wtorek, 19 sierpnia 2014

WHITE & BLACK

 Post spontaniczny, poszłam na zdjęcia by się rozerwać- to moje jedno z zajęć, które daje mi zapomnieć o wszystkich problemach i smutkach.
Kolejny raz samowyzwalacz, jeśli chodzi o aparat w moich dłoniach- sprawdza się świetnie- oczywiście nie ma porównania z lustrzanką, jednak spełnia moje wymagania.

Spodnie kiedy mi przyszły były za małe, nie mogłam ich zmieścić na tyłek. Dziś stwierdziłam że może spróbuję i o dziwo weszły :-) także albo schudłam - albo albo nie wiem co :-)
Więc połączyłam ją z bluzą ADVISORY, która była głównym elementem mojego stroju na dziś, wcześniej nosiłam ją ze spodenkami jeansowymi, bądź przetartymi spodniami. 
Jest gruba, idealna na dzień dzisiejszy, gdzie było wietrznie. 
Czujecie już ten klimat jesienny..? Ja bardzo! Dlatego wszędzie rozglądam się za garderobą na jesień, również dla siebie jak i maluszka. Pozdrawiam Was gorąco :*












BLUZA- KLIK;
SPODNIE- KLIK;
BUTY- CONVERSE;

63 komentarze:

  1. Ojej alez przepieknie wygladasz !;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię cię w takim wydaniu:* szkoda że tak mało fotek,buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. W jakim programie przerabiasz zdjęcia ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki masz rozmiar tych spodni? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie ;-)
    Pasuje do Ciebie;-)

    http:/cudazwlosow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. spodnie- tak,
    bluza? NIE :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam, ze dajesz rade z samowyzwalaczem :D ja nigdy nie wiedzialam jak sie ustawic itp, a to mi leb ucielo, a to cos :D super fotki, super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego zawsze kupuję aparat z klapką, dzięki której widzę siebie na zdjęciu i mniej więcej jak się ustawić, jak jest dobrze itp :-)

      Usuń
  8. Ewelinka wyglądasz mega hot w takim wydaniu :) :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz w tych spodniach! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewelina zazdroszczę ci czytelników, ubrań po prostu wszystkiego! Jesteś świetna <3
    Jeżeli chcesz możesz zajrzeć na mojego bloga www.keepcalmandlovemoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia ;) Spodnie są genialne :)
    http://sweet-crocodile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. I jak będzie można Cię podziwiać niebawem na TVN style?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety dziennikarka z którą się kontaktowalam- straciłam z nią kontakt. :( miała zadzwonić po tygodniu i nie zadzwonila

      Usuń
  13. nie ogarniam po co tak mocno wygladzasz twarz? przeciez jestes ladna dziewczyna a to tylko psuje caly efekt bo wyglada mega sztucznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sensie retuszuje?nic takiego nie robię, nie mam niedoskonałości na twarzy więc nie widzę sensu "wygladzania" twarzy :))

      Usuń
  14. Skąd bluza w panterke?

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczności :* tez uwielbiam robic foty, blogować.. to zawsze pozwala zapomnieć. niestety nie potrafię żyć z samowyzwalaczem, więc jak mam gorsze dni z moim fotografem, to naprawdę kiepsko c;

    OdpowiedzUsuń
  16. Meega stylizacja ;) W każdym poście pokazujesz swoją oryginalność i perfekcję !!
    Ps. jaki odcień i skąd szminka ?
    Pozdrawiamy :* http://jestestyymcojesz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. super okulary i zdjęcia . ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://violettdesigns.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. u ciebie słoneczko jeszcze jest :) u mnie na dolnym śląsku cały sierpień chmury i wietrznie, a słońca brak... urlop a nawet się nie opalę :/ te lato załamuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj załamuje :-( ja rowniez narzekam, ledwo co się opalilam w tym roku....

      Usuń
  19. Fantastycznie wyglądasz. ;) Bardzo ładna jest ta koszulka!
    Mam podobne 'dziurawe' spodnie, ale z jasnego dżinsu z Bershki, niedługo się w nich pokażę. :D

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo mi się podoba ten zestaw :) i nawet się w nim widzę:D
    http://jjustyys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowna stylizacja. ;)
    Pantera bardzo ładnie tutaj wygląda :)
    Pozdrowienia :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Samowyzwalacz, a wyglądają zdjęcia przecudownie :) Ja też w sprawach blogowych czuję się lepiej i daje mi to zapomnieć na chwilkę o wszystkim ...
    Zestaw jak najbardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  24. hej ;) od dłuzszego czasu czytam twojego bloga i właśnie zauważyłam na facebooku konto,, Ewelina Bochnik'' czy to ty czy ktos sie pod Ciebie podszywa ? Masz 6 zdjęc a ostatnio dodane w wiśniowych leginsach ?i oznaczasz prawie 60 osób na zdj ?

    OdpowiedzUsuń
  25. czemu jestes taka smutna? :(

    OdpowiedzUsuń
  26. robisz zdj ze statywu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, kładę np na parapecie bądź na czymś gdzie może stać aparat :-)

      Usuń
  27. ale świetnie wyglądasz, boskie spodnie i wszystko w moim stylu! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wycisnieta za bardzo jestes w tych spodniach masakra;/ zazwyczaj albo masz cos zamale lub za duze czemu tak?? wciskasz sie czesto w cos na hama i udajesz super szczupla a widuje cie dosc czesto na zywo i wcale taka nie jestes;/ czemu tak robisz?

    OdpowiedzUsuń
  29. Rewelacyjnie wyglądasz :) Jak zawsze Twoje stylówki zachwycają!

    OdpowiedzUsuń
  30. https://www.facebook.com/Styleev/photos/a.149923198515526.1073741826.149921691849010/316857568488754/?type=1&theater skąd jest koszula z nr 4 ? :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajne połączenie, ta bluza panterkowa przewiązana na biodrach- świetna!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Sportowo i na luzie, podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny outfit :) czekam na jesienne propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  34. cudownie jak zawsze :)
    powiedz mi proszę czy włosy u góry są twoje naturalne czy je farbujesz? jeśli tak, to jaką farbą? :)

    OdpowiedzUsuń
  35. kiedy wyniki rozdawki ze spodniczkami?

    OdpowiedzUsuń
  36. to zdj tj 9 okienko przy twoim logo , nazwie bloga co to za stylizacja nie widziałam jej była gdzies na necie mozna link?

    OdpowiedzUsuń
  37. troche wiejsko, a'la tanie laski z teledysków hip hopowych ;)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.