poniedziałek, 10 listopada 2014

Me and my mum.

Witajcie moi drodzy! W dzisiejszym poście gościnnie moja mama, moja stylizacja wyszła spontanicznie. Miałyśmy w planach inny dzień, niestety pogoda nie dopisała, tragicznie wiało. W miejscu które uznałyśmy za najlepsze wiało największe wiatrzysko, przeniosłyśmy się więc do cichszego miejsca. Spodnie, które mam na sobie, są mojej mamy, uznałam że do tej stylizacji najlepsze byłyby jeansy jasne, jednak swoje zostawiłam w domu, tak więc ubrałam się delikatnie, w kolorystyce beżów.
Dawno mnie w takim wydaniu nie widziałyście, mój troszkę dawny styl, aczkolwiek dobrze się w nim czuje.
Komin który mam na sobie jest tak naprawdę opaską na głowę. Długo szukałam takiego komina, nigdzie nie mogłam znaleźć tej kolorystyki, a ten sprawdził się idealnie! Jest cieplutki, uniwersalny, nosze go non stop :-)
Zestawienie klasyczne, co o nim sądzicie? 









KURTKA- KLIK (sprzedam!)
KOSZULA- H&M -sh;
BUTY- PULL&BEAR;
TOREBKA- MISSWISH;
KOMIN (opaska)- MISSWISH;

Mama również wybrała klasyczne połączenie- SZAROŚCI, CZERŃ oraz BIEL. Dla urozmaicenia piękny gruby szalik, który obie uwielbiamy. 












SZAL- FRONTROWSHOP (niedostępny, natomiast niedawno pojawił się w nowościach na choies.com)
NARZUTKA- KLIK; (na sprzedaż!)
BUTY- PULL&BEAR
LEGGINSY- HOUSE;

60 komentarzy:

  1. Klasa sama w sobie, super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiadomo już po kim ten Twój śliczny uśmiech:):)

    OdpowiedzUsuń
  3. obie kobietki świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie stylizacje super!! Jednakże mamy spodnie stanowczo nie dla osoby w takim wieku i z takimi nogami. Pozdrawiam Meissa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co Ty mowisz... moja mama jest po 50 i nosi też takie rureczki ;) każdy chodzi w tym w czym czuje się dobrze, nieważny fason czy faktura materiału oraz NIEWAŻNY WIEK.

      Usuń
    2. Moim zdaniem wyglada to nie smacznie. Moje zdanie jest takie i mam do niego prawo:)
      Nie każdy ma ładne nogi i nie każdej pasują rurki czy leginsy.

      Usuń
    3. A ja mysle ze wiek jest bardzo wazny. Ja jak bede po 50 to nie chce udawac nastolatki i paradowac z kusych spodniczach w cekinki (przykladowo, nie mowie tu o stylizacji mamy!) ,kobieta w srednim wieku powinna wlasnie zwracac uwage na faktury, FIGURE jaka sie ma, czy wlasnie swoj wiek,bo potem chodza takie komiczne przypadki a cala ich galerie mozecie podziwiac na stronie faszyn from raszyn.

      Usuń
  5. bardzo pięknie połączyłaś wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  6. jesteś bardzo podobna do mamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie wyglądacie świetnie! Oby tak dalej :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. widać,że urodę odziedziczyłaś po mamie! obie świetnie wyglądacie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoja mama jest przepiękna! :) Obie jesteście cudne, macie świetny styl! A Twoja stylówa idealna, pod każdym względem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kobitki :) Super wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne obie stylizacje ! Szkoda, że już nie ma tego szala :(
    http://lamodenathalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie cudne! Częściej takie stylizacje, pozdrowienia dla mamy i chłopaków; *

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie jesteście podobne! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. W sinsay Są podobne te szale

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byłam ostatnio i nie rzuciły mi się w oczy.. :)

      Usuń
  15. Super !! :)
    I Twoja mama ma równie uroczy uśmiech jak Ty :)
    Mogłabyś zdradzić gdzie kupiłaś te spodnie?? http://intagme.com/sstyleev/849308709504201965_713757348/
    bo coś się nie doszukałam :P
    Pozdrawiam cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoja mama wygląda świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zdjęcia i fajnie mama wygląda ! Obydwie stylizacje przypadły mi do gustu, jednak już dla mnie za zimno na taką cienką kurteczke ;( chociaż uwielbiam je :( mam beżową, chętnie zobaczyłabym stylizację do takiej jasnej skórzanej kurteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mama modelka;) Sliczna jestes! I sliczne zdjecia:)

    OdpowiedzUsuń
  19. To już wiemy po kim Ewelka ma tak piękną urodę .. :D Szkoda że jeszcze siostrzyczki nie ma w tym poście :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne i modne z Was babeczki! :)
    Uwielbiam Twój styl... awsze wszystko tak idealnie do siebie pasuje! Jak Ty to robisz? ;)

    Pozdrawiam Ciebie i Twoją Mamusię :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Obie wyglądacie świetnie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam, gdzie i za ile można nabyć tą narzutkę? Oraz jaki jest jej rozmiar ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w cenie 140zł, wystarczy skontaktować się ze mną na fanpage: www.facebook.com/Styleev
      rozmiar M :)

      Usuń
  23. Jesteś bardzo podobna do mamy ;) !

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo podobna jesteś do mamy :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  25. A gdzie znajdę listę ciuchów na sprzedaż Twoich ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.facebook.com/media/set/?set=a.199607433547102.1073741838.149921691849010&type=3

      Usuń
  26. Wyglądacie super :) Podobna jesteś do mamy bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mama świetnie wygląda! Cudowny szalik :))

    OdpowiedzUsuń
  28. cudownie wyglądacie! :)
    przepiekną masz torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne kobiety ;) jesteś bardzo podobna do mamy, mam nadzieje,że jeszcze pojawią się posty z udziałem twojej mamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. hej, moglabyś powiedzieć ile ważysz?

    OdpowiedzUsuń
  31. Patrzę na zdjęcia i stwierdzam cała mama! :) Pięknie wyglądacie!

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak słodko <3 też miałam w planach taką sesje ;)

    http://lorysa-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Kiedy nowy haull zakupowy? :)

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo ładnie wyglądasz i Twoja mama również:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super blog ! A ja zapraszam na mojego : http://xunrealizablex6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Pięknie wyglądacie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo fajny zestaw, a mama ma bardzo ładny płaszcz;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Masz bardzo ładne buty i torebkę. Jesteś bardzo podobna do swojej mamy :D
    Zapraszam: http://zycieagnieszkii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Obie wspaniałe, komin świetny, taki milusi :)

    OdpowiedzUsuń
  40. w którym roku się urodziłaś :)) ?

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajne stylizacje:) Jaki jest rozmiar tej narzutki i za ile chcesz ją sprzedać?

    OdpowiedzUsuń
  42. śliczna kurtka i spodnie.twoja mama też wygląda super

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.