czwartek, 6 lipca 2017

Prążkowana sukienka khaki & biel

Cześć! Piszę późną porą, bo miałam ciężki wieczór z moim małym diabełkiem. Nie ma większych małych egoistów! :-) Dziś ogólnie trudny dzień, cholerne wietrzysko i moje zatoki znów dają się we znaki. Najgorszy z tego wszystkiego jest ból głowy, czuję się jakby to była jesień? Czy w ogóle tego roku pojawi się lato na więcej niż 3 dni ? U Was też taka przeplatanka pogodowa?

Robiłam 4 podejście do sesji stylizacji, którą w końcu Wam pokażę. Byłam tego przekonania, że do 3 razy sztuka.... ale udało się! Gdybym wybrała się sam na sam z aparatem znów byłaby klapa. Cały dzień wiatr wiał mi w oczy i to nie tylko w przenośni ale i dosłownie.. hehe :)) 
Zepsuł mi się pilot, albo rozładował?? Szlag go wie. Ustawiłam aparat na statywie (który musiałam zrobić z mojej lampy ponieważ ten faktycznie który służy mi do zdjęć został u teściów) i moja połówka pomogła w dokończeniu sesji. Nie wiem czy Wam kiedyś pisałam, ale ręki do aparatu nie ma dlatego wspólnymi siłami zrobiliśmy te zdjęcia. 
A jeszcze kolejny sprośny żarcik mojego pilota, po drodze wypadł mi z torebki. Byłam pewna, że zostawiłam go w domu. Wracając do auta znalazłam go pod nogami.. W sumie i tak się za bardzo nie przydał, więc mógł już tam zostać. Ale wtedy żyłabym w przekonaniu iż go zgubiłam.
To na tyle moich "wrażeń" z sesji :D Często się zastanawiam nad tym, czy jakiś pech mnie/nas prześladuje? Serio, bo momentami to już nie jest zły los i nie mówię tu o mało znaczącym w tym wszystkim pilocie. Choć na co dzień i takie sytuacje denerwują. 

Lecimy ze stylizacją! 

PS
ZAPRASZAM NA WYPRZEDAŻ SZAFY>>> https://styleev.blogspot.com/p/wyprzedaz-szafy.html


Urozmaiciłam stylizację basic lekko zawyżonymi skarpetkami. Dodają stylizacji charakteru. 
Główne kolory to biel i khaki, ale i też dzięki czarnym wzorom na skarpetach znalazł się czarny. Nie wyobrażałam sobie tu innej torebki niż sportowa, dlatego zagościł tu worek z adidasa. Nie ukrywam, chętnie przygarnęłabym inne sportowe torby, bo ona jest moją jedyną. Może załapię się jeszcze na coś przy wyprzedażach. 
Na ustach zbyt ciemna pomadka- teraz to widzę. Świeżo nałożona prezentuje się dużo jaśniej. Nie czuję się i nie wyglądam dobrze w ciemnych kolorach. Nudziaki to moja bajka, brązy, bordo mniej :-)
Prosta sukienka- można łączyć ją do woli ze wszystkim. Ja wybrałam wydanie sportowe, ale w szpilkach wyglądałoby to mega seksownie! Co powiecie na drugą odsłonę w tej sukience? Dajcie znać! Żegnam się, buźka !! 












SUKIENKA- H&M (podobna KLIK);
KURTKA- MISSJACKET;
SKARPETY- NO NAME;
TORBA- ADIDAS (podobny plecak KLIK)
OKULARY- PACZEPACZE;


34 komentarze:

  1. uważam żę ta sesja wyszła bardzo fajnie! Moim zdaniem Damian ma jak najbardziej rękę do zdjęć! Uważam że jakby kiedykolwiek polubił zdjęcia i chciał Ci w tej kwestii pomagać mogłoby z tego wyjść coś fajnego - praktyka czyni mistrza :) Mi mama często marudzi że trzeba robić zdjęcia, dlatego niesprawiedliwe jest to że dwie osoby potrzebujące kogoś do pomocy (my) musimy być tak daleko siebie haha :P u mnie tez pogoda średnia, ale ja nie lubie upałów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj żebyś wiedziała.. :-( dobrze że ten statyw z pilotem mnie ratuje, bo inaczej naciągałabym każdego kto pod ręką na bycie fotografem... :D

