środa, 17 maja 2017

Dwie stylizacje w jednym!


Hej! Dzisiaj przychodzę z dwoma stylizacjami. Co mnie do tego skłoniło? Przede wszystkim to, że bardzo rzadko chodzę w szpilkach. Często pytałyście o stylizację na obcasie, w wersji kobiecej i oto ona :-) Druga casualowa, ze sportowym akcentem w formie trampek.. czyli tak jak zwykle chodzę ubrana i tak właśnie wybrałam się na zdjęcia, zmieniając płaszcz i buty. Stąd zajawka. 
Takie połączenia możemy wykorzystać w życiu, ubierając np. koszulę z jeansami do pracy,  a wieczorem wymieniając obuwie na bardziej eleganckie mamy outfit na wyjście.













BLUZKA- STYLEEV-SHOP;
SPODNIE- LILO SHOP;
PASEK- H&M;
PŁASZCZ- SINSAY (PODOBNY KLIK)
TOREBKA- SHEIN;







RAMONESKA- MEDICINE (PODOBNA KLIK);
BUTY- CONVERSE;
OKULARY- NO NAME;

Piszcie jaki look wybieracie!

43 komentarze:

  1. Bardzo ładnie prezentujesz się w obu stylizacjach. Ale co się dziwic jak jestes przesliczna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardziej podoba mi się 1, choć tak naprawdę 2 jest w moim stylu :D

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  3. Z jakiej firmy spodnie ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Suuuper! a jaki rozmiar spodni ????

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna ❤❤
    Obie stylizacje super 💋
    Chociaż sama wybrałabym tą drugą 😚😚

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś ślicznia i obie wersje mega mi się podobają *.* Poluje na te spodnie ale widze że nie ma dostępnego rozmiaru 34 :( a są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem wręcz zachwycona stylizacjami. Wersja z czerwonymi szpilkami prawdziwy sztos. Promieniejesz tutaj na zdjęciach, aż miło się patrzy. :)



    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    Mój blog - NKFN.pl =)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co to za paznokcie ? coś się stało ?

    OdpowiedzUsuń
  9. przepięknie, jesteś super seksowna, delikatna kobieca. Kobieta marzenie. Proszę i zaklinam: nie jedź na wakacje ani do pracy do krajów muzułmańskich typu Egipt.

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze stylizacje, zwłaszcza pierwsza!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  11. Co ci sie stalo z paznokciami na ostatnim zdjeciu?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Semilac? Ja dostałam uczulenia i miałam identyczne pazurki jak TY, opuchnięte swędzące skórki, bolące przy najmniejszym dotyku, koszmar. Ale polecam zrobić sobie miksture z olejku rycynowego, oliwy z oliwek i soku z cytryny (odrobinke bo piecze) i kupić w rossmanie odżywkę z Wibo milk shine theraphy nie ma w sobie takich substancji jak eveline a świetnie odżyła mi płytka po niej :)

      Usuń
  12. nie wiem, który look bardziej mi się podoba, bo oba są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny wpis Ewelinko ❤
    Zdjęcia wyszły znakomicie przy tej imprezie szkolnej ��
    Uwielbiam ��

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie. Jestem ciekawa twoich rzęs są doklejane czy doczepiane ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialne spodnie! Genialne obie stylizacje! :)

    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo przypadła ni do gustu stylizacja z czerwonym płaszczem! Sztos! ❤❤

    encantadooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zawsze prześliczna. Obie stylizacje jak najbardziej do Ciebie pasują. Nie mogę się napatrzeć <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądasz
    Świetna stylizacja
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwsza stylizacja petarda! Bardzo pasuje ci czerwony ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ewelina co się stało z Twoimi paznokciami to efekt hybryd???

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam pytanie co do Twojej blizny na brzuchu to po cc?

    OdpowiedzUsuń
  22. Sandałki i spodnie są świetne!
    http://Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesteś niesamowitą kobietą pełną elegancji oraz poczucia luzu. Jestem zachwycona Twoimi stylizacjami! Wspaniale się patrzy na tak sprecyzowane i umiejętne dobranie kolorów oraz fasonów- jesteś silną i niezależną kobietą widać to po tym co masz do powiedzenia swoim odbiorcą, swą nieziemską urodę dopełniasz każdą stylizację w dodatku celebrujesz nasz zapyziały kraj swą "wielką" osobą! Pani Ewelino, jestem pełna podziwu, gratuluję Pani oraz trzymam kciuki! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  24. sama, a takie świetne zdjecia!!

    OdpowiedzUsuń
  25. obie stylizacje idealnie mi do Ciebie pasują, czerwony zdecydowanie Ci służy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej, gdzie jeździsz do krawca ?

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne spodnie , ile masz wzrostu że nie są Ci za krótkie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Teraz cos napisze i uwazam ze mam racje - jestes uosobieniem piekna! <3 Mam pytanie bo chcialabym takie tenisowki ale nie orginalne a wiem ze mozna kupic taniej. Wiesz moze gdzie? Albo gdzie ladne sandalki na plaskiej podeszwie mozna zakupic?? Pomoz, please! :-* Asia

    OdpowiedzUsuń
  29. Hi to аll, the contents present aat this ԝeƅ site are actually awesοme for people experіence, well,
    keep up the nice work fellows.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.