poniedziałek, 26 października 2015

Czerwona dama.

Czerwona długa sukienka... Brzmi dość poważnie. Jeśli taką ubierać to na wielkie wyjście! 



Wyszykowałam się.. ale na żadną imprezę się póki co nie wybieram. Na pewno nie na studniówkę! Dziś propozycja dla Was, którą obiecałam. Z moim zdrowiem coraz to lepiej. Powoli zaczynam wracać z aktualnymi stylizacjami. Ale by nie zapeszać... przemilczę ;-)
Przede wszystkim co bym chciała napisać na początku? Wybaczcie za moje blade nogi! Niestety opalają się bardzo szybko i niestety... szybko robią się białe. Niestety moje ciało nie lubi długo trzymać ślicznej czekoladowej opalenizny, w sezonie zimowym muszę się pocieszać solarium raz na jakiś czas- uwielbiam to uczucie, gdy na zewnątrz jest zimno, deszczowo, a ja wychodzę pełna energii niczym z ciepłych krajów ;d

Sukienka jest dość wyzywająca, jednak z tego co wiem wpadła w oko wielu osobom. Dodałam jakiś czas temu przedsmak sesji na instagram. Co prawda zdjęcie nie było robione aparatem, jednak już coś tam mogliście zobaczyć. Dziś prezentuję ją w całej okazałości. Nigdy nie widzieliście mnie w spiętym koku na tyle głowy.. powiem Wam że ta fryzura wydawała mi się zawsze sztywniacka (tak to ujmę).
Aczkolwiek do tej sukienki pasuje idealnie. Jest prosta, przez co całość nie wygląda tak bardzo wyzywająco. Sukienka dość odsłania. Pozwoliłam sobie lekko zaszyć rozporki, które sięgały naprawdę wysoko. Niektórzy mogą się tak czuć po prostu niekomfortowo dając innym "wgląd" do rzeczy, których nie powinni zobaczyć.. ;-)) 
Całość była z góry przeze mnie zaplanowana. Przy wyborze sukienki wiedziałam, które buty będą współgrały idealnie. Nie wyobrażam sobie tu wysokich platform. Lecz to wedle gustu, niektórzy twierdzą że buty są wstrętne. Ja szaleje na ich punkcie! I to jest najważniejsze! Nosić coś, nie zważając na opinię innych. Kierować się tylko i wyłącznie własnym sercem. Bo naszego życia nikt za nas nie przeżyje...

A Wy? Macie już swoje kreacje na studniówkę, bądź inną elegancką okazję? Planujecie coś? ;-)
Miłego oglądania, bużka!












Jak Wam się podobają takie "domowe" zdjęcia? Dajcie koniecznie znać! 


SUKIENKA- LOVESAINTS;
TOREBKA- DESIGUAL (podobna KLIK);
BUTY- LABOTTI;

103 komentarze:

  1. Masz idealną figurę Ewelka :) ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kusisz mała kusisz < 3

    Pokażesz wszystkie swoje tatuaże ?

    OdpowiedzUsuń
  3. czerwona dama? Chyba nie wiesz kto to dama.. Masz dziecko nieślubne żadna z ciebie dama tylko szmata. Pozatym damy to dziewice pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, Ty z pewnością jesteś dziewiczą damą! :)

      Usuń
    2. Jak się ma Nieslubne dziecko to jest się szmata ? Leżę i nie wstaje.. szmata możesz być jedynie Ty za ten ferment który rozsiewasz. Chore psychiczne dziewcze :) dziecko to wspaniały dar ! Nie ważne czy ma się je po ślubie czy nie..każdy żyje jak chce. Ewelina tez ma prawo do własnego życia i zrobi w nim to co uważa za słuszne! Ja mam prawie 21 lat i nie mysle jeszcze wgl o slubie, a gdyby poiawilo sie dziecko to bylabym najszczesliwsza przyszla mama :) Pozabijala bym za tani odzywki jak Twoje.. ścierwo a nie człowiek :)

      Usuń
    3. Haha no nie mogę! Serio można być takim idiota i aż tak zazdrosna osoba aby wypisywać takie rzeczy!? 😁 nie wierze. Skoro jestes taka idealna żyjesz z zasadami a do tego jestes wieczna dziewica to pokarz twarz, podziwiajmy Cie! A nienapierdalasz z anonima do Eweli i myślisz ze sie przejmie glupim anonimem 👍 bez pozdrowień.

