czwartek, 22 października 2015

PASTELE W ZAKOPANEM


Fotki długo czekały na publikację, choroba mi nie pozwoliła by w pełni dokończyć sesję... i nie dokończyłam. Niestety. Mam za sobą zły okres jeśli chodzi o zdrowie, szykowało mi się to miesiąc. Wieczorami czułam się słabo, ale walczyłam z tym. Zresztą trudno jest odpuścić coś sobie mając małe dziecko i jak człowiek położyć się spokojnie w łóżku. Zdjęcia publikuję takie jakie są, nie udało się zrobić ich wiele. Zazwyczaj gości u mnie duża dawka zdjęć- mam nadzieję że się nie rozczarujecie! ;-)
Co prawda było krótko, ale oczywiście z przeżyciami jak zawsze. Poranek był piękny- kiedy wstaliśmy okazało się iż jest biało! No tak, widoki widokami, bialutko, jasno... ale my na letnich oponach! Haha :-) Brajan miał wielką frajdę! Spakowaliśmy się na szybko, dlatego też nie zrobiłam zdjęć. Było pięknie, ale pośpiech był wskazany.. Baliśmy się że zasypie drogę i nie wydostaniemy się. Szczęście tym razem nam dopisało i cali (wraz z autem) wróciliśmy do domu. Od kiedy nieodpowiedzialny kierowca wjechał na nasz pas i poobijał całe nam auto mamy duży uraz do takiej ślizgawicy na drodze.. Co z tego, że my jedziemy normalnie, ale trzeba uważać na wariatów. Nie wiem czy kiedykolwiek z tego "wyzdrowieje". Chyba nigdy tak długo nie trwała nasza podróż z Zakopanego. 
Uciekam ogarniać sprawy sklepowe i popijać gorącą herbatkę z imbirem. 

Buziaki!










SPODNIE- RESERVED;




SWETER- ROMWE (podobny TUTAJ)
BUTY- DEEZEE;
BIAŁE SPODNIE- RUBINFASHION (podobne TUTAJ, TUTAJ)
KURTKA- SHEINSIDE;
CZAPKA- NO NAME;
TOREBKA- MANGO (podobna TUTAJ);

91 komentarzy:

  1. Wyglądacie uroczo :***
    świetna kurtka
    nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten outfit jest nieziemski! Taki słodki i dziewczęcy! W 100% do ciebie pasuje i oddaje twoją urodę! Idealnie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja. Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Troche spodnie ie pasują do zimowej aury(dziury):) Chciałabym znowu pojechać do Zakopanego :)
    http://cathrinebloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej jak biało ♥
    Ale ten Twój synek już duży :) Piękne zdjęcia Kochani :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajny mieliście wyjazd przez ten śnieg:)!

    OdpowiedzUsuń
  7. A może jakieś zdjęcia z Damianem ?:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekałam na ten post, kolorystyka jest genialna. Uwielbiam pastele. A zdjęcia, najlepsze , takie ciepłe , rodzinne. ;) Najlepsza sesja od dłuższego czasu . Pozdrawiam Ciebie i małego modela ze zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam drugiej dziewczyny która tak pięknie wyglądałaby w pastelach :)
    Pozdrawiam i życzę zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna stylizacja i te śniegowe fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie Ci w pastelowych kolorach <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam na Was patrzeć! :)
    Stylówka w moim typie, kurteczka do mnie przyszła niedawno i tylko czekam, aż zrobi się zimniej :)
    Pozdrawiam cieplutko i wracaj do zdrówka! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietna stylizacja :) skąd rękawiczki ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Super Ci w takich kolorach! Razem z maluszkiem słodko wyglądacie :), buziaki ;*
    https://missstyleblog.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mega stylizacja! <3

    podkowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. tyle szczęścia :D

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny look, super kolory. Brajanek chyba lubi się stroić. :)
    http://magdalenblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. you guys look super cute!!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. super, strasznie pasują Ci pastele ! :)
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Znalazłam na allegro taka sama. Myślisz że to może być taka jak Ty masz ? Czy podróbka ?

    OdpowiedzUsuń
  21. wspaniała stylizacja, bardzo dziewczęca, świetna jest ta parka <3 Maluch jest przeuroczy!
    zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Brakuje zdjęcia z Damianem ! :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podoba mi się stylizacja! Ta kurteczka jest śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo ładne zdjęcia :)
    śliczni wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Te buty są przepiękne :) Cała stylizacja bardzo ładna!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznie wyglądasz w tych pastelach :-* urzekł mnie ten niebieski sweterek- gdzie można go dostać?
    Zazdroszczę wypadu do Zakopanego, super zdjęcie z synkiem na śniegu ;-)

    Pozdrawiam Ilona

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo lubię Twoje stylizacje i jestem częstym gościem na Twoim profilu na fb i tutaj :) jednak na zimno nie polecam spodni z dziurami na kolanie - mam 22 lata i przez wyziębienie stawu kolanowego nabawiłam się choroby reumatycznej :( co kilka dni punkcje kolana i ciągłe wizyty u ortopedy to żadna przyjemność...

    OdpowiedzUsuń
  28. extra! Super zdjęcia i Ty! www.fitnessizycie.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Krupówki? <3 świetna stylizacja wyglądasz cudownie!! a twój synek jest cudowny :) pozdrawiam Cię ciepło
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  30. cudownie się kochana ubierasz, tak kolorowo ale delikatnie, z umiarem :) jesteś moją inspiracją

    OdpowiedzUsuń
  31. super tak dziewczęco ;)


    ewela12345.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyglądacie przeuroczo i mega stylowo :)!

