środa, 14 października 2015

PODKŁAD NA CO DZIEŃ

Każda z nas lubi wyglądać dobrze, a najlepiej zawsze :) Makijaż powinien podkreślić urodę, ale nie być “drugą skórą”. Warto odpowiednio dobierać go do okazji. Inaczej będzie on wyglądać na randkę, imprezę, a zupełnie inaczej na co dzień, do szkoły.

Ja jestem miłośniczką makijażu uniwersalnego - podkreślającego moją urodę, ale niezbyt krzykliwego. Fundamentem dobrego makijażu jest dobry podkład. Znalezienie go jest czasem trudne, ale warto testować różne rodzaje, aby znaleźć ten właściwy dla siebie. Dzisiaj przedstawię Wam jeden z podkładów, który bardzo polubiłam. Stosuję go od kilku dni i jestem bardzo zadowolona z efektów. Chciałabym Wam na wstępie podzielić się z Wami pewną radą - zauważyłam to u siebie, kiedy zdecydowałam się na inny podkład, niż zwykle. Kiedy przez dłuższy czas stosowałam jeden podkład, moja skóra na twarzy się do niego przyzwyczaiła. Nakładając podkład rano cera nie wyglądała szałowo. Była, jakby zmęczona rutyną. Zmieniając podkład co jakiś czas, zauważyłam że skóra wygląda ładniej, promienniej i bardziej świeżo. Takie urozmaicenie ma więc wiele zalet.

Jeśli będziecie chcieli podobną recenzję innego kosmetyku, dajcie znać! Chętnie coś takiego dla Was przygotuję i podzielę się spostrzeżeniami. 


A więc o kim mowa...?
O nowym AFFINITONE od Maybelline.




Zacznijmy od doboru odcienia. Ja co prawda wybrałam odrobinę za jasny podkład - nr. 16, ale wszystkich odcieni jest osiem, więc bez problemu można dobrać odpowiedni dla siebie. Pamiętajmy, że testujemy kolor na nadgarstku, a idealnie jeśli mamy do tego dzienne światło. Kiedy nałożyłam podkład na twarz wydawał się być za jasny, jednak po czasie pięknie dopasował się do koloru skóry. Jest to dodatkowy, duży plus, bo nie podoba mi się gdy widzę dziewczyny z wyróżniającą się twarzą od szyi. Sama nie chciałabym tak wyglądać. Pamiętajmy więc, by nie dobierać zbyt ciemnych odcieni, bo twarz wygląda wtedy nienaturalnie i odróżnia się wyraźnie od reszty skóry.


Podkład jest naprawdę bardzo lekki i zapewnia równomierne pokrycie cery twarzy. Ważne, że można go stosować do każdego rodzaju skóry. Skóra nie jest obciążona, jest delikatna i miękka w dotyku. Nie tworzy nam się taka tłusta powłoka, która nie wygląda zbyt dobrze, szczególnie na zdjęciach, nie mówiąc już o tym jak uniemożliwia skórze oddychanie. Również nie odczułam efektu maski, zbyt dużej ilości podkładu na swojej skórze, czego bardzo nie lubię. Stosowanie Affinitone to idealne nawilżenie dla skóry, szczególnie o tej porze roku działa znakomicie na zmęczoną wiatrem i zimnem skórę.



Podkład jest idealny praktycznie w każdych warunkach - na co dzień, do szkoły, do pracy. Jak widać na zdjęciach, podkład fajnie podkreśla refleksy skóry, nie powoduje, że mam na twarzy jednolitą maskującą powłokę. Skóra po zastosowaniu go jest długo nawilżona, nie jest wysuszona. Pomimo tego, że jest taki lekki, to dość dobrze kryje. Moja skóra jest normalna, bez skłonności do niedoskonałości, więc sprawdza się idealnie. 

Podkład możecie kupić TUTAJ


Jeśli nasuwają się Wam pytania, pytajcie! Odpiszę w komentarzach. Buźki!


Na zdjęciach do makijażu użyłam podkładu Affinitone od Maybelline.

