piątek, 8 sierpnia 2014

Mint, black & white

Tak jak zapowiadali, pogoda się zepsuła, dwa dni czekałam na zdjecia, i robiłam dwa podejścia- za każdym razem złapał mnie deszcz. W końcu się udało. 
Wybierałam pomiędzy białym a czarnym braletem, wybrałam jednak czarny. 
Jest dłuższy i zakrywa brzuszek, lepiej wg mnie wygląda.
Również do tej stylizacji ubieram sportowy top i trampki slip on. 
Kiedy przyszły mi te spodnie, były malusie (a rozmiar M), wręcz na moją dziesięcioletnią chudą siostrę, ale stwierdziłam że je przymierzę i okazały się być dobre, bardzo są rozciągliwe, w sumie mogłyby być dłuższe, a poza tym nie mam zastrzeżeń. 
Ostatnio widzę, że brakuje Wam moich postów, postaram się robić to częściej :* 
Cały czas szukam nowych miejsc, by były zmiany w zdjęciach, ale los niestety zawsze mi robi na złość i albo pogoda albo brak czasu przeszkadza mi w zdjęciach.
Niestety wszystkiego pogodzić nie można. 
Idzie do mnie nowy aparat, w poniedziałek już będzie, więc na pewno zdjęcia będą lepiej dopracowane, będę mogła je robić sama, bez ograniczeń czasowych :-))

Buźka :*













ŻAKIET- TUTAJ;
BUTY- LABOTTI;
BRALET- SAMMYDRESS;
TOREBKA- MIZENSA;
SPODNIE- TUTAJ;

Jeśli ktoś jeszcze nie widział, przypominam o nowościach zakupowych na moim kanale: 

43 komentarze:

  1. Cudne spodnie : ) Mam podobne z sheinside ale jeansowe :)
    Klikniesz na zdjecie spodni ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja :)
    spodnie rzeczywiście chyba lepiej jeśli byłyby troszkę dłuższe :) ale nie razi w oczy:)

    Pozdrawiam, http://jjustyys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty są super!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie :* juz nie moge sie doczekać nowego sprzętu, co ciekawego kupiłaś? :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś przepiękna i masz taką idealna figure*.* po jakim czasie prowadzenia bloga zaczęłas współpracować ze sklepami ? Bralet cudowny !

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na kolejne posty :) Do mnie idzie ten sam żakiet i bralet, niestety z zagranicznych stron i musze jeszcze z tydzień poczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna bluzeczka w połączeniu z miętowym żakietem!! : ))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnaa stylizacja :*
    Chyba czytałaś w moich myslach bo wczoraj ubrałam sie bardzo podobnie tylko mialam białe buty :)
    pozdrowienia :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne te spodnie, super, że dobrałaś czarny bralet, dzięki temu jest fajny kontraścik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się ten żakiet :)
    Można wiedzieć jaki aparat?

    OdpowiedzUsuń
  11. cudna marynarka :))
    pozdrawiam serdecznie;) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna jest ta marynarka i spodnie. Szok ,że rozmiar M miał być za mały, bo masz takie szczuplutkie nóżki. :-)
    Jesteś bardzo ładna. A co do całego outfitu ślicznie wszystko zgrałaś. Jest miodzio :) hehe
    A czasu zawsze brak. Niestety mamy wszyscy obowiązki do wykonania a później przyjemności - blogi.
    Zapraszam: www.kawalekomnie.blogspot.com
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny żakiet ;**

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi sie :D
    idealny zestaw <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz ślicznie! Czekam na kolejny post kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  16. rano robilas te zdj? wyglądasz na nich na nie wyspana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, dopiero wstałam i zerwałam się na zdjęcia szybko póki nie padało :D

      Usuń
  17. wygladasz stylowo i seksownie! swietna marynarka!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie Ci w tej marynarce cała ta stylizacja bardzo mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z tego zestawu najbardziej do gustu mi przypada żakiet :)

    http://poburzywyjdzieslonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. bralet jest przepiękny...mozna do wszystkiego założyć

    OdpowiedzUsuń
  21. Piekna stylizacja :) Wygladasz kobieco i seksownie. I ten biust! Jak ja Ci go zazdroszcze.
    Tak chcemy wiecej twoich postow :) A co do tla to na przyklad w kawiarni? Przy jakims wazoniku z kwiatami albo przy kawce jesli pijesz :) albo na insta takie wrzuc :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Klasa, elegancko bardzo mi się podoba! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się :)
    Zapraszam!
    gabrielalyszczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny żakiet i koszulka. Całosc pięknie się pretentuje ;)

    Zapraszam do mnie http://violettdesigns.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny żakiet i koszulka ;) Całosc cudownie się prezentuję.

    Zapraszam do mnie http://violettdesigns.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Moim zdaniem wyglądasz wulgarnie i to nie tylko w tej stylizacji. Te rzeczy należy w inny sposób połączyć, bo buty czy marynarka są naprawde ładne.
    Polecam kanał nasteczki23 lub martynyuk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. np z golfem po samą szyję?? :D

      Usuń
    2. Jesli uwazasz ze inny sposob polaczenia tych ubrań to tylko golf to nie mam pytan.

      Usuń
  27. ten łańcuch który masz na szyi jest plastikowy?

    OdpowiedzUsuń
  28. Usunęłaś aska?

    OdpowiedzUsuń
  29. Dlaczego usunelas aska?

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowna stylizacja :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna kobieta!
    Piękna stylizacja!
    Wiecej takich :*
    Buzi :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak zwykle cudownie :) Oglądam twoje posty już od dłuższego czasu, jednak teraz założyłam konto google i mogę je komentować bez anonima ;)
    Dopiero zaczynam swoją przygodę z blogowaniem, może zechcesz mi jakoś pomóc?
    http://sweet-crocodile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Dlaczego juz sprzedajesz ta marynarke? Świetnie na Tobie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.