      Usuń
    4. Każdego dnia ludzka głupota zaskakuje mnie coraz bardziej.

      Usuń
    5. Bo w tych czasach tyle ludzi bierze slub mając dziecko trafiłeś/as w 10 ogarnij sie nie te czasu robisz z siebie człowieczku pośmiewisko. Najlepiej Wziasc slub bo kurde jestem w ciazy, a pozniej sa rozwody i te sprawy w tych czasach slub nie jest najważniejsza rzeczą.

      Usuń
    6. Bo w tych czasach slub jest najważniejszy i każdy kto zajdzie w ciąże bierze slub bo wstyd wez siw ogarnij w jakich ty czasach ty żyjesz. Przykro mi ale ośmieszyłeś/as sie tym komentarzem bo sa kobiety bardziej pożądane bez ślubu z dziećmi w tych czasach niz te dziwki co pobrały śluby i tylko im albo kasa w główce a nie rodzina. Slub nie jest w tych czasach najważniejszy wazne ze jest milosc i dziecko jest szczęśliwe

      Usuń
    7. Anonimowy 12:17 - odezwała się największa dama we wsi xD

      Usuń
    8. Nie no błagam , jak widzę takie komentarze to się normalnie we mnie gotuje. Co ma w głowie człowiek, który wypisuje takie bzdury. Noż kurwa ! Bo co tu więcej powiedzieć. Dziewczyna daje z siebie wszystko , maleństwu nic nie brakuje i zamiast ją podziwiać , że podołała takiemu zadaniu jakim jest macierzyństwo to ludzie jeszcze mają czelność ją oczerniać. Społeczeństwo polskie jest tak zawistne i w ogóle tak nietolerancyjni, że aż szkoda słów. Najlepiej wbić szpile a co, niech cierpi . No ja pierdole -.-

      Usuń
    9. Nie wiesz kto to dama. I nigdy nie będziesz wiedzieć,bo do nich nie należeć. Dama posiada maniery,zna etykietę,ładnie wygląda,a nie jest chamska i poniża innych. Wyzywanie kogoś do szmat jest nie na miejscu. Masz kompleksy na temat nieślubnych dzieci? Pewnie dlatego,że sama nim jesteś. Ważne żeby dziecko czuło się kochane i bezpieczne,a tak jest w tym przypadku,ma dwoje kochających rodziców i otoczone jest opieką. Jeśli szanowna szmato,która nie umie w twarz powiedzieć swoich przemyśleń, masz jakiś wąty do Eweliny,jej rodziny (której nie znasz przecież,więc nie warto tematu poruszać) i bloga to nie wchodź tu. Nikt cię tu nie zapraszał,a takie komentarze zachowaj dla siebie,wsadź sobie w dupę. Całuję,Ewelinka! ;*

      Usuń
    10. Szmata? Po czym to wnosisz? Zakompleksiona osóbko wracaj do piaskownicy!
      Ewelina śliczna stylizacja, masz cudowną figurę! Nigdy nie przejmuj się takimi chorymi komentarzami, bo są to komentarze osób zamkniętych w sobie, zakompleksionych, które wyładowują swoją złość na innych - lepszych, ładniejszych, mądrzejszych. <3

      Usuń
    11. Każdy kto nie jest dziewica jest szmata - podziwiam takie myślenie. Współczuję braku kultury :)

      Usuń
    12. ludzie nie mają już nic lepszego do roboty,każdy nowy post= nowy hejt! ogarniecie się w końcu!? chętnie pozabijałabym wszystkich hejterów z tego bloga :/

