poniedziałek, 26 czerwca 2017

Żółty kombinezon w kwiaty.





Hej! Mam dla Was stylizację w totalnie letnim już klimacie, ciepłe dni.. Dobrałam do kombinezonu brązowe dodatki w formie torby. Wyjmuję ją zawsze na sezon letni, a także espadryle w stylu boho.. 
Ten kombinezon to moja pierwsza rzecz w kolorze żółtym. Wyjątkowo w tej wersji go polubiłam, a Wam jak się podoba trend tego lata? Przeróżne kwiaty oraz wzory tropikalne? Dajcie znać ;-)

Zapraszam Was jeszcze do aplikacji ilsho, w której jestem pod nickiem "sstyleev"
Chętnie poradzę Wam czy dany łup zakupowy jest hot czy raczej not, to jedna z różnych możliwości tej apki! ;-) 














KOMBINEZON- BERSHKA;
TOREBKA- MICHAEL KORS BEDFORD  (PODOBNA KLIK);
BIŻUTERIA- BERSHKA;
BUTY- NO NAME (podobne KLIK);
OKULARY- H&M (podobne KLIK);

48 komentarzy:

  1. Hej tu Asia!

    Wygladasz zajebiscie w tym kolorze!!! Zawsze chciałam Cie zobaczyć w innych barwach i innej fryzurze i się doczekałam... ;) dla mnie bomba!!!! Bardzo podoba mi się ta bizuteria i ten kombinezon. Powiedz, czy nosisz pod niego jakiś specjalny stanik? Bo wiesz.. Ja nie mam zbyt wielkiego biustu.. ;/ Dzieki z góry kochana i jesteś jak zawsze mega fotogeniczna!!!! Pozdrawiam i całuję, Aska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się! :* pod spodem mam zwykłą bardotkę :-)

      Usuń
    2. Bardzo dziekuje za odpowiedz :* jesteś mega piekna kobieta, zazdro :* Asia

      Usuń
  2. ale opalona, pięknie wyglądasz kochana 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz prześlicznie w tym zestawie. Najbardziej podoba mi się biżuteria ! Jest prześliczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow ale ślicznie wyglądasz a fryzurka bombowa;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny kolorek pasuje super do opalenizny :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kombinezon ma świetny kolor! A ty jesteś pięknie opalona :)
    http://Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow jaka opalona :) pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ajjj! Jak ślicznie! I jaka fryzureczka ulala ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny kombinezon! ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś tak "brudno" wyglądasz. Bez urazy, ale Twoje wcześniejsze posty były lepiej dopracowane. Meg.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po całym dniu miałam prawo się "wybrudzić" hehe pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Tu znow Aska :-) czy Ty Ewelinko uzywasz jakis kosmetykow do opalania w sensie samoopalacz czy cos co moglabys polecic? Czy moze chodzisz na solarium bo dosc rowna masz opalenizne 😝 <3 kocham Twoje stylizacje!!

    Asia :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opalam się na słońcu :) a zimą czy tam na wiosnę używam fake bake.

      Usuń
  12. przepięknie! :) podobasz mi się praktycznie zawsze na fotkach bo na Tobie wszystko mega wygląda mimo że ja sama raczej bym się tak nie ubrała, ale tym razem z przyjemnością wskoczyłabym w ten zestaw. super jest!

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Twoje stylizacje! Jesteś przepiękna !

    OdpowiedzUsuń
  14. Ty masz tyle ubrań, ale pytanie czy wychodzisz gdzieś wgl? ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre pytanie - wiesz, ze o tym samym tez pomyslalam?

      Usuń
    2. To nie jest hejt, bo Lubie Twoją osobę, ale tak pytam , bo obserwuje inne blogerki i zawsze gdzieś, wiem nie jesteś jak one, ale masz mega duzo ciuchów, a nie wydaje mi sie ze gdzies wychodzisz, tylko w domu, szkoda , bo zaslugujesz na mega wakacje :)

      Usuń
  15. Wszystko wygląda super, ale paznokcie psują wszystko, jesteś taka ładna, super stylizacje a Twoje paznokcie są przepraszam, ale obrzydliwe jak się patrzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widzę tu nic obrzydzającego. Ma zwyczajne krótkie i nie zrobione paznokcie. Nie każda musi mieć od razu długie spiczaste czuby, które w ogóle nie wyglądają naturalnie. Niestety wiele kobiet nie zdaje sobie sprawy z tego, że nam, facetom nie podobają się takie długie szpony.. Psują tylko efekt Waszych dłoni. Pozdrawiam serdecznie, Daniel.