BLUZA- ROMWE;
SPODNIE- MADNEZZ;

92 komentarze:

  1. Masz piękną cerę :* czy ten podkład jest trwały? :) ile wytrzymuje na twarzy?
    i jak sprawuje się ten przepiękny dresik z romwe? zastanawiam się nad zakupem i chciałabym wiedzieć czy polecasz... <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest baardzo trwały ale na codzień, zwykłe dni- nie wielkie wyjścia w sam raz :)
      Dresik jeśli chodzi o górę, super. Ale dół mnie nie zadowala :(

      Usuń
    2. dlaczego spodnie Cię nie zadowalaja? :* jaki to materiał? :3

      Usuń
  2. Co wg ciebie jest lepsze puder czy "fluid"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. puder to dla mnie zmatowienie i wykończenie makijażu na podkładzie, czy fluidzie :) Nie wyobrażam sobie używać samego pudru :)

      Usuń
  3. Nakładasz podkład tylko na twarz czy na szyję też? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na szyję troszkę w małych ilościach i jeszcze troszkę bronzera :)

      Usuń
  4. Miałam go i nic zrobił ani trochę szału.
    Słabo krył i był bardzo rzadki.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jak na razie nie używam żadnych podkładów, ale gdy będę jakiegoś potrzebowała zapewne go kupię :D

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama chciałam go wypróbować, ale nie błam pewna. Po twojej recenzji na pewno skusze się na jego zakup.
    Zapraszam do mnie http://mrozikyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. A czy możesz polecić jakiś podkład matujący? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana dodawaj posty codziennie :* kocham:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Z podkładem miałam już do czynienia. Fakt po nim nie ma tłustego filmu na twarzy ładnie się stapia ze skórą ogólnie ładnie wygląda na buzi i nieźle kryje ale wszystko tylko pierwsze wrażenie. Ja osobiście nie polecam go dla osób skłonnych do wyprysków. Po jakimś czasie fatalnie wpłynął na moja cerę zaczęłam cierpieć na taki trądzik oraz zmiany alergiczne ze nie obyło się bez wizyt u kosmetyczki. Jesli ktos ma cerę normalna możliwe ze sie sprawdzi. Czasy wyprysków mam juz za sobą ale za bardzo się boje by ponownie zacząć go używać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. potwierdzam... pozbyłam się problemu ze skórą, a gdy zaczęłam używać tego podkładu wszystko wróciło z podwojoną siłą !! Sam podkład nie jest zły, dobrze krył, był lekki... ale strasznie uczula

      Usuń
  10. Zdecydowanie wolę Ciebie w kucyku, czy masz tutaj doklejane rzęsy czy swoje ?:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna fryzurka i super ciuszki takie fajne na co dzień

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak nakładasz podkład?

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam kiedyś ten podkład, ale jakoś się nim nie zachwyciłam. Ma słabe krycie i zbyt lejącą konsystencję przez co szybko się ściera.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana napisz post o pielegnacji cery! Nigdy nniemialas problemow z tradzikiem? Zazdroszcze cery!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie robię w sumie nic, stosuje tylko zwykły krem na noc. To sprawka genów :)

      Usuń
    2. Dziekuje za odpowiedz! :) a jak wyglada Twoj demakijaz? :)

      Usuń
    3. Dobry pomysl. I jeszcze makijaż i pielęgnacja włosów. Wiem ze juz byly takie posty, ale moze sie cos zmienilo

      Usuń
    4. zazwyczaj robię to chusteczką nawilżającą , mam wrażliwe oczka i zaraz po jakimkolwiek żelu, płynie robią mi sie czerwone i pieką. Ewentualnie przy kąpieli zmywam go po prostu zwykłą gąbką, odrobiną żelu dla dziecka i wodą- najlepszy jak dla mnie demakijaż :)

      Usuń
  15. Masz rację podkład jest dobry ;)

    daruciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zawsze świetny post, ja także bardzo lubię ten podkład. :)

    Zajrzyj do mnie, bardzo mi zalezy. liolilo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ewela jesteś piękna, piękne zdjęcia! <3 Megaturbo kot z Ciebie <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Oo widze ze masz blizne od saczka operacyjnego ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, jeszcze za szybko wyjęli ten dren i miałam powikłania.... :/ Ci lekarze... :(

      Usuń
    2. Gdzie ta blizna? :o obejrzałam dokładnie zdjęcia i nic nie widzę. jestem az tak ślepa..? xD

      Usuń
  19. Kochana mogę wiedzieć gdzie kupilas to białe krzesło , właśnie takiego szukam :)? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Fakt podkład ładnie się dopasowuje kolorem, kupiłam kiedyś przez pośpiech zbyt ciemny i ku mojemu zdziwieniu koloryt się wyrównał. Konsystencja jest dość płynna ale za to łatwo się go rozprowadza. Cena też jak dla mnie jest super bo na % można go dostać już poniżej 20 zł. Ogólnie używam go z innym podkładem mieszając i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Najlepszy jaki mam! Mam cerę normalna bez żadnych problemów i niedoskonałości wiec podkład ma tylko ewentualnie wyrównać koloryt i nadać troszkę brązu na twarz więcej nic, dlatego dla mnie to ideał:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Używam go już od roku i dla mnie jest mega ;)) do tego puder MAYBELLINE AFFINITONE, który kupiłam w naturze za 19,99 ( promocja miodem dla mojego serca ) i gotowa w 100% ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Też używam Affinittone i ani myślę zmieniać na inny! :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta fryzura jest mega beznadziejna😐

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wg mnie świetna.Bardzo do twarzy Ci z z włosami upietymi do góry.

