poniedziałek, 1 czerwca 2015

WYPRZEDAZ SZAFY MAJ 2015!

Standardowo do ciuszka należy dodać cenę za wysyłkę. Same spodnie, bluzka, czy rzecz która zmieści się w MINI PACZCE - 9.50PLN , natomiast buty, jakaś kurtka czy więcej niż dwie rzeczy- 11PLN, bądź 13PLN. Płatność przelewem na konto. Wysyłka pocztą polską.
Wszystkie oferty kupna proszę kierować na maila: zjaranaa@gmail.com 
WAŻNE JEST BY W TEMACIE WPISAĆ : WYPRZEDAŻ !!!

W mailu umieszczamy nr ciuszka którym jesteście zainteresowane, oraz swój adres do wysyłki.
Wszelkie pytania zadawajcie w komentarzach, postaram się jak najszybciej odpisać!

UDANYCH ZAKUPÓW! <3





1. Trampki slip on, sa nowe, tylko przymierzalam je. Rozmiar 38, wkladka 24,5.
75PLN





3. Sliska bluza, rozmiar S. Stan idealny.
Szer: 48cm*2, Dl: 58cm
80PLN;



5. Siwa sukienka dresowa, dobra bawelna, dosc gruba. Posiada krotki rekawek. 
Rozmiar XS. Jest jak nowa, zalozona 2,3 razy.
100PLN







10. Nowa bluza sportowa. 
Rozmiar S;
Dl: 58cm, Szer: 53cm*2
70PLN;





13. Sweterek od reserved, stan db. Posiada gdzieniegdzie zaciagniecia.
Rozm. S
Dl: 57cm, szer: 57cm*2
40PLN





25. Nowy t-shirt z metka. Rozmiar S.
dl przod: 58cm tyl: 68cm, szer: 47cm*2
50PLN



 28. T-shirt z Cubusa, rozmiar L z metki, koszulka zwezona.
50PLN






32. Nowa dresowa bluza. Rozmiar S.
50PLN

35. Dresowa tunika, rozmiar. S. Nowa.
50PLN




36. Dresowa sukienka, rozmiar S.
Nowa.
50PLN





37. Dresowa tunika, nowa. Rozmiar XS/S
50PLN




38. Dresowe spodnie, rozmiar to takie M raczej.
45PLN





41. Sandalki od deezee, rozmiar 39. Wkladka 24,5. Stan bdb. Zalozone dwa razy na impreze, stan jak na zdjeciu, czyli bdb :)
80PLN


42. Sukienka kobaltowa, nowa. Rozmiar XS/S
35PLN


43. Kurteczka kobaltowa, nowa.
Rozmiar S.
35PLN




46. Kwieciste legginsy.
Rozmiar S.
Stan bdb.
30

58 komentarzy:

  1. Dziewczyno po co Ty kupujesz te ciuchy skoro zaraz każdy z nich sprzedajesz? Jak jesteś taka bogata, że ubrania masz jednorazowego użytku to oddalabys trochę potrzebującym. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam. Ale co Cię obchodzi co Ewelina robi ze SWOIMI ubraniami? Będzie chciała to odda dla potrzebujących, będzie chciała to je sprzeda. Proste! Nawet jeśli po 1 założeniu wyrzuciła by do śmieci. To są ubrania za JEJ pieniądze i może robić z nimi co tylko jej się podoba. Z Fartem!

      Usuń
    2. Gówno Cie to obchodzi pustaczko. Moze nawet kupować i wcale nie chodzic a tobie gówno do tego wiec wypieprzaj małolato.

      Usuń
    3. Oddać potrzebującym to tylko konkretnej osobie bo wrzucając do kontenera to dajemy zarobić bo wszystko idzie do murzynów i oni sprzedają to normalnie na bazarze odpalając minimalny % karitas czy coś a wiem bo oglądałam program i sami przyznali się

      Usuń
    4. A co cie to obchodzi?? Twoje pieniadze wydaje ? Zal ci dupe sciska ?

