poniedziałek, 22 maja 2017

Prosto z warkoczami.


Cześć!
Za nami weekend, dla mnie był on dość wyjątkowy. Zasypaliście mnie setkami przemiłych słów, komplementów! Cieszę się, że tu jestem dla siebie i dla wszystkich osób, które mnie obserwują. Nie wspomnę o tych osobach trwających od początku! Jeszcze z czasów szafy.pl bądź photobloga.. Mega miłe i naprawdę to doceniam! W internecie mam swój drugi kąt, miejsce, odskocznię od życia codziennego. To czym się zajmuje daje mi chwilę z daleka od problemów, zmartwień i przeszkód z jakimi każdy z nas się spotyka. 
Z czasem dało mi to miejsce do pracy, dzięki czemu nie muszę męczyć się tam gdzie mnie nie chcą, czy sama wiem, iż to nie to co chciałabym robić. Nigdy nie wiedziałam, że pasja może mieć tak ogromną siłę. Fajnie, że dostałam taką małą szansę, którą mam nadzieję wykorzystam w dobrym kierunku. 

Post powstał w oparciu o filmik, jaki przygotowałam na temat warkoczyków. Często dostaję na ich temat pytania, wiadomości. Postanowiłam nagrać jak przebiega ich wykonanie, wpinanie clip in.. Może komuś się przyda ;-) Przy okazji wykonałam inny makijaż niż zwykle, także stwierdziłam że szkoda makijażu i fryzki! Sesja dziesięciominutówka, pełen spontan, lecz chyba klimat zachowany.. co myślicie? ;-) 

Filmik znajdziecie na moim kanale: 











KURTKA- ZALANDO;
BLUZKA- H&M (podobna KLIK);
LEGGINSY- PEPCO;
CHOKER- DIY;
NASZYJNIK- MOKAIT;

51 komentarzy:

  1. Super filmik, oby takich więcej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz! Tego rodzaju warkoczyki robią furrorę ! Sama muszę spróbować :)
    Jakiego podkładu używasz?

    ZAPRASZAM Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz jak zawsze przepięknie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne warkocze! <3 Masz talent. Noi jak zawsze świetna stylizacja *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie prezentujesz się w tych warkoczach ! Stylizacja również na plus w dodatku bomberka ma przepiękny kolorek. :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2017/05/sukienka-w-paski-kwiaty-striped-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna stylizacja :) Bardzo ładna kurteczka ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. takie szybkie sesje w Twoim wykonaniu to mistrzostwo :)
    cudnie wyglądasz :)
    dodawaj więcej takich pięknych postów :)
    pozdrawiam cieplutko :)

    http://photolovepodrugiejstronie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Eh jesteś piękną kobietą, wyglądasz jak lalka wszystko idealnie. Chyba już osiągnęłaś najlepszą wersję siebie bo te warkocze dla ciebie stworzone. Aż żal dupkę ściska :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W warkoczykach jest ci zdecydowanie lepiej niż w rozpuszczonych :D

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. jesteś taką piękną kobietą i muszę to napisać, te rzęsy sprawiają że twoja śliczna twarz wygląda "ciężko" :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy22 maja 2017 21:15 Nie ciężko tylko wyraziście, ostro.

      Usuń
    2. rzęsy już jakiś czas nadają się do wymiany :)

      Usuń
    3. Ewelina Bochnik24 maja 2017 10:23 To pokaż się tylko w wytuszowanych, ale swoich.

      Usuń
    4. wieeele razy się pokazywałam wystarczy zerknąć na fotki sprzed kilku miesięcy :-)

      Usuń
    5. Ewelina faktycznie są. W naturalnych, czy tuszowanych, czy bez tuszu, jesteś przepiękna.

