piątek, 29 lipca 2016

Haftowany komplet


Cześć kochani! Z góry informuję, iż zdjęcia nie są pierwszej jakości.. Pomimo że wykonane lustrzanką, to poprzez problemy z laptopem musiałam je przerabiać w telefonie, a wiadomo zrzucając je kilka razy (laptop->telefon->laptop) straciły na jakości.
Pomimo tego mam nadzieję, że będzie się Wam dobrze oglądać!! ;-)
Co do stylizacji dodam od siebie kilka słów. Całość wyróżnia brązowa torebka, mogłabym założyć czarną.. jednak brąz dodaje wakacyjnego luźnego look'u. Górę od kompletu zmienilam, posiadała drugą falbanę, która była troszke za długa i zakrywała połowę spodenek.
Wg mnie w tej wersji prezentuje się lepiej.
Lipiec uciekł w mgnieniu oka, niedługo druga połowa wakacji.. Wykorzystajcie ten czas jak najepiej możecie! Buziaki i udanego weekendu!! ;-**
















KOMPLET- SHEIN;
SANDAŁY- DEEZEE;
TOREBKA- MK;
OKULARY- H&M;

84 komentarze:

  1. Śliczny komplet!
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny komplecik ♥♥♥

    https://sweetmeex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylóweczka super 😃
    Ps. Trzecie zdjęcie od dołu u mnie jest niedostępne,nie wiem czy to tylko u mnie czy ogólnie. en 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie też :)

      zdjęcia bardzo ładne, faktycznie jednak widać ubytki jakości. A co się stało z tym PS?

      Usuń
    2. u mnie też niedostępne :)

      Usuń
    3. U mnie też;d

      Usuń
    4. U mnie jest także to chyba coś u Was nie tak

      Usuń
  4. Śliczne zdjęcia ;) co to za szminka na ustach?

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia;) co to za szminka?

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba. Piękna jesteś. Przeważnie ktoś robi ci zdjęcia czy raczej robisz je sobie sama?

    https://aleksandra-kaczmarska.blogspot.com/2016/07/pierwsza-sesja-nigdy-nie-jest-dobra-co.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie jesteś prześliczna i przeurocza

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. piekny komplecik i mimo wszystko cudowne zdjęcia!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie jak zawsze ❤ najlepsza blogerka widze że wracasz do nas coraz częściej pomimo swojego małego szkraba wielki szacunek za to co robisz oczywiście czekam na wiele snapów zreszta wszttkich twoich snapowiczów i obserwatorów pozdrawiam serdecznie a tobie przesyłam gorące buziaki kochana trzymaj tak dalej świat jest dla ciebie otworem jeszcze z tak piekna uroda ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny zestaw i ta piękna opalenizna :)
    Micia

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam Twoje stylizacje ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo piękny komplecik ♥♥ zapraszam do Siebie .

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownie wyglądasz, bardzo ładnie Ci w tych koczkach :)

    https://monica280497.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie! ;)
    www.evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Komplet bardzo ładny :) Śliczna jesteś!
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana cudownie wyglądasz!! Zdjęcia rewelacyjnie <3 Pozdrawiamy serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam twoje stylizacje. Wszystko ładnie zawsze dopasujesz :)

    thenikolaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. pościk super, tylko ramiączka biustonosza według mnie psują efekt :/

    OdpowiedzUsuń
  20. wyglądasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wybór z brązową torebką udany! Z czarną byłoby za nudno :) A falbany , koronki czy jak to nazwać wyglądają super! Pozdrawiam ! :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Zrobiłabys moze filmik jakiś króciutki jak robisz te koczki? Było by super :))

    OdpowiedzUsuń
  23. jak zawsze super ;) od kąt zobaczyłam tą torebkę u Ciebie na snapie cały czas mnie kusi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może niech skusi raczej kupno słownika... Skąd*

      Usuń
  24. Urocze są te koczki :) Pięknie wyglądasz, a komplet genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super ten kombinezon :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Myślę,że w wersji z czarną bądź białą torebką w frędzle byłoby o wiele lepiej lecz każdy z nas ma troszkę inny gust jeden preferuje w czarnych,a inny brązowych aczkolwiek również lubię takie rudawe odcienie i torebka zachwyciła mnie od pierwszego wejrzenia. Komplecik bardzo ładny,fajny na letnie dni :)

    Do osoby powyżej "dno" - bardzo ambitny komentarz :D

    https://stylistfashioon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Podasz linka do strojów kąpielowych które kupiłaś co pokazałaś na snapie?

    OdpowiedzUsuń
  28. Dawno nie bylo tak dobrej stylizacji. I nawet te ramiaczka od stanika nic tu nie ujmuja, wrecz przeciwnie. Jestes tak urocza ze szok. Ciekawie wszystko zestawilas i jestem bardzo na tak. Faktycznie troche stracily na jakosci ale tragedii nie ma. Tak trzymaj!:*

    OdpowiedzUsuń
  29. Stylizacja, makijaż, włosy mega ale jakość tragiczna. Juz lepiej by było jakbyś nie dodawała tego postu z takimi zdjęciami bo niewyglądają dobrze. Jak juz coś robić to na sto procent a nie na 90 a u Ciebie w przypadku tych zdjęć nie jest to sto procent. Wiem ze wina nie jest Twoja ale czasem lepiej odpuścić post niż dodać byle jakiej jakości zdjęcia. Zdjęcia to podstawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdy nic nie jest idealne i na 100% udane :) żyjąc takim tokiem myślenia praktycznie wszystko byłoby gówno warte.
      Ps po czym wnioskujesz że makijaż jest mega skoro jakośc zdjęć tragiczna...? :D

      Usuń
    2. Zdjęcia są jakością super może Ty masz coś z telefonem czy komputerem ja mam jakość wspaniałą po prostu trzeba kliknąć na zdjęcie geniuszu

      Usuń
    3. Tylko ze zdjęcia mimo wszystko to podstawa. Jak po czym? Widać Twój makijaż. Poza tym przybliżając widać go lepiej. Nie napisałam nigdzie ze jakoś zdjęć jest tragiczna wiec nie odpowiadaj sobie. Nie wyglądają dobrze, jakośc nie jest zachwycająca i tyle. Ogólnie post fajny jak juz mówiłam.

