wtorek, 5 lipca 2016

Beżowe spodenki #ootd




Cześć! Zacznę od tego, że nie lubię zdjęć w biegu. Lubię spokojnie się przygotować, zaplanować, naładować baterię w aparacie - to przede wszystkim ;d
Do czego dążę? W czerwcu dodałam tylko 2 posty. Czas mi tak niesamowicie uciekł, że byłam wręcz pewna, iż post dodawałam jakieś 10dni temu.. a tu już 5.07. Serio wyluzowałam się, a nawet zapomniałam. Taki restart był mi potrzebny, bo zawsze hamowałam się obowiązkami. 
Jak wiecie u mnie nie ma ciekawych miejsc do fajnych klimatycznych zdjęć, takich bym mogła np dojechać rowerem. A zazwyczaj gdy gdzieś się wybieram, wszystko jest na wariackich papierach, nie myślę nawet o tym by wziąć aparat i zrobić fotki na bloga. O wszystkim przypominam sobie wracając do domu.. Z boku wydaje się wszystko całkiem inaczej, zwłaszcza gdy obserwujecie mnie w internecie. Sezon jest mega zalatany i często jestem nieogarnięta, teraz doszło więcej obowiązków więc mam mniej miejsca w życiu na bloga. Boli, ale niestety prawda.
Patrząc na datę ostatniego pościaka, byłam w szoku. Ok, kończę o tym bo wyjdę na wariatkę :d

Stylówka? Podpisuję #ootd.
Jedna z moich ulubionych, bardzo wygodnych. Kolor beżowy ostatnio polubiłam, w połączeniu z czernią, czy bielą. Na pewno będzie się często pojawiać! A i zapomniałabym. Na ręce zagościła nowa dziara. Ma w sobie historię, co czyni ją wyjątkową. <3
Buziaki, mam nadzieję, że zdjęcia przypadną do gustu!














SPODENKI- PULL&BEAR;
TOP- BERSHKA (podobny KLIK,KLIK)
BUTY- MOSCHINO (pdoobne KLIK,KLIK)
KURTKA- KINGEFASHION;
OKULARY- CHOIES;

ps. zapraszam po nowości do sklepu:



Jeśli ktoś mnie obserwuje na blogu i mu mało, zapraszam na instagram:
jestem tu cały czas i staram sie mieć z Wami stały kontakt! :*

90 komentarzy:

  1. Naaaajjlepsza ;***

    OdpowiedzUsuń
  2. Z taką figurą to i taki prosty zestaw wygląda super :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem hejterką, bo bardzo Cię lubię, ale na ostatnim zdjęciu widać, że masz grubsze uda niż np na zdj na IG. wyszczuplasz je jakoś czy rzeczywiście poza tak je wyszczupla? jakie masz te nogi w realu, takie super szczupłe czy normalne ( takie jak właśnie na tym ostatnim zdjęciu) ? Fajna stylówka, na lato idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż za spostrzeżenia :D Zdjęcia na instagram są z telefonu, więc nie mogę ich w żaden sposób przerabiać, zresztą... po co? Lustrzanka zazwyczaj troszkę pogrubia, zależy to także od pozy, światła. Ciało jest bardziej masywne. Nie zauważyłabym tego dopóki nie zaczęłam robić masy zdjęc telefonem.

      Usuń
    2. co za szminka/?

      Usuń
  4. Stylowka jak zwykle trafiła w mój gust. Śliczna chodź bardzo prosta. Spapugowałam po tobie i kupiłam takie same okulary jestem w nich zakochana w żadnych nie wyglądałam tak dobrze jak w nich. I właśnie dlatego fajnie jest ciebie oglądać bo pokazujesz super rzeczy i inspirujesz. Dobrze że zaczęłaś dodawać znaki wodne do zdjęć może się skończą albo chociaż z minimalizuje się kradzież twoich zdjęć

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana na snapchacie wspominałaś ,że bardzo ciężko przechodzisz te nasze babskie dni... i mam dla Ciebie coś co Ci pomoże a mianowicie sok z pokrzywy.
    Kupisz w aptece, internecie etc.
    Ja miałam kiedyś mega problem z okresem, mdlałam, ból niesamowity musiałam brać ketonal nic innego mi nie pomagało, okres mega obfity masakra jak miałam te dni nie chodziłam do szkoły bo nie byłam w stanie..ból że hej...
    Od roku piję pokrzywę i jest mega poprawa nie biorę proszków przeciwbólowych (aż sama jestem w szoku) okres jest dużo mniej obfity . Mogę NORMALNIE żyć w te dni.
    Tobie również polecam, sok z pokrzywy , herbata też jest dobra ale trzeba jej więcej pić.
    Poczytaj sobie w necie co i jak.
    W razie pytań zostaw komentarz, odpisze :)
    Stylówka jak najbardziej na duży plus


