czwartek, 28 sierpnia 2014

BLACK DRESS | top floral & shorts/ white dress

Cześć! Ponieważ u mnie wczoraj było bardzo zimno, non stop padało, zrobiłam kilka zdjęć w domu. Sukienka leżała już kilka tygodni w szafie, w końcu pokazuję Wam ją na blogu. Z przodu i z tyłu posiada duże wycięcie, ma gruby śliski materiał. Prostota i klasa- bardzo mi się podoba, jednak mało mam okazji by gdzieś w niej wyjść :-) Jeśli chodzi o sklep, z którego mam kieckę, jest tam dość spory wybór eleganckich sukienek na wesela itp :)





SUKIENKA- LOVTRENDY;

Drugi zestaw- typowo letni, bralet w kwiatowe wzory na zip i szorty- do całości proponowałabym conversy bądź jakieś trampki kolorowe. Niestety jest zimno, myślałam, że pogoda dopisze nam tak jak zeszłego roku. Czekam jeszcze na kilka rzeczy typowo letnich- mam jeszcze malutką iskierkę nadziei że założę te ciuszki we wrześniu :-)
Wracając do zestawu- szorty przyszły mi za duże, musiałam je zwęzić - 5 minut roboty i mam w końcu idealnie dobrane spodenki na lato :-) Ozdobiłam je ćwiekami. 









BRALET- KLIK;
SZORTY-KLIK;

I ostatni ciuszek jaki chcę Wam pokazać, jeśli chodzi o tę sukienkę, nie czuję się w niej dobrze, to chyba nie mój styl- dlatego chętnie ją sprzedam- Chętne pisać na maila: STYLEEV11@WP.PL

Gdyby była węższa to myślę że lepiej bym się w niej czuła bez konieczności zakładania paska. Proponuję do niej brązowe sandałki + w tym kolorze torebka.








SUKIENKA- KLIK


Powoli zbliża się jesień, dlatego niedługo będę pisała dla Was must hava na jesień 2014- oczywiście będzie to MOJE MUST HAVE- co ja chce mieć na jesień i co jest dla mnie motywem przewodnim.
28-sierpień a ja dalej nie nagrałam Haulu, czas to wykonać! :-)
BUZIAK!

56 komentarzy:

  1. Super ubrania ;))

    http://violettdesigns.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś strasznie piękna kobieta zazdroszcze ci urody sylwetki i stylu tak dalej a dojdziesz bardzo daleko :)) pewnie kazdy facet musi zazdrościć twojemu facetowi takiej kobiety jak ty :* buziaczki dla ciebie i twojego maluszka :) uwielbiam twój blog!

    OdpowiedzUsuń
  3. BRALET JEST CUDNY, Lubię takie sukienki jak ta czarna, mam sukienkę o podobnym kroju, lecz jest bardziej sztywna, pikowana z mosquito

    OdpowiedzUsuń
  4. Przez Ciebie coraz bardziej podobają mi się bralety!
    A tak w ogóle to chciałam Ci "powiedzieć", że bardzo podoba mi się Twój styl i sposób w jaki dobierasz ubrania i dodatki. Jesteś bardzo fajną i inspirującą dziewczyną! Czytam Twojego bloga już sporo czasu i za każdym razem jestem mile zaskoczona stylizacjami, oby tak dalej!
    Pozdrowienia dla Ciebie i chłopaków :)

    PS.
    Może mogłabyś zrobić post ze stylizacjami do szkoły, chodzę do liceum, ale czasem nie mam pomysłu na ciekawy strój.?

    OdpowiedzUsuń
  5. Podasz link do czarnej sukienki ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. wojna sie zazala a ty tak blisko granicy ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety jestem tylko malym czlowieczkiem który może patrzeć i czekać na bieg wydarzeń.... :(

      Usuń
  7. Top jest genialny :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. YOU LOOK GREAT!

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewelinko z utęsknieniem czekam na twoja jesienna liste must have :)

    OdpowiedzUsuń
  10. czarna sukienka miażdży wszystko!!! pięknie <3

    http://saavemylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dupska Ci nie widać przypadkiem ?

    OdpowiedzUsuń
  12. jaki biustonosz zakładasz do sukienki, która ma tak duży dekolt? czy to może ta sukienka tak dobrze podtrzymuje biust?

    z góry dziękuję za odpowiedź!
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  13. boisz się tego co będzie ? czy to dojdzie do nas.. ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta czarna sukienka jest cudowna *,*

    http://lorysa-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałaaa ;33

    OdpowiedzUsuń
  16. Mozesz mi napisac jak zwezylas spodenki ;> tez musze to zrobic a nie chce wbierac sie z tym do krawcowej.
    A ty jak zwykle wygladasz zjawiskowo buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. We wszystkim Pięknie wyglądasz, w tej białej bardzo mi sie podobasz, ale skoro nie czujesz się w niej dobrze to lepiej rzeczywiście odsprzedać, bo i tak będzie wisiała w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękna TY! Drugi zestaw mnie zachwycił. Szorty po prostu genialne! Sama takich szukałam ale cóż, za oknem pogoda nie do szortów i zastanawiam się czy jeszcze jest sens aby je kupić :( Dodaję do obserwacji bo jest tu cudownie i zapraszam do mnie. www.fashion-white.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. jestes perfekcjoniska w pokreslaniu swoich przepieknych ksztaltow!

