wtorek, 5 sierpnia 2014

HOLIDAY! Blue bikini

Mam nadzieję, że nie zapomnieliście o mnie?! 
Zrobiłam sobie chwilkę "laby", ale już jestem z Wami.  Zdjęcia wakacyjne, u mnie pogoda ponad tydzień była świetna, teraz niestety podobno mają być trzydniowe deszcze. Zdążyłam z fotkami, co prawda planowane były na basenie, ale wyszło jak wyszło :-)

Mi się bardzo podoba krój i kolorystyka, aczkolwiek mógłby się lepiej układać na biuście - chyba jest wskazany dla dużych rozmiarków :-)
Życzę Wam miłej nocki i uciekam na piwko, pa :*

















BIKINI- KLIK

Przypominam o akcji z SOMERSBY! 
A już niedługo nowe wieści :-)


58 komentarzy:

  1. Kolorystyka stroju jest genialna! Pięknie wyglądasz Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana niestety stanik za maly i brzydko to wygląda. ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia!
    Niesamowita figura :)

    Odpowiesz na pytania w poprzednim poście?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ma prześliczne kolory :)
    U mnie nie ma ani odrobiny słońca , sam deszcz :(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny ten strój! :) buźka! :*:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ty jesteś piękna noo... :) mam kompleksy :<
    i jeszcze ta figura ! :D
    Jak znajdziesz chwile to zapraszam.. było by mi bardzo miło jakbyś przejrzała mojego bloga i powiedziała mi co mam w nim zmienić żeby było lepiej.. jesteś moją największą inspiracją :)
    Buziaczki, Kasia
    www,divoces.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie masz tam piękne widoki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. łachowe masz te cycki .. nienaturalnie wygladaja :) jak zwykle musisz dupą świecić zeby ktoś Cie zauwazył. wiesz.. dziwie sie Damianowi ze Ci pozwala na takie cos. ja bym chciał miec swoja dziewczyne tylko dla siebie a nie zeby moi koledzy/znajomi ja ogladali i sie póżniej śmiali. mamy beke z Ciebie. pozdrawiam, P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. współczujesz także chłopakom którzy wychodza z dziewczynami na plażę w strojach?
      To mamy chodzić w golfach ?
      łachowy to jest ten komentarz. Pozdrawiam, E.
      :DDD

      Usuń
    2. Takie komentarze wynikają tylko z czystej zazdrości.
      Dziewczyna ma idealna figurę i może sie pokazać ...

      Usuń
    3. haha co za gość :) Ewelinka jest boginią seksu i to widać na każdym zdjęciu, niestety przygadała Ci bo inni faceci też wychodzą z kobietami na plaże i co ? Ty swoją ubierasz w kurtkę zimową na plażę?
      Ma piękna figurę, a cycuszki jeszcze lepsze! Najwidoczniej albo nie masz kobiety, albo masz jakiegoś smoka :D
      Pokazuje w tym poście stroje na plaże więc dziwne żeby nie miała odkrytych pleców czy biustu :)
      Oj kolego kolego- sama Ci się podoba skoro tu wchodzisz :) a tak nie ładnie dogadujesz :)
      Ewelinka dziękuję oczywiście za spełnienie prośby jeszcze z zimy abyś pokazała jakieś stroje plażowe! SUPER!
      Jak zawsze FAN z W-W :* nie zapomniał ;p

      Usuń
    4. Pewnie ten ktoś, kto to napisał o takiej dziewczynie pomarzyć tylko może, stąd ta zazdrość. Poza tym mężczyźni którzy komentują biust kobiety, sami zapewne nie mają czym się pochwalić w kwestiach męskich spraw :)

      Usuń
    5. zgadzam się :) to jest raczej normalne.. zreszta to strój nie bielizna :) nic nie widać i mimo dziewczyna wyglada bardzo naturalnie i skromnie. nie wiem czemu się czepiacie,ale zapewne z zazdrości :) smiechu warte. nie przejmuj sie komentarzami, post jest super!