      Usuń
    13. Nigdy nie udzielam się w takich miejscach ale kiedy czytam takie rzeczy aż się wszystko we mnie gotuje!!!!
      Człowieku, gratuluję, jesteś taki odważny w internecie! Zapewne na codzień nie masz tyle odwagi, by powiedzieć komuś swoje zdanie w twarz.
      Przykre jest to, że nie znając kogoś tak bardzo mieszasz go z błotem. To nawet nie jest konstruktywna krytyka !!!
      Twoje myślenie jest chore. Radzę wrócić do nauki bo w kwietniu są testy gimnazjalne. Jak uśiwadamiam sobie, że taki ktoś jak Ty jest przyszłością tego kraju i będzie pracować na moją emeryturę to mam ochotę sie spakować i uciekać jak najdalej stąd...
      Jak możesz twierdzić, że tylko dziewice są damami? Czyli kobieta po 40, żona i matka nie może być damą, nie może dbać o siebie? Radzę przemyśleć swoje chore poglądy.
      Pozatym to, że Ewelina i jej chłopak poradzili sobie z rodzicielstwem w tak młodym wieku oraz to, że Ewelina nie oddała dziecka do adopcji i że nie usunęła ciązy jest godne szacunku i podziwu!!!!! Nie każdego na to stać. Nie schowali głowy w piasek,podjęli się wyzwania i zdecydowali sie na bycie rodzicami mimo, że było napewno cięzko w młodym wieku. A Ty co, anonimku? Zapewne jestes takim forever alone, że nikt Cie patykiem nie tknie.
      Miło czytać takie rzeczy? Nie miałam zamiaru Cie obrazic, ale chcialam Ci pokazac, ze takie rzeczy, ktore sie czyta tez potrafia zranic. Mam nadzieje, ze zanim nastęonym razem napiszesz cos tak bezmyslnie to przemyslisz, czy masz racje i czy mozna tak bezkarnie ranic innych.

      Usuń
    14. Z czego wynikają takie komentarze !? Z zawiści,zazdrości !? Z tego że twój anonimowy komentarz kogoś dobije,jeśli myślisz że w Internecie jest,anonimkiem to się mylisz. Po nr IP łatwo dojdziemy kim jesteś naprawdę ;3 ciekawe czy wtedy będziesz w stanie w twarz Ewelince powiedzieć,że jest szmatą. Dlaczego tak uważasz? Bo ma dziecko,któremu dała życie i pozwoliła żyć,przecież mogła je usunąć!!! Jeśli uważasz,że blog przez te komentarze przestanie istnieć to jesteś w błędzie! Nie dla takich osób jak ty pisze,więc też nie przestanie dla nich pisać. Zrozumcie w końcu,nie znaczycie nic. Jest sens dalej hejtować!?

      Usuń
  4. Jesteś przepiękna! Uwielbiam twój styl w każdym wydaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślucznie Ci w czerwieni:) Sukienka piękna...ale to rozcięcie na boku jest strasznie głębokie...i chyba nie zbyt komfortowe podczas noszenia :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi sie podobają bardzo i w sumie możesz dodawać częściej takie posty 😍 a w sukience wyglądasz oblednie ! Brakuje mi jedynie zdjęcia z tylu.

    OdpowiedzUsuń
  7. mega ładnie ;)
    Mi się podobają takie domowe zdjęcia <3
    http://twinstyl.blogspot.com/2015/10/dieta-bez-diety.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Matko, sukienka jest przepiękna a całość wygląda jeszcze lepiej ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Przesliczna sukienka. Nie chodze niestety w szpilkach a twoje sa cudnowne. A wlasnie nikomu sie nie musza podobac wystarczy ze tobie sie podobaja. Krytyka tez jest dobra ale nie zawsze. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Boze sukienka jest cudna zarówno jak i buty ktore kaponują sie z nia niesamowicie. Stylizacja jest przepiękna ❤️👌

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna jesteś!
    Najlepsze zdjęcie jest to ostatnie w lustrze <3 mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna . Domowe zdjęcia są super sama na swoim blogu mam pozdrawia sstylmod.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. PIĘKNIE KOCHANA ;**


    ewela12345.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz :)
    Sukienka jest powalająca :*
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś śliczna, nie musisz robić nieustannie dziubków i min czy wciągać brzucha ;) Naturalnie wyglądasz bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. y... a gdzie Ewelina robi tu dziubki? Bo ja widzę tylko naturalną twarz bez żadnych wymuszonych min???

      Usuń
    2. Ewelina nie wciąga brzucha,taki ma,bo na niego pracowała. Ćwiczyła i się wyrobił.