      Usuń
    5. Nie wiem czy zauważyłaś, ale są rzeczy które są na Eweline za duże. A jak masz potrzebę to sama oddawaj za darmo ciuchy. Ilość ciuchów nie jest zależna od zasobności portfela!
      Mrt

      Usuń
    6. Hahahaha oddać? Jak sobie poscielisz tak się wyspisz. A co do cen to tak jak zawsze wygórowane. Ja narxutke numer 33 kupiłam nową za 50 zł. ..

      Usuń
    7. Ma ochote i stac ja na to by kupowac (albo dostaje by robic reklame ) to jej sprawa. Gdyby mnie bylo stac, takze bym sobie kupowala to co nawet ubralabym raz. Obrzydliwa zazdrosc widze...

      Usuń
    8. Ona jest blogerką więc mogą to być też rzeczy, które dostaje od różnych firm ;) Więc radzę się lepiej zapoznać o co chodzi dokładnie z blogowaniem jak się jest na dość szeroką skalę znanym żeby różne marki obdarowywały ją drobiazgami, a jak się jej nie spodoba to sprzedaje- norma. Większość blogerek tak robi;)

      Usuń
    9. Dokładnie, taki sposób na zarobienie. Tez bym tak robiła 😊

      Usuń
    10. Tylko, ze Ewelina nie jest bardzo rozpoznawalna :)

      Usuń
  2. Kto ci wybierał te pierwsze buty? katastrofa modowa..

    OdpowiedzUsuń
  3. Do ilu rozciąga się w pasie neonowa spódniczka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja poproszę i piszę już na e-mail~ ela l

      Usuń
  4. buty ktore dostalas z deze tez na sprzedaz ;/? ostro

    OdpowiedzUsuń
  5. Dresy konkret *_*
    Ale kupując przez internet wole za pobraniem ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. sweterek nr 24 ten w serduszka jaki to rozmiar? ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Moglaby Pani mi odpisać na maila jak z tym ciuszkiem nr 10 i ile się czeka na przesyłkę?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Weź sie kurwa pieprznij. Moze nawet kupowac i wcale nie nosic a tobie chuj do tego pustaku. Juz biegnie i ci wszystko za darmo daje. Weź jebnij baranka w ściane i nie wypowiadaj sie wiecej .

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie rozumiem czemu boli Cie to, ze ona kupuje ubrania, to jest normalne, kazda baba tak ma i skoro Ty uwazasz sie za taka madra osobe zawsze mozesz pomagac dla potrzebujacych, a nie wiesz czy Ewela tego nie robi:)

    OdpowiedzUsuń
  10. A co cie to obchodzi niech nawet kupuje i wyrzuca nie twoje pieniadze wydaje to nie wtykaj nosa tam gdzie nie trzeba

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna odzież i przyzwoite ceny ! fanka twojego ask'a ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyzwoite ceny ? 100zl za sukienkę firmy krzak?

      Usuń
  12. Powtórz jeszcze raz, bo nierówno się oplułaś żmijo :3
    p.s gdyby głupota mialła skrzydła to już dawno być latała.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne rzeczy sprzedajesz, mam na kilka z nich ochotę :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  14. jak krok po kroku zamowić. przepraszam, ale jeszcze nigdy nie zamawiałam przez intertnet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosze napisac na maila zjaranaa@gmail.com wiadomosc: nr ciuszka , ktory Cie interesuje, oraz swoj adres.
      reszte dogadamy sie na mailu :)