      Usuń
  9. Ten strój idealnie się układa, świetny jest!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowite widoki. Nic tylko pozazdrościć takiej okolicy w życiu na co dzień! Strój faktycznie mógłby lepiej eksponować biust - ale jest całkiem ciekawy :)
    Zapraszam do siebie, jeśli masz ochotę
    http://anowiw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie, ładnie :)
    I masz rację, na biuście powinien układać się on znacznie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi się, że gdyby ramiączka wraz z okolicami obok zipa były również usztywnione- lepiej by się prezentował :-)

      Usuń
  12. chyba trochę za mały ten kostium ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale boskie ciałko :)
    Kochana ja to robisz, że masz takie ciałko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cały czas dążę do swojej wymarzonej sylwetki, ćwiczę :-)

      Usuń
  14. To zdjęcie gdzie stoisz na kamieniu na jednej nodze jest świetne ;)

    http://poburzywyjdzieslonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. mooja ulubiona bloogerka ♥
    świeetny post , aż samej mi się marzy , żeby już móc wrócić do taakiej figury ; )

    http://judithnessa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny oryginalny strój, jest śliczny i do tego w moim ulubionym kolorze <3
    No co Ty Ewelinko o Tobie nie można zapomnieć :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej :) Ja chciałam zapytać jaki masz rozmiar tych szortów z choies które pokazywałaś w ostatnim haulu zakupowym. Sorki że pisze tu a nie pod filmem ale nie mam konta na yt.
    A tak w ogóle to kocham Twój styl i stylizacje <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam rozmiar S :-) ale mają dziwny krój, na tyłek troszkę za ciasne - podchodza do góry , a na rozporku mi odstają :D

      Usuń
  18. Śliczny strój <3 Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sliczny strój jak zwykle, ja sie boje zamowic stroj przez internet :(
    andziaa-blog.blogspot.com <--KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. prześliczne zdjęcia ♥
    modelka z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pozazdrościć takiego ciałka *.* Z taką opalenizną to można wyjść do ludzi w stroju, ja taka bladziocha straszna :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie narzekam na opaleniznę w tym roku, były upały, ale tylko dwa dni bezchmurne... nie ma się przy czym opalić :(

      Usuń
  22. Masz świetną figurę! zastanawiam się nad kupnem:) a jak z miseczkami- są usztywniane, mają jakiś lekki push up?

    OdpowiedzUsuń
  23. To pierwsze zdjęcie masz FANTASTYCZNE ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. ten stroj poszerza cie w biodra a splaszna w biuscie, nie najlepszy niestety wybor :S

    OdpowiedzUsuń
  25. ale masz piekna figurke! i ta talia, pozazdroscic jedynie kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. aż tak super pupy to Ty nie masz ;]

    OdpowiedzUsuń
  27. te kolory pasują Ci idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. oryginalny strój:))
    pozdrawiam;) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ile wazysz i ile masz wzrostu ? :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawy strój, taki inny:) Fantastyczna figura!

    OdpowiedzUsuń
  31. piekny kostium,krój i te kolory :) co za figura :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Musiałabyś mieć większy stanik. Tak to ok. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. wiesz moze jak pozbyc sie tradziku /

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawy ten stroj, ladne zdjecia a najlepsze 10. od gory- jest genialne :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Kochana stosujesz jakaś dietę lub liczysz kalorie ?

    OdpowiedzUsuń
  36. Chyba chciałaś napisać, że gdyby był większy ten stanik? Bo jest ewidentnie za mały, to widać. Kolorystyka boska.

    OdpowiedzUsuń
  37. masz świetną figure, jesteś szczupła! ale to wciąganie brzucha na każdym zdjęciu strasznie razi...

    OdpowiedzUsuń
  38. o ja cie nie moge;/ jaka wycisnieta jestes no szok doslownie dupa rozjechana okropna uciska takie ze szok;/ wycisnieta widac ze nie masz idealnego brzucha szok;/po ch.. go tak wciagasz;/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale Ci te cycki wyskakują :D zajebiste są, chętnie bym je obmacał i wypieścił :) ZAJEBISTE BALONY!!! cycki super super !! Dupsko też zajebiste, mmm :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ile masz cm w talii ? Jakie ćwiczenia wykonywałaś by uzyskać taką talię ?

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.