czwartek, 27 listopada 2014

TOTAL BLACK & BEIGE

Kolejne zdjęcia które nie miały pojawić się na blogu.. hmm.. coś ich ostatnio dużo :D

Niestety pogoda jest beznadziejna i te zdjęcia nie są takie jakie mają być, brak pięknych widoków, kolorków.. Bardzo tęsknie za złotą jesienią, czy nawet latem.
 Outfit codzienny, uwielbiam połączenie ekoskórki z ćwiekami plus do tego futrzak.
Zdjęcia robione jeszcze gdy śnieg nie pruszył i było dośc ciepło, teraz już ciężko na taką stylówkę. Bardzo zimno jest, ja czekam już tylko na śnieg i śliczne bialutkie zdjęcia :-) Grube czapy, szaliki.. :) 
Zapraszam na mój kanał na youtube, tam pojawiają się cały czas nowości:














BOTKI- STYLOWEBUTY;
FUTRZAK- SIGNIFIC;
SPODNIE- SIGNIFIC;
OKULARY- MISSWISH;

48 komentarzy:

  1. nie przepadam za takim połączeniem, ale za to zachwycałam się filmikiem. futrzak i butki też mi się podobają! I kolory też są super, nie wiem dlaczego ale ja wolę zdjęcia jesienią/zimą ponieważ wtedy słońce nie niszczy ich jakości, a z obiektywem 50mm 1.8 to uwierz ciężkie warunki latem :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Ewelina
    Jaki jest cena tego tuszu? Prosze o odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja ; ) bardzo mi się podoba . i jak zwykle ślicznie wyglądasz ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jesteś <3 tylko troche za zimno uważam na taki dekolcik ale ładnie i bardzo pasuje do ciebie stylizacja gdzie kupiłaś cudowne futerko???

    OdpowiedzUsuń
  5. Super są te zdjęcia właśnie. Cudowne.

    Monicabelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świętna stylizacja <3 Ale nie zimno ci tak było ? Ja chodzę już w zimowej kurtce i marznę Xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciągle w tych spodniach

    OdpowiedzUsuń
  8. dasz link do kolczyka? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przejmuj sie zdjęciami bo i tak są bardzo dobre :*

    OdpowiedzUsuń
  10. No uwielbiam po prostu ...co byś nie założyła wygląda super . :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No niestety teraz jest już faktycznie za zimno. Ale co do stylizacji to naprawdę świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sexy po pierwsze po drugie jesteś prześliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kochana czy taki zestaw skórka plus futrzana kamizelka nadaje sie na zime?

    OdpowiedzUsuń
  14. Co Ty tak narzekasz na te foty, jest dobrze! A nawet lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne są te spodnie <3. Jaki to rozmiar?

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie to wszystko połączyłaś ze sobą! Futerko i ramoneska razem wyglądają genialnie! I buty też świetne :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. zdjęcia są bardzo pozytywnie przeze mnie odebrane, nie wiem czemu nie chciałaś ich wstawić :)

    http://youbeefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak mogłaś nie chcieć dodać tego posta! Zajebiście tu wyglądasz kochana ;) Uwielbiam Cię w futrzakach ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zawsze masz śliczne stylizacje, a kto robi Ci takie śliczne zdjęcia? :)i jakim aparatem jak można spytać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super stylizacja:)piękna kurtka

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie wyglądasz i piękne długie rzęsy :) mam pytanie jaką pomadkę masz na ustach w tym filmiku z testowaniem tuszu do rzęs? bo śliczny kolor :) dużo ciepełka zycze w te mroźne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne ciuszki :)
    zapraszam
    http://moohox3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam prośbę do Ciebie bo nie mam kompa a na tel nie mogę odtworzyć twojego filmiku :) czy podałbys mi nazwe tej maskary bo ze zdjecia widze ze efekt po niej jest znakomity :)bede cci bardzo wdzięczna jak mi podasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na tel można spokojnie odtwarzać filmiki :)
      Silvana Colors na choies.com

      Usuń
  24. Hej, stylówki całkiem ciekawe, jednak mi się najbardziej podoba Twoje Ombre!!! pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak dla mnie całość wygląda super :)

    http://poburzywyjdzieslonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. czym nagrywasz filmiki? i w jakim programie je przerabiasz?

    OdpowiedzUsuń
  27. Powiedz prosze jaki masz rozmiar tych spodni, bo nie wiem czy zamowic s czy m?:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Widziałam na instagramie, że dodałaś posta więc JESTEM :D
    Cudnie jak zawsze! Wszystko tak świetnie ze sobą łączysz , że wyglądasz jak milion dollarów ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. A u nas typu rossman natura nie kupi sie tego tuszu ? Proszę odp

    OdpowiedzUsuń
  30. jakim eyelinerem malujesz kreski?

    OdpowiedzUsuń
  31. Jaki masz aparat? albo jaki polecasz ? poniewaz mam zamiar kupic a nie wiem ktory najlepszy .. :(
    PS: Jestes piekna :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne są te buty i kurtka z futeriek

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny blog, jestem pod ogromnym wrażeniem!
    Pozdrawiam ciepło:) Będę tu często zaglądac:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Połączenie podoba mi się bardzo :) Jak zwykle Ewelinko pięknie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne połączenie <3 Zapraszam http://art-of-the-raiinbow.blogspot.com/ Iga

    OdpowiedzUsuń
  36. Love this outfit, it really suit you. And you make the outfit even more Beautiful. Keep up the good work

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3
Konstruktywna krytyka- czemu nie! Jednak nie trać czasu na głupie zaczepki ;-)
Ewelina.