      Usuń
  25. śliczne zdjęcia :) miałam ten podkład ehh tylko mi cerę wysuszył i wyglądałam jak wąż :O

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale słodko wyglądasz w tej fryzurce ! Pasuje do Ciebie idealnie ! :*
    http://kamillazajac.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne masz włosy :) nadal stosujesz doczepiane włosy czy tutaj są Twoje naturalne ?

    OdpowiedzUsuń
  28. Oj jak ma sie taka idealna cere to co sie dziwic :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne dresy! :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  30. Używam tego samego podkładu i sprawdź mi się idealnie a mam problemy z cerą ( trądzik ), więc jeśli któraś z was szuka podkładu matujacego to polecam ja osobiście mam 03 ;)

    milencza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ewelinka a jaki krem uzywasz? I czy w ogole uzywasz jakis pod podklad? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie używam pod podkład bo wtedy mam za tłusta twarz :) na noc uzywam zwyklego przeznaczonego na noc z nivea :)

      Usuń
  32. Podkład zapowiada się dobrze :) Zdziwił mnie fakt, że podkład pomimo jaśniejszego odcieniu dopasował się do twojej skóry! Masz piękne oczy :D Ja osobiście lubię czytać recenzje więc chętnie zobaczę u ciebie jeszcze jakąś! Pozdrawiam! Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  33. Uzywam tego podkładu na codzien i jest super :D

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. jakiego pudru uzywasz na podklad ?:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Miałam już puder z tej serii i bardzo go lubiłam więc chyba skuszę się na ten podkład :)
    Piękny dresik <3

    Zapraszam na mojego bloga dopiero zaczynam więc miło mi będzie jak wejdziesz i skomentujesz :)
    http://rosefashion-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam pytanie czy to są twoje brwi czy malowane ? A moze permanentny ? Śliczna jestes

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. maluję kredką i tutaj na początku jasnego tak jakby żelu ;-)

      Usuń
  37. Mam pytanko czy to są twoje brwi czy malujesz? A moze permanentny ? Z góry dziękuje za odp

    OdpowiedzUsuń
  38. fajny post,jesteś piękna *.*
    co do podkładu to chyba się skuszę,zastanawiałam się nad którymś z maybelline i już wiem który wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Mnie osobiście nie podszedł, a zraziłam się już w drogerii kiedy chciałam dopasować kolor, to po pierwsze po odkręceniu testera wręcz sie wylał z niego, z każdym kolejnym było tak samo.. Gama kolorystyczna, pogubić się można. Dlatego przerzuciłam się na Rimmel, a wcześniej podkład firmy Kobo. Polecam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zazdroszczę urody !! Jesteś piękna ! :)
    ja od zawsze mam kłopoty z cerą - trądzik a po nim blizny, które odbierają mi wiarę w siebie, krepuja, sprawiaja że nie lubię patrzeć na swoją twarz.. :( gorąco pozdrawiam Cię Ewelinko i ślę całusy :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Gdy patrzę na Ciebie to bije od Ciebie takie serdeczne ciepło :) mam wrażenie że jesteś bardzo przyjacielska osoba :)))))

    OdpowiedzUsuń
  42. Robilas ombre juz? Jesli tak to moge wiedziec czego uzylas

    OdpowiedzUsuń
  43. Hej i jak z twoim tatuazem kiedy poprawki

    OdpowiedzUsuń
  44. Wyglądasz genialnie! Miałam ten podkład i był całkiem fajny :)
    Wpadnij na nowy post.

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Wygląda bardzo naturalnie, koniecznie będę musiała wypróbować!
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Po nr nie stawiamy kropki :) warto czasami przeczytac tekst zanim sie go doda aby uniknac takich prostych a jednak razacych bledow. Tobie bardzo czesto zdarza sie pisac bez tak zwanego ladu i skladu, uzywajac zbyt wielu powtorzen i .nie stosujac sie do zasad interpunkcji czy gramatyki.
    Sam podklad dla mnie to gorzej niz dno. No ale jak placa to sie reklamuje niezaleznie od jakosci produktu.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie dnem są tacy czytelnicy jak ty..... pozdrawiam.