      Usuń
  15. A można zamówić za pobraniem?:) proszę o szybką odpowiedz:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mogłabyś podać długość rękawa sweterka nr 13? bo jestem szczupła ale wysoka i mam dość długie ręce, ciężko znaleźć coś z długim rękawem co nie będzie przykrótkie :) A i drobne zaciągnięcia, tzn? pokażesz mniej więcej w jakich miejscach? :) + kurtka nr 39 była noszona? i długość rękawa też bym chciała z ww. względów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 45 od pachy :)
      tzn takie pojedyncze nitki, nie sa urwane, ja je powciagalam do srodka dlatego malo co widac, trzeba by bylo je po prostu podszyc zeby nie wychodzily :)
      Jest nowa z metka :)

      Usuń
  17. Witam mam pytanie gdzie mogę dostać buty z 1 zdjęcia,ponieważ mam inny rozmiar;( i to samo pytanie do butów na zdjęciu 37 m.in. gdzie takie dostanę bo są świetne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te pierwsze mam od deezee , a biale labotti :)

      Usuń
  18. Witam mam pytanie
    Numer 30
    Gdzie można kupić taką bluzę? ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. rzeczy, które chciała kupić już są wysprzedane- haha, ja to mam szczęście :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Wysylasz za granice ? Jesli tak jaki to był by koszt?

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem zakochana w narzutach, nietstety przegapilam i juz sprzedana, moze kiedys sie uda! :) a skad kupilas tą pierwszą?Przy okazji zapraszam na mojego fanpage : https://www.facebook.com/maxitan.photography?fref=ts oraz bloga : http://maaxitan.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej:) gdzie kupiłaś tę bluzę dresową nr 10? Niestety nie zdążyłam zamówić u Ciebie:c

    OdpowiedzUsuń
  23. Ile masz wzrostu :)?

    OdpowiedzUsuń
  24. siemka czy ciuszek nr 11 jest nadal dostępny?

    OdpowiedzUsuń
  25. skąd neonowa spódniczka ?

    OdpowiedzUsuń
  26. wlosy masz doczepiane? jesli tak to gdzie kupione podaj info... prosze

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne rzeczy .Pozdrawiam Ewelinko.

    OdpowiedzUsuń
  28. hej, jaki posiadasz model aparatu ?:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Co do torebki z sinsay, widziałam ją w zeszłym tygodniu u mnie w galerii. :)
    właśnie za chwilę znów się tam wybieram, więc jeszcze się upewnię czy jest. ;)
    ( nie wiem czy już ktoś pisał w tej sprawie )
    buziaczki i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Te dresowe tuniki są naprawdę brzydkie. Nie wierzę, że coś takiego kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ewelina :) Są jeszcze dostępne te spodnie dresowe z napisem LALA ? a jeśli nie to gdzie je kupiłaś ? :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Hejka! Chcialam sie spytac o te buciki z Deezee . Jest to numer 39 tak? A zwykle takich.normalnych bucikow jaki rozmmiar nosisz?

    OdpowiedzUsuń
  34. A kwieciste leginsy jaką mają długość i ile w pasie?? Sorki że pytam,ale dla mnie S w pasie jest idealne, a nogi mam nieproporcjonalnie za długie...żeby potem za krótkie nie były...;) Pozdrawiam Ewela, świetna jesteś!!! :*** Uwielbiam Cię <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpiszesz?? ;) Naprawdę mi zależy.... Pozdrawiam ;***

      Usuń
    2. Odpisz, pliss! ;****

      Usuń
  35. Hej, mam pytanko:
    Jak będzie nowa wyprzedaż szafy to nie będzie już można kupić rzeczy z obecnej?
    Uwielbiam Cię, Ewelcia<3😍

    OdpowiedzUsuń
  36. Mozna jeszcze zakupic jeszcze cos z tej wyprzedazy ?

    OdpowiedzUsuń
  37. Hej! Czy sandałki z numerkiem 41 od deezee są jeszcze dostępne?

    OdpowiedzUsuń
  38. Hej! Czy czarne sandałki z nr 41 od deezee są jeszcze dostępne?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3
Konstruktywna krytyka- czemu nie! Jednak nie trać czasu na głupie zaczepki ;-)
Ewelina.