    K. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie banalne, a jakże pomocne. W sumie to mam pokrzywę, oby mi pomogła, podobno też na włosy działa. Lecz o działaniu rozkurczowym w te dni nie słyszałam. Dziękuję! :*

      Usuń
  6. Super, ta stylówka bardzo przypadła mi do gustu. Jesteś mega kobieca nawet w takim sportowym outficie. Ps. Jakiego rozswietlacza używasz? Twoja buzia jest pięknie rozświetlona. Buziak

    OdpowiedzUsuń
  7. Po 1. Naprawdę nie masz innych miejsc do robienia zdjęć? Tylko nie wiem za domem jeszcze na jakiś deskach siedzisz :D ? Haha śmiesznie to wygląda jak oglądałam Twoje nowe zdjęcia na sklepie. Po 2 jeszcze bardziej wykrzywiaj tą rękę żeby było tatuaż widać. Po 3 te spodenki podciągnij jeszcze wyżej... aż Ci, że tak powiem cipę znać! :D bez przesady

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a 4? już nie ma się czego czepić? :-)

      Usuń
    2. Jak się nie podoba to po co oglądać ?? Nie ma to jak komentować czyjeś życie, zamiast zająć się swoim. Ewelina po prostu Cię uwielbiam ! Jesteś super, twój blog jest genialny tak samo jak wszystkie twoje stylizacje :* Buziaczki ♥

      Usuń
    3. 1. A jeśli np nie ma innych miejsc, to co??
      2. hahah śmiesznie to brzmi :D
      3. zgadzam się, może faktycznie są za wysoko podciągnięte, no ale można o tym napisać w jakiś bardziej kulturalny sposób :))

      Usuń
    4. fajnie podciągnięte, tak samo jak w kostiumie kąpielowym, ah co za LUDZIE

      Usuń
  8. Hej ;) super post, świetne zdjęcia i kolorystyka :3 fajny by byl post/filmik o tym jak używasz samoopalacza :) oczywiście jeśli znajdziesz czas ;) Miłego dnia! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka historie ma twoja nowa dziarka ? Bolało Cie bardzo ? Pokażesz ja z bliska ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ból jak ból, wbijanie igły, ale da się bez problemu wytrzymać :)

      Usuń
  10. fajnie,że wreszcie dodałaś nowy post :) aż się stęskniłam :D bardzo ładny outfit❤

    OdpowiedzUsuń
  11. Prosta i bardzo przyjemna dla oczu stylówka :)
    https://monica280497.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Pokażesz z bliska swoją nowa dziarke? Powiesz o swojej historii związana z nią? Bolało Cie bardzo?

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny tatuaż. Widziałam go już u ciebie na snapchacie. Też mam zamiar zrobić sobie tatuaż w miejscu, które z chęcią zakryłabym jak najszybciej ;) Stylizacja piękna jak zwykle!

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose. Zapraszam ❤

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz idealną figurę i wszystko na Tobie będzie leżało cudownie :) Fajne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ile czasu zajmuje Ci zrobienie fotek? :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna jak zawsze :) super spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam Cię uśmiechniętą. <3
    Stylówka przepiękna!
    Lubię klasyczne outfity :)
    Może już to gdzieś mówiłaś ale co masz na ustach?
    Śliczny odcień :)
    Pozdrawiam cieplutko i czekam na kolejny pościk! ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładna stylówka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale masz piękną figurkę!!! Podziwiam Cię za wytrwałość! Trzymam baaardzo mocno kciuki, jesteś świetna :) Obserwuję Cię już od kilku lat, pamiętam początki ;) Sama mam zamiar "powalczyć" z blogiem i muszę przyznać, że jesteś dla mnie motywacją do działania :) Serdecznie pozdrawiam, miłego dnia Kochana!

    Ps. To ja... dopiero zaczynam, ale jeśli masz ochotę to zapraszam: http://justynalubowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdjęcia mają swój taki klimat :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgadzam się z dziewczynami. Świetnie wyglądasz nawet w spotrowej, zwykłej stylizacji. Więcej takich ☺

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz Piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Spodenki tak wysoko aby zakryć tą okropną bliznę na brzuchu? ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bliznę można zakryć a twojego ryja nie i tu jest różnica..;d

      Usuń
    2. blizny sa Fajne

      Usuń
  24. Tez chciałam kupić te spodenki, ale mój rozmiar zniknął tak szybko jak się pojawił na stronie :(

    OdpowiedzUsuń
  25. zmieniłaś sposób malowania brwi, czy coś ?:)

    OdpowiedzUsuń
  26. spodenki bardzo fajne , ale mając taką super figurę to we wszystkim wygląda się super :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak zwykle cudowna stylówka :).

