środa, 13 sierpnia 2014

JEANS & LACE SHORTS

Hej misiaki! Dzisiejsza paczka znacznie poprawiła mi humor- listonosz przyniósł mi aparat, czekała już przesyłka na mnie w domu gdy wróciłam z poczty. Od razu uciekłam na zdjęcia, niestety z samowyzwalacza, jednak już widzę, że zdjęcia różnią się znacznie od wcześniejszego. Bardzo jestem zadowolona :-)

Jeśli chodzi o zestaw- uwielbiam takie outfity, zwyklaczek na ciepłe dni- np jak dzisiejszy, pochmurnie, ale bardzo duszno. Koronkowe szorty na pewno miałyście okazję obejrzeć na innych blogach, ja je lekko "zmodyfikowałam". Zwężyłam, ponieważ były bardzo luźne i po bokach pomarszczyłam, w tej wersji zdecydowanie lepiej mi się podobają. A Wam jak się podoba?
Ubolewam, że koszula nie jest dłuższa, jednak mimo tego bardzo ją lubię, ma śliczny motyw kwiatowy w wew. stronie, na lato świetnie się sprawdza. 

Miłego wieczorku :*


















KOSZULA- SHEINSIDE;
SPODENKI- SHEINSIDE;
SANDAŁKI- KLIK;
PORTFEL- NO NAME;
OKULARY- MISSWISH;




54 komentarze:

  1. cudna jesteś <3 prześliczne spodenki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie jak zawsze, a spodenki przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Robilas zdjęcia nowym aparatem ? Bo zdjęcia o wiele lepszej jakości ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny zestaw, zdjęcia fajne, ale co chodzi o ich jakoś to szczerze mówiąc nie widzę różnicy ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne zdjecia, zestaw idealny. !a szczegolnie na takiej figurze jak twoja ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjęcia zdecydowanie lepsze, a ten zestaw jest mega uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym nie wiązała koszuli, bo troche za dużo się dzieje. szorty są śliczne :) co do aparatu ładnie rozmazuje z bliska, z daleka niestety jak zwykla lustrzanka bez obiektywu. w sumie nie widze różnicy w zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zwykła lustrzanka bez obiektywu?:P lustrzanka nie może być bez obiektywu.. a nawet lustrzanką z najtańszym kitem zrobisz świetne zdjęcia jeśli się tylko postarasz.

      ja widzę różnicę, Ewelino, jesteś teraz "wyraźniejsza" :) tak na marginesie, jaki sobie kupiłaś aparat?

      Usuń
    2. Canon powershot s3 is jeśli dobrze pamiętam :-)

      Usuń
  8. no właśnie ona jest na zawiazywanie ;p
    robiłam zdj z samowyzwalacza więc z daleka nie wylapalo ostrości bo tło samo było jak klikalam :-) niedługo będę robić foty dziewczynom więc mam nadzieję że będę zadowolona z efektu :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Boskie sandalki ;-)
    http:/cudazwlosow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Powalająca różnica w zdjęciach, są śliczne :) A Ty wyglądasz tutaj po prostu anielsko :) Bardzo mi się podobają takie spodenki... ehhh dlaczego takich jeszcze nie mam? .... :D
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. super jest ! ja bym się nie skusiła na tak krótką koszulę, wolę takie dłuższe ale Ci pasuje ;* ślicznie wyglądasz ! co do zdjęć to widzę różnicę, jest wielka ! cudownie ;* <3 mam 16 lat i jesteś dla mnie inspiracją <3 pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak po ciąży wróciłaś do takiej figury ? Czy w trakcie też coś robiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po ciąży cwiczylam skalpel :-)

      Usuń
    2. A jaką dietę stosujesz? Czego unikasz? Bo sam skalpel nie da takich efektów, skoro zawodowi trenerzy mówią, że ćwiczenia to tylko 30% rezultatów