      Usuń
    2. Nie widzę tu nic obrzydzającego. Ma zwyczajne krótkie i nie zrobione paznokcie. Nie każda musi mieć od razu długie spiczaste czuby, które w ogóle nie wyglądają naturalnie. Niestety wiele kobiet nie zdaje sobie sprawy z tego, że nam, facetom nie podobają się takie długie szpony.. Psują tylko efekt Waszych dłoni. Pozdrawiam serdecznie, Daniel.

      Usuń
    3. Jak juz nie mas zhybryd to paznokcie obrzydzajace , tez nie mam pomalowanych....i co? ma zadbane!

      Usuń
    4. Anonimowy27 czerwca 2017 11:32
      Dostałam silnego uczulenia, straciłam część paznokci i jestem w trakcie ich leczenia.. czego Tobie oczywiście nie życzę. Pozdrawiam!

      Usuń
    5. Ja np mam rozdwajające :) i tez nie mam pomalowanych i ok mi <3

      Usuń
  16. Pięknie wyglądasz. Masz pod tym jakiś stanik? Bo ja właśnie zamówiłam sukienke z odkrytymi ramionami i nie wiem jak nosić. Bez nie wygląda za dobrze bo mam duże piersi i nie wyglądają za dobrze bez stanika. Pomożesz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana polecam dobrą bardotkę, jak będzie idealna w obwodzie to nie ma prawa nic uciekać :-)

      Usuń
  17. Ewelinko wyjezdzasz gdzies na wakacje? Byliscie gdzies w zeszlym roku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie każdy ma takie możliwości na urlop :(

      Usuń
    2. A dlaczego? Bo sadzac po wszytskim co tutaj pokazujesz to widac, ze dobrze Ci sie finansowo powodzi.

      Usuń
  18. Przepięknie wyglądasz.Super zestawienie,kombinezon jest cudowny i bardzo ładnie na Tobie leży ♥ Miłego dnia !

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowna stylizacja. Wyglądasz genialnie. Uwielbiam Cie w takiej naturalnej odsłonie - delikatny makijaż, piękna opalenizna... Cudnie! Pozdrawiam i zapraszam do siebie - life-that-inspired.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. A przy okazji, może jakiś post o opalaniu, produktach do opalania, co stosujesz...? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo opalam się na wodzie, albo przy ziaji masło kakaowe, przyspiesza opalanie :-)

      Usuń
  21. Śliczna opalenizna :) A stylizacja jak najbardziej na TAK, super kombinezon :)
    Zapraszam lovvellyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna stylizacja.Mam pytanie: pod linkiem,na stronie kombinezon ma rękawki, czy Ty swój przerabiałaś/przeszywałaś czy masz inny model?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swoje rękawki włożyłam do środka, takie szybkie diy :D

      Usuń
  23. Świetnie wyglądasz w tym kombinezonie!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Hejka, tu Aska!

    Napisałas ze używasz fake bake ale powiedz kochana czy samoopalacz czy opalanie natryskowe? No i który bys polecala do jasnej karnacji, czy nie robia smug i czy się długo utrzymują??? Bardzo proszę o rade. Ja się opalam zazwyczaj na czerwono a teraz nie mam nawet czasu siedzieć na sloncu.. Licze, ze od Ciebie dostane jakas odpowiedz. Pozdrawiam kochana i czekam na kolejne letnie stylowki ;*

    Fani Styleev łączmy się!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądasz przepięknie i nie przejmuj się "konstruktywną" krytyką!^^

    OdpowiedzUsuń
  26. Chciałabym być tak opalona jak Ty!!! Pięknie !!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. piękniejesz, uwielbiam typ Twojej urody

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.