      Usuń
  16. Kochana, gdzie znajdę podobną sukienkę: https://www.facebook.com/vubuPL/photos/a.161274144028725.1073741825.157625521060254/534645820024887/?type=3&theater Mam nadzieję, że mi pomożesz. Z góry dzięki za odpowiedź! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym poprosiła jakąś dobrą krawcową o uszycie :)

      Usuń
  17. ja wybrałabym jakieś delikatne sandałki, ale... i tak wyglądasz fenomenalnie ! Bogini :)

    OdpowiedzUsuń
  18. obłędna ta sukienka i buty! upięcie też cudowne. Sesja bardzo ładna, ale ja widziałabym zdjęcia w jakimś zamku czy na sali balowej w pensjonacie w którym miałam osiemnastkę. :3

    OdpowiedzUsuń
  19. Pieknie wygladasz jak prawdziwa Dama. A te zdjecia w pokoju wyszly wspaniale 😘

    OdpowiedzUsuń
  20. Pieknie wygladasz jak prawdziwa Dama. A te zdjecia w pokoju wyszly swietnie 😘

    OdpowiedzUsuń
  21. Pieknie wygladasz jak prawdziwa Dama. A te zdjecia w pokoju wyszly swietnie 😘

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow! Jak gwiazda na czerwonym dywanie! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. No aż nie wiem jak opisać to jak wyglądasz w tej stylizacji ! C U D O !

    OdpowiedzUsuń
  24. Mega seksowna sukienka. Dobrze, że zaszyłaś te rozporki bo ktoś chyba przesadził z cięciem :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Woow :o Wyglądasz jak istna modelka ♥
    wildfiret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Wygladasz jak księżniczka <33

    OdpowiedzUsuń
  27. Przecudna sukienka! Ja nie wiem czy bym się odwazyla ubrać taką na swoją studniówkę ale na tobie bardzo ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniała sukienka, marzy mi się suknie w rozmiarze maxi :)

    OdpowiedzUsuń
  29. wow pięknie !!! masz idealną figurę i jesteś bardzo śliczną kobietą <3 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. rewelacyjna sukienka :)
    pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wyglądasz cudnie, czerwień to zdecydowanie Twój kolor!
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. Wyglądasz pięknie! Moge wiedzieć ile masz wzrostu i jaki rozmiar sukienki?��

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękna ta sukienka, czerwień to jednak klasyka i wygląda zawsze idealnie. :)

    Nowy post z recenzją kuracji kolagenowej na moim blogu, zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  35. wygladasz w tej sukience jak taka zagubiona dziewczynka. dodatkowo klimt zdjec wogole sie nie zgrywa z sukienka :( ale ladnie w miare;)

    OdpowiedzUsuń
  36. zdjęcia profesjonalne jak zawsze!!! A sukienka boska <3

    OdpowiedzUsuń
  37. przepiękna sukienka, bardzo elegancka i mega seksowna!
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo kobieco i elegancko, pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Moim zdaniem
    Nie wyglądasz jak księżniczka,ani jak bogini,ani dama,,czy nawet z czerwonego dywanu ale jesteś ponad to! Jesteś najpiękniejsza! <3 Zdjęcia w pokoju wyszły cudownie,ślicznie ci w tym upięciu,bardzo się postarałaś,brawo :*** :)

    OdpowiedzUsuń
  40. ta sukienka świetnie na Tobie leży *.*

    OdpowiedzUsuń
  41. Pięknie ! Więcej takich eleganckich stylizacji ! Wyglądasz cudownie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Czy taka sukienka pasuje na wesele?

    OdpowiedzUsuń
  43. jejciu jak pięknie wyglądasz kochana *.* W czerwieni stanowczo ci do twarzy ! <3
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  44. Marzy mi się taka długa suknia, czerwona albo czarna, ale chyba takiej nie założę. Mam wrażenie że nie pasowałaby do mojego wzrostu (1,64) , i wyglądałabym karykaturalnie a nie seksownie, a szkoda, bo już jedną mam na oku i chyba obejdę się smakiem.
    Ps. Co byś powiedziała na serię look booków na swoim kanale na Youtubie ? Np 7 stylizacji na 7 dni w tygodniu, albo coś w podobnym stylu ?

    OdpowiedzUsuń
  45. Obserwacja za obserwacje? Ps swietny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Pięknie wyglądasz:-D

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękna sukienka jednak za duże rozcięcie jak dla mnie ;)
    Ale wyglądasz meega cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  48. Zakochałam się w sukience, jak ją tylko zobaczyłam na insta. Jest piękna! ❤