      Usuń
    3. nie mam żadnej diety, jem wszystko na co mam ochotę, jedyne co to nie jem po nocach :-)
      jeśli stosowałabym dietę, na pewno efekty byłyby lepsze, nie zaprzeczam :-)

      Usuń
  13. Spodenki bardzo fajne i koszula też :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne spodenki


    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. i jak kiedy farbujesz wloski;))

    OdpowiedzUsuń
  16. beautiful shorts<3

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    OdpowiedzUsuń
  17. No racja ,koszula trochę za krótka ,gdyby sięgała do talii byłoby super:)Mrt.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz super, a twoja figura bomba !:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Spodenki skradły moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  20. super wyglądasz, a zdjęcia zrobiły na mnie duże wrażenie, jesteś taką słodką kobietka :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. https://www.facebook.com/Styleev/photos/a.199607433547102.1073741838.149921691849010/280423735465471/?type=3&src=https%3A%2F%2Ffbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net%2Fhphotos-ak-xap1%2Fv%2Ft1.0-9%2F10264697_280423735465471_1799476862644350462_n.jpg%3Foh%3D1cb98f8d2b8714187e5d3b6411b0d085%26oe%3D547CC71E%26__gda__%3D1417406914_b13ade0734d6a6e4e086c53f098a89a3&size=741%2C900&fbid=280423735465471
    ta kurtka jest na sprzedaz? jak tak to ile z wysylka?

    OdpowiedzUsuń
  22. fajnie to wszystko dobralas, tak letnio, świeżo , super!

    OdpowiedzUsuń
  23. Podobają mi się szorty, są śliczne!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześlicznie kolejne cudeńko stworzyłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. zestaw jest naprawdę fajny
    lubię takie połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam Twoje stylizacje<3
    http://jjustyys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Idealna po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna koszula :) A zdjęcia są naprawdę w dużo lepszej jakości ;)
    http://sweet-crocodile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. widzialem Cie na zywo i szczerze duzo duzo ladniejsza jestes na zdj... i raczej nie jestes taka szczupla na zywo potrafisz sie ustawic do obiektywu zrobic z siebie dupe a na zywo no sorki ale pasztet;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha o Mamo! można być zakompleksionym, ale żeby aż tak o kimś mówić? Nie wstyd Ci?

      Ewelino, dla mnie wygladasz pięknie, jak zawsze! :)

      Usuń
    2. zgadzam sie niestety...

      Usuń
    3. w tych okularach wygladasz jak michael jackson

      Usuń
    4. zazdrość kogoś tu pożera?

      Usuń
  30. Czemu zawsze na każdym zdjęciu z odkrytym brzuchem go wciągasz ? Chcesz pokazać jaka jesteś niby chuda ,ale to niestety widać jak nienaturalnie próbujesz wychudzić sobie brzuch słońce ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładna stylizacja. Zostawiam obserwację i zapraszam do mnie ;)

    http://zakochanawpasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. to był zdecydowanie dobry pomysł ze zwężeniem spodenek :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Czy bezowe vansy pasują do tej stylizacji? :) :**
    Jestes cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. je śli założysz do tego plecaczek vintage to jestem na tak :-)

      Usuń
  34. Jaką dietę stosujesz? ile razy w tygodniu wykonujesz skalpel? używasz jakichś wspomagaczy odchudzających?
    ile masz w biuście, pasie i biodrach? dużo czasu spędzasz na robieniu zdjęć do bloga? masz jakieś korzyści z prowadzenia go? skąd masz tyle pieniędzy na zakup co chwila to nowych ciuchów? czym się zajmujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego nie odpowiadasz na zadawane Ci pytania tylko je olewasz? ;/

      Usuń
  35. Piękna Kobieta :) az dziwne, że taka chudzina ma dzidzi :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak Ty to robisz, że masz taki śliczny brzuch pomimo urodzenia dziecka? Dużo ćwiczysz? :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.