    BLOGDROBE

    OdpowiedzUsuń
  20. jestes perfekcjonistka w podreslaniu swoich kobiecych ksztaltow! idealne stylizacje!

    BLOGDROBE

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne ubrania :)
    Przede wszytskim ta czarna sukienka przypadła mi do gustu ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia!Wyglądasz genialnie;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochanie, z takim dekoltem na pewno nie jest to strój z klasą. Uwierz, można wyglądać naprawdę pięknie i seksownie także w mniej wyciętych ciuszkach. Myślę, mam nadzieję, że z wiekiem to zrozumiesz. Pozdrawiam z całą sympatią ku Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Czarna sukienka bardzo ładna, w drugim zestawie to się chyba zakochałam *_* a co do tej białej sukienki to dobrze, że ją sprzedajesz, bo zabawnie w niej wyglądasz. Zresztą ona chyba taka jest jakaś dziwna ;o :D

    http://poburzywyjdzieslonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ŚLICZNE ZESTAWY ;-))
    Tak wg to co z Twoim wystąpieniem w TVN STYLE ? :-))

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta sukienka byłaby lepsza, gdybyś spróbowała odpruć te rękawy. Taka biała sukieneczka na cieniutkich ramiączkach podpięta paskiem byłaby świetna! Co o tym sądzisz?
    Ps. Uwielbiam twoje przeróbki! ;*
    maniaa-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Czarna sukienka i biała mega <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna kobietka ! :*

    Czekamy za nowym haulem ;*

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam Twoje baloniki :) szczególnie na trzecim zdjęciu w czarnej sukience ładnie je widać :) są boskie !
    Normalnie najlepsza z Ciebie laska na świecie, a cycuszki przepiękne!!!
    Pozdrawiam jak zawsze jedyny i kochany WIERNY FAN Z W-W :*
    też byś mi dała buziaka za taką blogową wierność i za to abym nie czuł się tu nie potrzebny :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ta biała sukienka przepiękna! ;o

    OdpowiedzUsuń
  31. Pierwsza stylizacja.. prosta i z klasą.. materiał na zdjęciach wygląda naprawdę kusząco :)
    Co do drugiej stylizacji... miazga! <3 Szorty wyglądają niczym te, które oferuje MissDenim, zdolna jesteś i bardzo kreatywna :*
    Biała sukienka jest urocza, taka romantyczna stylizacja :)
    Bużka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że niektórzy sporo się muszą nauczyć o klasie...

      Usuń
    2. ssij, smerfeta

      Usuń
  32. fajna ta czarna:d jak podkresla ładnie biust:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczny bralet! Cudeńko <3 Pozdrawiam :*

    lovstylee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Aparat Canon, a zdjęcia tak jakby były robione kalkulatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bralet najpiękniejszy 4ever! ♥ uwielbiam twojego bloga!:*
    http://szewefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. sukienka jest odważna, ale wyglądasz w niej zniewalająco...:))

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczna jest ta czarna sukienka;d
    Zapraszam;d
    moohox3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. możesz pokazac/ powiedziec jak robisz kucyka ( ostatnie zdjecia na insta ) ?

    OdpowiedzUsuń
  39. Wiesz moze jak poradzic sb z tradzikiem..?

    OdpowiedzUsuń
  40. Pierwsza kiecka - o Matko Boska, nie wychodź tak z domu bo policja Cię zgarnie ;) Serio, jak dla pani spod latarni, cycki na wierzchu, dupa na wierzchu, tragedia...
    Biała kiecka bardzo oryginalna, fajna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dupa na wierzchu? chyba przemawia przez ciebie zazdrość.....
      Ewelina wygląda sexownie w tej kiecce i nie musi to oznaczać że od razu jest jak DZIWKA.
      Oburzyła mnie ta wypowiedź, dla niektórych panienek sexowne dziewczyny to od razu panny lekkich obyczajów! żałosne i zacofane myślenie.....

      Usuń
    2. A czego niby mam zazdrościć, też sobie mogę chodzić z dupą na wierzchu jeśli chcę :D To nie jest seksowne, to jest już nieco puszczalskie i niesmaczne.

      Usuń
  41. widze korzystasz póki maluszek śpi :D az musialam drugi raz zdjecia obejrzeć, czy dobrze widzialam hehe a co do spodenek tez jestem ciekawa jak je zwężałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  42. biust masz zajebisty. ;) dekolty są nierozłączną częścią Ciebie:), czarna sukienka piękna i Ty prezentująca się w niej;)

    http://my-own-carte-blanche.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. hahaha nie moge z komentarzy na temat czarnej sukienki;d jest ladna, zgrabna, mloda to dlaczego ma nie pokazywac ciala?;d kiedy bedzie to robic? jak bedzie miala 50 lat?;d nie kazda dziewczyna moze sobie pozwolic na taka dlugosc sukienki, to prawda, ale jesli masz ladne nogi to bedziesz je ukrywac tylko dlatego zeby innym nie bylo przykro ze maja grube?;d to samo mozna powiedziec o piersiach. ale coz, jestesmy przeciez w polsce. tu nie uslyszysz "łał ale masz super figure' tylko 'o boze wygladasz jak spod latarni' ;d

    OdpowiedzUsuń
  44. Twoje tło woła o sprzątanie! Remont też by się przydał bo nieciekawie się prezentuję!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.