    OdpowiedzUsuń
  49. Kochana wyglądasz w tej sukience jak milion dolarów:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. przepięknie wyglądasz w tej sukience, idealnie podkreśla Twoją figurę :)
    Buty są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  51. Więcej takich stylówek !!
    Cudownie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Pięknie w niej wyglądasz!
    Mam nadzieje, że w przyszłości będę miała okazje żeby zakładać takie piękne suknie :)
    http://asiablogmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Zdjęcia bardzo ładne ale sukienka najpiękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Prześlicznie wygładzasz! Uwielbiam czerwone sukienki www.fitnessizycie.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Pięknie , szczególnie ostatnie zdjęcie ... ma to coś w sobie :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  56. wyglądasz przecudownie! ♥ Ewelka ta sukienka jest bajeczna,tak samo jak ty :*

    OdpowiedzUsuń
  57. Wszystko fajnie, ale to zdjęcie jak malujesz usta, jest słabe. Trzymasz w ręce lusterko, które zasłania pilot do robienia zdjęć. Zero profesjonalizmu....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale ludzie lubią taką lipe dostawac. i jeszcze sie jarają :)

      Usuń
  58. Co do sukienki to ma ciekawy kroj, duzo sie tu dzieje, piekny, gleboki kolor, jednak moim skromnym zdaniem rozciecie troszke jeszcze za duze- zszylabym jeszcze 2-3 cm tego "rozporka". I wybralabym jakies inne buty, zwykle szpilki z zakrytymi palcami. Poza tym reszta super :) Wiecej stylizacji w sukienkach! :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Jaką metodą masz robione brwi ?;))

    OdpowiedzUsuń
  60. Jesteś śliczną dziewczyną, ale błagam Cię zrezygnuj z tych sztucznych rzęs:( wyglądają sztucznie i tandetnie;/
    Nie mówię tego ze złośliwości,po prostu uważam, że bez nich wyglądasz duzzzzooo lepiej:) przemyśl to, jako blogerka powinnaś wiedzieć że obecnie panuje moda na naturalność:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Suknia idealna! <3

    Zapraszam na makijaż HALLOWEENOWY - http://natalistylee-s.blogspot.co.uk/2015/10/haloween-make-up-vampire.html

    OdpowiedzUsuń
  62. wow! <3
    sukienka mega :))

    http://czerwoneustaa95.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Pięknie wyglądasz,ale mnie zainspirowałaś! Szkoda że 18-nastkę i studniówkę już miałam,przydałaby mi się jeszcze jakaś okazja do założenia takiej sukienki! Jest boska! *.* całuski ;* :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Mega, cudne buty! ♥ Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  65. Wyglądasz przepięknie! :) Sukienka i buty rewelacyjne! <3

    OdpowiedzUsuń
  66. Ewelina, moglabys napisac czy te buty sa wygodne?? Zastanawiam sie wciaz nad nimi... Przepiekna stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  67. Looking gorgeous in that red dress! :)

    Ready for the premiere movie event! :D

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  68. fajnie, że prowadzisz blog - zawsze coś...ale jak później się obejrzy blog ani skury albo kayture lub kogokolwiek innego posiadającego gust i styl to wychodzi z Twojego blogu straszna wiocha

    OdpowiedzUsuń
  69. Cudowna sukienka, idealna na eleganckie wyjścia :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Ostatnie zdjęcia najbardziej przypadło mi do gustu!

    OdpowiedzUsuń
  71. Ewela bardzo lubie Cie w takim wydaniu ;) jestes tutaj bardzo naturalna :)

    OdpowiedzUsuń
  72. setny komentarz ode mnie :) wyglądasz zjawiskowo !

    OdpowiedzUsuń
  73. Cudownie wyglądasz w tej sukience, piękne buty!
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Super sukienka 😘 jaki to rozmiar ? Mogła byś mi powiedzieć jaką jest jakość materiału? Polecasz kupno? Jaki to rozmiar ? Czy jakby zaszyc jezze trochę te rozporki było by Okey ?? 😘

    OdpowiedzUsuń
  75. Mam pytanie gdzie kupiłaś ta sukienke jak możesz daj linka i ile za nią dałaś???? Pilne bardzo pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  76. Trafiłam na tą suknie i kupiłam na wesele do przyjaciółki. Planuje srebne dodatki czyli sandałki na obcasie,kopertówka i biżuteria srebno-czerwona. Nie mam juz takiej figury jak Ty bo mam troszke brzuszka ale tak spodobała mi sie suknia ze chce ja założyć. Ale mój mąz marudzi ze duzo golizny i wciaz sie zastanawiam czy ją założyć. Jak myślisz pasuje na wesele czy przesada?

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.