      Usuń
  47. Uwielbiam ten podklad:) mam go teraz mimo ze wydaje sie za ciemny po chwili pieknie dopasowuje sie do cery :) niesamowite :) zapraszam Cie do siebie ;* agatowemalowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. u mnie niestety ten podkład się nie sprawdza..
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Na cholerę nakładasz tą szpachlówkę! Jesteś tak przepiękna, że nie potrzebna Ci żadna budowlanka na twarzy. Poza tym myślisz, że facetów to jara kiedy kobieta na twarzy ma tynk? Wręcz obrzydza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szpachlówkę? popatrz się może pierwsze na siebie, bądź inne dziewczyny które faktycznie przeginają z podkładem! Obrzydzają, ale takie osoby jak ty właśnie.

      Usuń
    2. Widzę, że mamy tu ekspertkę od tapety, drogi anonimku. Na co dzień siedzisz na budowlance, czy po prostu piszesz bo myślisz, że będziesz fajna?
      Swoją drogą genialnie wyglądasz Ewela! Podkład daje efekt naturalniej, nieskazitelnej cery. Zastanawia mnie tylko czy jest w miarę matowy? Na co dzień używam tylko korektora, ale na zimę przymierzam się do kupna lekkiego podkładu :)

      Usuń
    3. Nie miałam nigdy styczności z typowo matowym podkładem, ale ten się nie świeci bardzo, czy nie sprawia że właśnie skóra jest tłusta. Ale trudno ocenić jak zachowuje się na innej cerze :)

      Usuń
  50. Kochana powiesz mi Co uzywasz do brwi? Ja robie dwoje kredka ale wolalabym zelem, polecano mi gel z Beverly Hills ale nie wiem... Ty masz za to idealne <3

    OdpowiedzUsuń
  51. Mam ten podkład i z początku byłam z niego bardzo zadowolona ponieważ nie tworzy tak zwanej "maski". Natomiast po ok miesiącu stosowania zauważyłam,że strasznie przesusza skórę... :(

    Ewelinko wyglądasz prześlicznie wciąż nie mam pojęcia jak Ty to robisz,że siedząc na oparciu krzesła nie przewracasz się,znając życie ja leżałabym już na podłodze. :D

    http://evelinololove.blogspot.com/

    http://evelinololove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie zdziwie sie jak nie dodasz ale gdzie jest adnotacja do tego, ze post powstal przy wspolpracy? Mowilas, ze do wszystkiego podchodzisz "profesjonalnie" a taki dodatek jest obowiazkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  53. uzywalam go i musialam zmienic bo strasznie wysuszal mi skore i robily sie na twarzy brzydkie, nieestetyczne ciemniejsze plamki. Podejzewam ze na kazdy rodzaj cery wplywa inaczej, ale na sucha cera nie polecam

    OdpowiedzUsuń
  54. Masz za bardzo pomarańczową twarz w porównaniu do twoich rąk. Proponuję zmianę podkładu na jaśniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  55. Super podkład !
    Zapraszam na swojego bloga http://missfashioonn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. bardzo chciałabym abyś zrobiła recenzję podkładu LIRENE STAY MATT albo konturowki w żelu z INGLOTA do brwi, tej nowości którą robi się tak popularna, byłaby taka możliwość? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lirene stay matt używałam kiedyś, podkład jak podkład rewelacji nie robił ale też złym nie był :) a konturówki w żelu z inglota- nie słyszałam. Jednak mam coś podobnego, bodajże z evelline w pojemniczku i nakłada się to pędzelkiem, super sprawa :)

      Usuń
  57. Kurcze jesteś przepiękna :) Jest ogormna różnica między tym jak wyglądałaś na początku bloga a teraz <3

    OdpowiedzUsuń
  58. Ale masz śliczne włosy :*
    http://everything-you-need.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja używam tego podkładu od dłuższego czasu aktualnie mam trzecie opakowanie i z pewnością kupie kolejne. Jest lekki a mimo to kryje moje niedoskonałości w postaci wypryskow i blizn potrądzikowych
    Aby utrwalić makijaż używam na koniec pudru sypkiego artdeco

    OdpowiedzUsuń
  60. Zastanawiałam się ostatnio nad zakupem tego podkładu ale odpuściłam bo bałam się,że odcień będzie zza ciemny ( mam bardzo jasną cerę) Teraz nie wiem czy się na niego zdecyduję bo odkryłam nawilżające podkłady The Balm i rozważam zamówienie dwóch odcieni. Miałaś może styczność z tymi podkładami? Co o nich myślisz?

    OdpowiedzUsuń
  61. Witaj, obserwuje Cię już bardzo długo i choć mam wrażenie, że widziałam każdy Twój post z makijażem i resztą to nie mogę sobie przypomnieć jakie i gdzie kupiłaś swoje rzęski? Ja uwielbiam u siebie długie rzęsy ale nie zawsze trafię na takie idealne. Podpowiedz troszkę które są najlepsze :) Pozdrawiam, Lena.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.