      Usuń
  11. Nie odpadają Ci ręce jak robisz sobie sama dobierane? Mi po paru minutach więdną ręce ;-) pasuje Ci taka fryzura :-) a stylówka świetna też takie lubię nosić :-) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha początki były trudne, to chyba kwestia przyzwyczajenia bo teraz mniej cierpną :-)

      Usuń
  12. Moim zdaniem warkocze i stylowka przepiekna makijaz takze i Ty tez. Tylko te rzesy wydaja mi sie nie wiem.. Ladna sa ale za wyrazne. Wygladaja nienaturalnie. Swoja droga chcialabym Cie zobaczyc bez nich bo z tego co pamietam swoje masz bardzo dlugie i ladne. A do tego moze jakies kolorowe cienie na powiekach na lato??? Kurcze ale sama nie potrafie takich warkoczy sobie zrobic.. Sciska zal dupencje ze Ty taka piekna.. :-* buziaki Ewelka, Asia

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądasz naprawdę rewelacyjnie ! gratuluję 300 k :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja super, te warkocze uwielbiam, ale z rzęsami przegięłaś. Moim zdaniem są przesadzone. Poza tym super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamila Arczyńska23 maja 2017 16:46 To jest efekt sceniczny, tak są wyszykowane aktorki do spektakli czy filmu. Niektórym takie rzęsy się podobają i takie wystylizowane kobiety. Może Autorka ma aktorskie inklinacje.

      Usuń
  15. Uroczo wyglądasz w tych warkoczykach :)
    Gratuluję 300k :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Pieknie wyglądasz jesteś perfekcyjna. Kobieta idealna.

    OdpowiedzUsuń
  17. Też uważam że jesteś przepiękna i niepotrzebne Ci w ogóle te rzęsy, ale skoro Ty sie tak czujeszlepiej to nikomu nic do tego. Look ma przepiękne kolory, a jak zobaczyłam te buty to od razu pomyślałam że pewnie w nie zainwestujesz - są śliczne! i pewnie też bym je kupiła gdyby nie to, że wiem że szybko mi się znudzą.

    OdpowiedzUsuń
  18. ładnie Ci w tych warkoczykach <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Przyjade do Ciebie kochana a Ty mi zapleciesz te cudne warkocze :-* pozdrawiam i czekam na dalsze stylizacje. Sciskam, Asia

    P.S. Jak Ty to do isz ze tak cudnie wygladasz w legginsach?? Napisz prosze jesli to mozliwe gdzie moge tanio kupic jakies sportowe buty czy tenisowki?? 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana nie ma sprawy :D a tenisówki deezee :)

      Usuń
    2. Jejku odpisalas! Odpisalas mi! Nie spodziewalam sie ze dostane odpowiedz. Jestes przepiekna i zazdroszcze Ci mnostwa rzeczy.. Zawsze podpisuje sie Asia :-*

      P.S. Mam wloski siegajace biustu mam nadzieje ze nie zbyt krotkie na te zajebiste warkocze.. Ja umiem tylko francuza sobie zrobic a takiego jak Ty to nawet bym nie dala rady utrzymac ani przeplatac!:-* buziaki

      Usuń
  20. Te rzesy to gruba przesada, ale tak sobie mysle ze moze o to wlasnie Ci chodzilo :)
    poza tym stylowka calkiem calkiem :) Dobre sunglasses ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeju wyglądasz jak zawsze cudownie 😍
    http://alcohales.blogspot.com/?m=1 zapraszam 👑

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana jak zawsze uroczo :* ostatnio jesteś coś smutna na snapach, oby szybko wrócił twój uśmiech .
    Miałabym prośbę czy dałabys radę zrobic jakiegos posta na temat wesel, w co sie ubrac, jak umalować. I proszę napisz mi z czego i jakie odcienie masz pomadek nude. ;* pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej tu Aska. Niedlugo ide na grilla do rodziny mojego chlopaka i nie wiem jak sie ubrac. Czy moglabys mi jakas stylizacje polecic?? Chcialabym wygladac ladnie. Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie wyglądasz, te warkocze to wyjątkowo Ci pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądasz super :)) PS czemu nie dodajesz zdjec z tata Brajana? ;))

    OdpowiedzUsuń
  26. Moze nagrasz jakiegos vloga na YT? ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Doskonale wyglądasz i świetna jakość zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna Kobieta <3
    Zapraszam do mnie ;)
    http://karolinyaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ewelka wrzucaj nowy post tęskno mi za Tobą ! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kiedy dodasz kolejny outfit? Jestem ciekawa nastepnych stylizacji.. Aska :-* pozdrawiam Ewelinko

    OdpowiedzUsuń
  31. Jesteś nadal z tata Brajana? ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Rzęsy okropne! Wyglądasz sztucznie jak plastikowa lala.

    OdpowiedzUsuń
  33. Super stylizacja😍

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.