piątek, 1 sierpnia 2014

HAUL ZAKUPOWY LIPIEC


Standardowo jak co miesiąc pojawia się haul zakupowy.
Tym razem zakupy zdominowała kategoria kosmetyczna. O tym także będzie oddzielny filmik.



Co nowego w tym miesiącu? Praktycznie wszystko już widzieliście na blogu:



Conversy, zakupione na allegro.
Biały top, od choies. 

Lordsy od labotti.

Czarna sukienka od SHEINSIDE

Koszula i torebka: KLIK
Spódnica: YOSHEE

Sandałki: LABOTTI;


Kombinezon SHEINSIDE


SANDAŁKI: COCOMODA

TREGGINSY: MADONNA 

BUTY I SZORTY: CHOIES


Szorty: COCOMODA

i gifciki od samego Lorda Somersby:



Do następnego :*


26 komentarzy:

  1. Jesteś śliczna i w ogóle *_* twój blog zainspirował bardzo mnie zainspirował. Masz super ubrania i na prawdę jesteś moim wzorem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ciuszki i świetna figura :* Kobiecość i oryginalność w jednej osobie !! Będziemy zaglądać częściej do Ciebie, by zaczerpnąć inspiracji ;)
    http://jestestyymcojesz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. chcialabym kupic takie szorty jak robisz... mogłabys podac jakis link do tych ktore sprzedajesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://styleev.blogspot.com/2014/07/wyprzedaz-szafy.html :-)

      Usuń
  4. Fajne zakupy zrobiłaś w tym miesiącu.
    Conversy mam miętowe, ale też planuję kupić sobie białe.
    Wyglądają mega i pasują do wszystkiego. ;)
    Bardzo fajna stylówka na drugim zdjęciu.

    Zapraszam do mnie.
    www.meinalltagindeutschland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ile chcesz za te ostatnie szorty?? i czy faktycznie sa one bardzo male??mam 163cm i 43kg myslisz ze bd dobre?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 50 zł z wysyłką, pewnie jesteś chudzinką, więc na pewno będą, jeśli masz 83 do 84-5 w biodrach to ok :-)

      Usuń
  6. Nie zeby zlosliwie ale czy Ty mozesz zlaczyc kolana? :-) masz chyba dosc podobne nogi do paulinye.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcie z czerwoną szminką na ustach jest śliczne! :) Z przyjemnością obejrzałam filmik, parę rzeczy wpadło mi w oko( a tak poza tym bardzo miły głos:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie by było gdybyś nagrała filmik DIY o tym jak przerabiasz, zwężasz spodnie itp :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy Twój maluszek ma swój pokoik czy ma z Tobą ? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej. Ewelinko jak aktualnie ćwiczysz, bo ciało to masz rewelacyjne ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Czesc :) jestem u Ciebie po raz pierwszy, natknełam się na Ciebie przeglądając efekty po skalpelu z Ewką :) Widać można ładnie wymodelować swoje ciało jeśli się chce :) Podziwiam i mam nadzieję, że też będę mogła podzielić się za miesiąc swoimi efektami :) Jak często ćwiczyłaś przez pierwszy miesiąc? Codziennie czy kilka razy w tygodniu?:) Byłoby mi miło gdybyś odpisała :)
    Twoje lipcowe zakupy świetne, biorę wszystko!:D

    Obserwuję :)
    Pozdrawiam/ http://jjustyys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć,
    chciałabym się zapytać czy Ty współpracujesz dresslink.com? Jak tak to mogłabyś powiedzieć na jaki e-mail trzeba do nich napisać? :)) Z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. współpracuję, na pewno na swojej stronie mają załącznik "kontakt" :-)

      Usuń
  13. Świetne zakupy :) Szorty od Choies boskie

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej:) nie dawno odkryłam twój blog i muszę przyznać że masz świetny gust:) Każda Twoja stylizacja jest inspirująca dla mnie. Mam jedno pytanie na zdjęciach masz bardzo ładny kolor skóry opalasz się czy stosujesz jakiś samoopalacz?:) Z góry dziękuję za odp.

    OdpowiedzUsuń
  15. A za ile chcesz sprzedać spodenki? Tak wogóle świetny post i piękne ciuszki :) Czarna sukienka jest prześliczna *.*
    Pozdrawiam :*
    http://xall-around.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ceny są wszystkie w albumie na fanpage, mniej więcej 40-60zł :-)

      Usuń
  16. Mozna prosic o link do tej czarnej sukienki, szukalam i zanic nie moge znalezc, bylabym wdzieczne :) sliczne zdjecia

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.