      Usuń
  2. Piękna stylizacja ❤
    Uwielbiam Twój styl zawsze prezentujesz się super ��
    Pozdrawiam ��

    OdpowiedzUsuń
  3. Obyś częściej pisala więcej tekstu w postach, tak jak w tym 😘 A co do stylizacji to super tak samo jak zdjęcia 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie raz zwyczajnie nie wiem co napisać :-):*

      Usuń
    2. M.in jak Ci minal dzien co robilas ciekawego ;-) Twoja fanka, Aska

      Usuń
  4. Jaki masz rozmiar tej kurteczki?

    OdpowiedzUsuń
  5. I'm following you now. Visiting you back! Thanks for your comment. Waiting for more content in the page.
    Greetings!
    https://chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz olśniewająco! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW! Suppper zestaw!
    Gdzie kupiłaś skarpetki? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie wyglądasz i zdjęcia wyszły śliczne, mimo tylu przeciwności :) A co do pomadki to dobrze w niej wyglądasz, ale pewnie z kwestii przyzwyczajenia do jaśniejszych kolorków źle się w niej czujesz.. :)
    Nie martw się kochana, nie tylko Ty masz często w życiu pod górkę, ale w takich chwilach trzeba tylko czekac na lepsze. Takie sytuacje są po to, abyśmy mogli doceniać to co dobre nas spotyka :)

    ..............

    ZAPRASZAM DO MNIE ZAPRASZAM Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. ile ja bym dała, żeby być tak opaloną. !!
    niestety moja skóra nigdy taka nie będzie hehe

    OdpowiedzUsuń
  10. ahh z tą pogodą :( świetny zestaw! bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. co tu dużo pisać wyglądasz pięknie jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądają te skarpetki! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzecie i czwarte zdjęcie mega zajebiste :)
    _______________
    Aleksey

    OdpowiedzUsuń
  14. Hejka tu Aska!

    Pech to moje drugie imie.. Zawsze mnie przesladuje wiec chyba uczepia sie niektorych ludzi :-) u mnie rowniez przeplatanka pogodowa co mnie irytuje ale mocnych upalow nie lubie.. Co do stylizacji: wygladasz cudownie w tej sukieneczce - ona mi sie najbardziej podoba.. Wolalabym chyba wersje sexy i jestem ciekawa jak to wyglada :-) fajnie ze sa warkoczyki, podziwiam Twoje umiejetnosci jednakze te koncowki sa mega cieniutkie :-) wole Cie tez w delikatniejszym makijazu.. Zazdroszcze Ci za to tej zajebistej figury i opalenizny, oddaj mi jej troche kochana, prosze!!! :-* chocbym sie cale zycie opalala nigdy taka ciemna nie bede.. Pisalas ze uzywasz fake bake ale nie wiem za ile to mozna dostac, gdzie i jaki uzyc do jasnej karnacji?? No i aby nie plamilo. Zrob wersje ze szpilkami lub sandalkami.. I jakas nowa fryzurke jestem ciekawa jak nie wiem!!! 😍 caluje i szybko wracaj na bloga!!!

    P.S. I przyjade bys mi zaplotła te warkocze!! ;-P

    Aska :-*

    OdpowiedzUsuń
  15. hottie sporty look!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super stylizacja,fajna sukienka.Pięknie Ci w warkoczykach ❤

    OdpowiedzUsuń
  17. Według mnie zdjęcia wyszły cudo! ��

    OdpowiedzUsuń
  18. Super outfit! Bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dał radę jako fotograf :) Świetne zdjecia :D

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie wyglądasz! Uwielbiam Twoje warkocze ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdjęcia wyszły pięknie :D http://alcohales.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesteś piękna i masz fajny styl, trzymasz poziom.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjęcia!
    https://olagarcz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow. Aż mi się w głowie zakręciło. :D Świetny look. Jasna kurtka z ciemną sukienką świetnie się komponuje, no i do tego opalona skóra plus moje ulubione uczesanie. Jestem na tak! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super wygląd! Zdjęcia cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3
Konstruktywna krytyka- czemu nie! Jednak nie trać czasu na głupie zaczepki ;-)
Ewelina.