      Usuń
    4. Wspaniałe anonoimki <3 nikt nie jest tak idealny jak one ;p

      Usuń
    5. Ustawienia monitora oraz monitor i k.graficzna też ma znaczący wpływ na to jak jakaś fotka jest wyświetlana i widziana przez nasze oko. Ja na kompie mam foto ok, a na tv jak podłącze kompa mam jeszcze lepiej, a z kolei u kuzyna, też jeszcze inaczej foto jest wyświetlane, bo on ma duży monitor, a kolorki u mnie na tv też są mega pięknie :)

      Usuń
  30. Śliczny ten komplecik, szkoda że nie pokazałas jak wyglądał z tą dłuższą falbanką, żebyśmy mogli zobaczyć efekt. :)

    Zapraszam do mnie: Oliwiastylee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komplet jest rewelacyjny! A Ty w nim... bajka!
    Www.teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. WOW extra stylizacja i mega łądnie wyszłaś na fotach <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow, cudny komplecik <3 I też uważam, że krótsza bluzka wygląda zdecydowanie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowny komplet i fajnie na zdjęciach wyglądasz :)

    http://nikoleannj.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak tam mija lato w Bieszczadach?:) tam gdzie mieszkaSz sa jakies fajne szlaki?:) bylam rok temu w Wetlinie mam nadzieje ze wroce za rok:) buziaki:))

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny komplet :) nie widziałam ładniejszego :D pięknie wyglądasz :* pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Kochana napisz model tych swoich pięknych spodenek ze snapa, na ich stronce jest wiele podobnych i niewiadomo które ty masz a są boskie !!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Wspaniały look. Jestem pod wrażeniem :) Pozdrawiam i zapraszam :)Buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Kolor ust Boski!!!! Co to za pomadka?

    OdpowiedzUsuń
  40. Wyglądasz niesamowicie <3
    Zdjęcia przecudne!

    http://style-looks-shopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ślicznie wyglądasz :D
    Super fotki :)
    Bardzo ładny zestaw :D

    grlfashion.blogspot.com
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Komplet jest cudowny , ślicznie wyglądasz.
    Pozdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. To po cholere przerabialas ? Nie lepiej tylko przyciac a nie jeszcze cos w nich grzebac... Trzeba myslec a nie tylko wykrzywiac jape do aparatu i wstawiac zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  44. Perfekcja w każdym calu :) Zapraszam do mnie mylifestyleandfashion3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Jak robisz posty to chociaż umyj włosy bo to widać, że są tłuste nawet jak są związane:( ładną buzią nie odwrócisz uwagi:(

    OdpowiedzUsuń
  46. Myślę, że będę wpadać tu częściej :)

    zapraszam na: http://maksimilion.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Hey kochana :) ma pytanie, czy botki z wyprzedaży "56. Nowe botki wężowy wzór, 38. 40zł" są dostępne? I czy rozmiar 38 odpowiada typowej wkładce 24,5 cm ???
    (Kupiłam kiedyś od Ciebie zamszowe czarne botki rozmiar 38 i rozmiarowo są ok, ale wolę zapytać, bo rozmiar rozmiarowi nie zawsze równy..)

    OdpowiedzUsuń
  48. 6. zdjęcie od końca, mój zdecydowany faworyt! przepięknie ci w tej fryzurze :)

    http://agataosinska9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Co do włosów... Niech każdy popatrzy w lustro i ocenia swój wygląd!!!! dziewczyna jest piękna i nawet nie zwrocilam uwagi czy ma umyte włosy czy nie !!! Ewelina robiła keratynowe prostowanie i może być tak jak u mnie ze włosy nawet po umyciu od skory nie są takie puszyste! Życzę powodzenia w pracy i życiu osobistym :)


    OdpowiedzUsuń
  50. Zrób post o pielęgnacji swoich włosów ❤️

    OdpowiedzUsuń
  51. Kiedyś nie było komputerów i programów graficznych, a fotografia była.
    Ogólnie jako osoba lubiąca fotografować i interesująca się tym, jestem przeciwnikiem oprogramowania do edycji zdjęć, ponieważ nie powinno się przerabiać fotografii. Zbyt duża ingerencja programu w zdjęcia tylko je sztucznie pompuje i ostatecznie raczej oszpeca, a powinna fotka odzwierciedlać realizm i naturalizm. Rozumiem delikatny retusz i nawet dopuszczam, ale jakiekolwiek inne zmiany w fotografii to już jest grafika.

    OdpowiedzUsuń
  52. Jesteś śliczna i Twoje stylizacje zawsze mi się mega podobają, a jakością się nie martw i tak jest git :)
    Pozdrawiam i zapraszam: klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Hej! Adres wysłałam, dzięki to czekam, pozdrawiam Iwonka:)

    OdpowiedzUsuń
  54. brak postów prawie od miesiaca.....

    OdpowiedzUsuń
  55. czemu nie ma cie juz prawie wcale na insta i blogu ? :O malo na snapie ... co sie dzieje ?!!!

    OdpowiedzUsuń
  56. Tesknie za twoimi postami

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.