niedziela, 24 sierpnia 2014

TOTAL WHITE

Witajcie w ten okropny ponury dzień! Wczoraj było tak pięknie, upalnie, wykorzystałam tę okazję na zdjęcia. Mieliśmy pojechać nad wodę, troszkę się rozluźnić, ale niestety los nam w tym przeszkodził. 
Przełożyliśmy to na inny dzień- już nie mogę się doczekać efektów zdjęć z tego wyjazdu :-)

Jeśli chodzi o stylizację- zwyklaczek na ciepłe dni. Przewiewny sweterek, który mam już x czasu. Uniwersalny, pasuje do wszystkiego, bardzo go lubię. Spodenki są nowością w mojej szafie, myślałam, że ich już nie założę, patrząc na pogodę- lecz udało mi się w nich wczoraj troszkę pośmigać. 
Są prześwitujące, więc biała bądź cielista bielizna obowiązkowo. Bardzo wygodne. 
Cały zestaw jest delikatny i pastelowy- takie lubię najbardziej :-)
Jak Wam się podoba? 


Na Waszą prośbę, robię zamówienia z zagranicznych stron SHEINSIDE, CHOIES oraz SAMMYDRESS.
SZCZEGÓŁY: TUTAJ

BUZIAKI :*


















SWETEREK- SH;
SPODENKI- KLIK;
SANDAŁKI- SAMMYDRESS;
TOREBKA- KLIK;
NASZYJNIK- ALLEGRO;

Zapraszam na mój instagram, codziennie coś nowego KLIK


49 komentarzy:

  1. uwielbiam CIę:*! a te zdjęcia są cudne!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznotka!!!! jestes super:* nie przejmuj się tymi dziadami na asku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale piękny kłos<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz, uwielbiam Twoje stylizacje i Twój uroczy uśmiech Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  5. jak uroczo! i pieknie w warkoczu :*

    nie myslalas o tym zeby wyrównywać zdjęcia w postach do jednej szerokosci? kiepsko się to ogląda c;
    i porządek w bannerach b sie przydal, pisalam do Ciebie na fb w tej sprawie ale nie odpisaalas, haha

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebka bardzo mi się podoba. No i zdjęcia jak zwykle super ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Upalne dni ?! O matko u mnie dziś 9 stopni jest !:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie wczoraj też za ciepło nie było, 14 stopni tylko.

      Usuń
  8. Piękna, biel tak bardzo Ci pasuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spodenki śliczne :)

    http://poburzywyjdzieslonce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. faktycznie Ci się przytyło, chyba ćwiczenia opuściłaś :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka ty jesteś piękna!
    maniaa-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. spodenki masz genialne, świetnie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Boska stylizacja :))

    http://lorysa-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna dziewczyna z Ciebie, a warkoczyk uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajny zestaw;) u mnie do wygrania są w konkursie takie spodenki tylko,że czarne;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie;p Z elegancja i na luzie;p
    Zapraszam wszystkich do obserwowania;p odwdzieczam sie tym samym;d
    moohox3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ojej :O jak ślicznie wyglądasz w kłosie <3
    http://sweet-crocodile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej ;) Co z występem w " miasto kobiet " . Nie jestem ostatnio na bieżąco ;p POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  19. Witajcie w ten okropny ponury dzień!  co to za słowo ponurny ? PIERWSZE SŁYSZE.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładnie, co to za fajna koleżanka z Tobą na zdjęciu? Chętnie ją poznam i biorę ślub z miejsca :)
    Fan z W-W :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Przecudowny uśmiech! :* Buziaki Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ewelinka a czy można prosić o posta i pokaz stylizacji w tej różowej obcisłej sukience co masz na instagramie ? Jest cudowna, a Ty wyglądasz w niej przecudnie. Proszę zrób to dla swojego FANA z W-W :* oraz dla całej rzeszy innych fanów tutaj na blogu :) Proszę proszę ! :):*
    Pozdrawiam jak zawsze FAN z W-W :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zeszłego lata miałam w niej post :))

      Usuń
    2. Można prosić o link ?:) :*

      Usuń
    3. Chyba się nie doczekam :(

      Usuń
  23. Zwyklaczek uroczy :) Zdjęcia bardzo mi się podobają, takie radosne :) Warkoczyk jest uroczy, a na Twoich włosach kłosik wygląda pięknie

    OdpowiedzUsuń
  24. Spodenki są ślicznie wykończone! Cudowna stylizacja!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo podoba mi się twój styl :) jakim aparatem robisz te cudne zdj?? :) (podaj markę)

    OdpowiedzUsuń
  26. Czytam każdy Twój wpis na blogu, czytam aska i zaglądam na Twojego instagrama :) Jesteś śliczna i widać, że robisz to, co kochasz :* Pozdrawiam.

    lovstylee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Zrób jakiś wpis, albo filmik o tym, czy stosujesz jakąś dietę czy ćwiczenia bo masz świetna figurę i chciałabym wiedzieć jak osiągnęłaś taki efekt ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Boże gdyby ja potrafiła dobierać te ciuchy jak Ty ;) jak Ty to robisz ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. Super te spodenki! Szkoda ze ta pogoda juz na takie nie pozwala...
    http://pinklips96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. z dnia na dzień coraz piękniejsza ! :* Świetny zestaw , buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  31. jaką farbą farbujesz włosy (ten ciemniejszy kolor) ?? cudowne są!

    OdpowiedzUsuń
  32. zarabiasz na blogu ?

    OdpowiedzUsuń
  33. Ewela mam pytanie troszke odbiegajace od tematyki bloga. Masz naturalnie piekne, dlugie rzesy. Pamietam jednak ze juz jakis czas temu doklejalas sztuczne rzeski ;) czy nadal ich uzywasz? Czy zauwazylas jakies zmiany w kondycji swoich rzes po stosowaniu ich? Zbliza sie pewna uroczystosc rodzinna i rozwazam doklejenie rzes jednak boje sie ze efekt bedzie nienaturalny a ja sama nie podolam aplikacji sztucznych rzes. Do tego dochodza obawy czt rzesy po tym nie zaczna wypadac ;) dodam ze moje rzeski nie naleza do najkrotszych.Prosze o rade. Eliza.

    OdpowiedzUsuń
  34. jesteś bardzo fotogeniczna, masz super stylówę i figurę! :)

    dodaję do obserwanych i zapraszam również do siebie:
    http://www.paniemm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Hej,czy nadal masz do sprzedania biala bluze z dwiema dziewczynami i dzinsy z tymi duzymi dziurami?Bardzo mi zalezy :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.