    Jestem ciekawa historii nowej dziary. :) Kiedy zrobiłaś sobie pierwszy tatuaż?

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale ty masz figurę ! świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. kolejny oklepany post tak żeby był.. coraz gorzej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pasi? To żegnamy ;)

      Usuń
    2. mnie też się wydaje, że zrobiony na odwal - byle by coś dodać

      Usuń
  30. Super stylówka :)
    koronkowe spodenki świetne! <3
    Pozdrawiam Ewelina! :*
    http://pracowniaartystycznaoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak czytam niektore komentarze to aż się łapie za głowę.Masz świetne ciało, jestes wysportowana a zarazem kobieca i taka seksowna..nie wygladasz jak anorektyczka i nie wystają Ci kości..zazdrosc i tyle.Outfit super jak zawsze, obys czesciej byla z nami tutaj;) a planujesz jakies stylowki z nad wody tak jak w tamtym roku np z arbuzem? miło wspominam i nawet wracam do nich. pozdro Ewel;*

    OdpowiedzUsuń
  32. Kiedy filmik z makijażem i recenzja pasków na zeby? Jestem bardzo ciekawa :p

    OdpowiedzUsuń
  33. Super 😍😍

    OdpowiedzUsuń
  34. Super stylizacja! Wszystko ze sobą gra! <3

    ZAPRASZAM DO MNIE
    http://niikii-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo lubię Ciebie(mocno powiedziane) i Twojego bloga. Jesteś strasznie ciepłą i pozytywną osobą. Bije od Ciebie wewnętrzne dobro. Miło mi tu zaglądać, buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  36. stylówka super.. tylko te spodenki troszke za wysoko

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie dosyć, że jesteś piękną kobietą to jeszcze przemiłą osobą ♥ Uwielbiam zajrzeć na Twojego bloga ;)

    https://alazielinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. ładnie !
    Na wszystkich zdjęciach i stylizacjach wychodzisz super ;*
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/07/3-kroki-do-zrobienia-biaej-czekolady.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Stylizacja nie przypadła mi do gustu, nie lubię tego typu spodenek, jednak na okulary raczej na pewno się skuszę! karolinaaag - blog

    OdpowiedzUsuń
  40. Hej moja koleznka prowadzi bloga mogłabys zerknac i powiedziec co myslisz :) --> http://stylbyana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Jestes mega sztuczna

    OdpowiedzUsuń
  42. Mega figura! Uwielbiam Cię oglądać na snapie♥

    http://julandpi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetna stylizacja! Czekam na kolejne wpisy! :) Byłam niedawno niedaleko Twojego miejsca zamieszkania, gdyż odwiedzałam rodzinę i muszę przyznać, że krajobraz, klimat jest naprawdę cudowny <3 pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  44. Ślicznie wyglądasz, mega stylizacja ;)

    stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Uwielbiam twój styl, wszytsko wygląda pięknie a do tego jesteś prześliczna!

    kochana zapraszam i pozdrawiam MOWMIKEJT.BLOGSPOT.COM <3

    OdpowiedzUsuń
  46. Jak zwykle śliczna.
    Nie wiem czy widziałaś ale też sprzedawcy na allegro sprzedają kombinezony i mają twoje zdjęcia http://allegro.pl/kombinezon-spodenki-szorty-falbana-kieszenie-j837-i6184606827.html Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Naprawdę nie macie się czego czepiać tylko jej ud? haha
    Proszę was każdy ma grubsze uda , nie macie się już do czego przyczepić ludzie......
    Ewelinka jest szczupła i zgrabna dziewczyna! :D
    Dajcie na luz : )

    OdpowiedzUsuń
  48. Wspaniała !! Spodenki niestety nie przypadły mi do gustu , aczkolwiek na Tobie Kochana wszystko wygląda wspaniale ! Jesteś piękną, świetnie zoorganizowaną mamą, mega kochającą (tak obserwuje na snapie). Też jestem mamą łobuziaka w wieku Brajanka, wiem, ze łatwo nie jest, a Ty tak świetnie wszystko ,,ogarniasz", ze naprawde jestem pełna podziwu. Niedawno zalozylam bloga i tez chcialabym sie realizowac tak jak uwielbiam Ciebie tak kocham mode, gdybyś zajrzała byłabym w 7 niebie. Twoja wierna obserwatorka ściska i życzy samych sukcesów w życiu zawodowym jak i osobistym.TEKST

    OdpowiedzUsuń
  49. stylizacja bardzo ładna,martwi mnie to że tak rzadko dodajesz posty :(

    OdpowiedzUsuń
  50. Wszystko pięknie jak zawsze:*:*
    Jakiej szminki użyłaś do zdjęć?

    OdpowiedzUsuń
  51. Jak zwykle obłędnie wyglądasz :*
    Pozdrawiam :* scobre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Ślicznie wyglądasz, takie buciki od dawna mi się podobaja :)

    natuuuu-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Spodenki super - wyglądają na bardzo wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Zdjęcia bardzo ładne, jedynie czerwony kwiatek mi tu przeszkadza bo ja mam takie swoje dziwne bziki :D stylowka tez super taka prosta a jaka ładna! I pomadka zwróciła moja uwagę bo bardzo ci pasuje. Co do miejsc.. Przy umiejętnym pokazaniu zwykła biała ściana potrafi zachwycić. Chociaż z drugiej strony trochę cię rozumiem bo robić sobie samej zdjęcia to musi byc na serio ciężka sprawa - ja sobie tego nie wyobrażam. I żałuje ze mnie tam nie ma bo co chwila trzaskalabym Ci super sesje :-*

    OdpowiedzUsuń
  55. Od razu mówię, że chcę Cię z żaden sposób hejtować :)
    ale wydaje mi się, że te beżowe spodenki za bardzo podciągnęłaś do góry
    a poza tym bardzo ładne stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  56. kiedy jakas wyprzedaż ciuszków z Twojej szafy :)?

    OdpowiedzUsuń
  57. Zgodze sie troche z niemilymi komentarzami. Tez mam wrazenie ze post jest zrobiony po to zeby byl... Te spodenki naprawde sa bardzo krotkie az do przesady i troszke przypominaja pizame... Ale masz ladny makijaz, szczegolnie ust. I swietny kok. Mozemy troche poczekac na posty, byle naprawde sie czyms wyroznialy ;) przyjmiesz "na klate"? :p inspiracji zycze!

    OdpowiedzUsuń
  58. W jakim programie przerabiasz zdjęcia? Jest godny polecenia? :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Czy polecasz flamaster do brwi z allegro, którego używasz na filmiku ? Czy długo się utrzymuje

    OdpowiedzUsuń
  60. Ślicznie wyglądasz ! Zapraszamy do nas ! :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Piękne zdjęcia!
    Zapraszam: klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. figura sztos <3
    zapraszam do siebie -> worldofmills.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. https://www.wish.com/#cid=57281b86d3541460a09b2cd0 Kolejna stronka, która "pożycza" Twoje zdjęcia ;/.

    OdpowiedzUsuń
  64. WAŻNE ! WAŻNE ! WAŻNE!
    Ewelina
    Nie wiem czy czytasz komentarze ale statnio przeglądając zszywke trafiłam na reklame z wykorzystaniem twojego wizerunku. Piszę, bo kiedyś podobna sytuacja zdażyła się VogLoli więc pomyślałam że to ważne

    OdpowiedzUsuń
  65. chce taka figure:) widać ,że ćwiczysz, pięknie

    OdpowiedzUsuń
  66. Kochana wyglądasz uroczo <3

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Jaka piosenke Jasmine Thompson pokazywalas kiedys na snapie? Ktos mial ja na budzik :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Nie rozumiem po co te bezowe spodenki wbilas tak za przeproszeniem w ci..

    OdpowiedzUsuń
  69. Coś Ci nie pykło z tymi spodenkami bezowymi, ale już te koronkowe białe są super.

    OdpowiedzUsuń
  70. Twoje spodenki wywołały niezłą burzę w komentach :) A ja stanę w ich obronie - są bardzo sexy, wyglądają na wygodne i na upalne letnie dni jak znalazł! Jak się ma fajną figurę, to nie widzę przeciwwskazań do ich noszenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  71. Hi, i think that i saw you visited my website soo i came
    to “return the favor”.I'm trying to find things to improve my website!I suppose its
    okk to use a feew of your ideas!!

    OdpowiedzUsuń
  72. I simply could not go awasy your site prior tto suggesting thjat
    I really enjoyed the usual information an individual provide in your guests?
    Is gonna be back incessantly in order to inspect new posts

    OdpowiedzUsuń
  73. Simply desire to say yoiur article is as surprising.
    The clearness inn your post is simply excellent and i can assume you are an expert on this
    subject. Well with your permission let me to grab your RSS
    feed to keep up to date with forthcoming post.

    Thanks a million aand please keep up tthe rewarding work.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.