    OdpowiedzUsuń
  33. piękna stylizacja a Ty wyglądasz zjawiskowo:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Super stylówka, zwłaszcza ta kurteczka *.*
    W ogóle zazdroszczę śniegu, bo u mnie prawdziwy śnieg był chyba ze 2/3 lata temu (nie liczę takiego na 2/3 dni).

    Przy okazji, zapraszam serdecznie do siebie ;)
    http://bandzix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. świetna stylizacja! kurteczka jest mega <3

    milencza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo ślicznie ;)
    http://twinstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Wszystkie "stylizacje" wiecznie takie same. Praktycznie identyczne zdjęcia dodałaś chyba rok temu, nic ciekawego nie pokazujesz... Postaraj się trochę bardziej... Bo wieje nuda, wyglądasz jak połowa lasek ubierajacych się na targu. -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm, to po co tu zaglądasz?

      Usuń
    2. Zaglądam bo lubiłam Cie oglądać ale już powoli robisz się nudna bo cały czas wstawiasz praktycznie takie same stylizacje. Postaraj się, nie życzę Ci źle;)

      Usuń
  38. Hej czy nie chciałabyś sprzedać tej kurtki?Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Ojej ty to masz gust kochana! <3 Brajanek już taki duży ;))

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękna stylizacja ;D w takich Cię lubię najbardziej :) podasz bezpośredni link do spodni ? ;D Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety z tego co wiem są niedostępne już :(

      Usuń
    2. Jaki byk. Powinno być "Pastele w Zakopanym" jak już

      Usuń
    3. No chyba nie. Wracaj na lekcję języka polskiego, a później kogoś poprawiaj. Ewelina dobrze napisała..

      Usuń
  41. Wyglądasz mega ślicznie! Pięknie i słodko *.* kocham takie połączenia,szczególnie pastelki ;*

    OdpowiedzUsuń
  42. Jejkunjak slicznie 💞
    Masz swietne ciuchy mega ci zazdroszcze :( mnie nigdy na takie nie bd stac :///
    Bardzo bym chciala wygladac jak ty ale po prostu nm pieniedzy ech.. :(( ostatnio na h&m przegladalam ciuchy i dodawalam do koszyka i wyszlo mi zamowienke na 2,500 tys XD caly czas chodze w tym samym ech.. :/ no coz trzymaj sie i zdrowiej i czekam na haul 😘😘

    OdpowiedzUsuń
  43. Idealnie jak zawsze <3
    Jak ja bym chciala bys taka blogerka modową jak ty :( moze i mam 13 lat i jestem mloda itp. Ale mega sie interesuje moda ale niestety jestem biedna :( nie stac mnie na nic co ladne i musze chodzic w starych, niemodnych, poniszczonych ubraniach :/ uwielbiam przegladac ciuchy ostatnio na stronie h&m przegladalam ciuchy i dodawalam do koszyka (wyszlo zamowienie na ponad 2 tys hahaha) nigdy zapewne nie kupie zadnej z tych rzeczy ech.. :/
    Chcialabym byc kiedys taka jak ty :* to moje marzenie ktore sie nigdy nie spelni ech :'(
    Pozdrawiam, zdrowia :))

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo ładnie się prezentujesz w pastelach, niesamowicie Ci pasują <3 A Brajan też fajnie ubrany :)))

    OdpowiedzUsuń
  45. Jaka cudowna stylówka! Pięknie Ci w tych kolorkach!
    Miłą niespodzianką był śnieg, jak widzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Cześć ;) mam pytanie odnośnie butów,chce kupić podobne,ale nie wiem czy są ciepłe,mają kożuszek w środku? :)
    pozdrawiam,Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  47. W takich kolorach wyglądasz najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie tylko Ty świetnie wyglądasz,ale również Twój synek jaki przystojniacha! :>

    OdpowiedzUsuń
  49. Ewelinko powiedz mi czy sklep sheinside jest w londynie?i gdzie jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
  50. Kochana, gdzie znajdę podobną sukienkę: https://www.facebook.com/vubuPL/photos/a.161274144028725.1073741825.157625521060254/534645820024887/?type=3&theater Mam nadzieję, że mi pomożesz. Z góry dzięki za odpowiedź! :*

    OdpowiedzUsuń
  51. Kochane zdjęcia z Brajanem :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo urokliwa kurtka :) Widząc pierwsze zdjęcie sprawdziłam 3 razy datę publikacji posta, bo nie mogłam uwierzyć, że już gdzieś na świecie pada śnieg :)
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Jejku jak słodko ;* Fajnie że w jesieno-zimowy czas ubierasz się w takie kolory.My również preferujemy pastel,róż najlepsze :* Zapraszamy serdecznie Ewelinko do nas byłoby nam niezmiernie miło jakbyś zostawiła komentarz buziaczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetna stylizacja ;) Bardzo podoba mi się ta różowa parka :)
    Cudny maluszek :)

    http://rosefashion-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetne zdjęcia ! I stylizacja bardzo mi się podoba <3

    http://moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  57. Czy ta kurteczka jest ciepła? Bo myślę nad zakupem ;) Zdjęcia świetne

    OdpowiedzUsuń
  58. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  59. Super ;* Masz świetne stylizacje, jak Ty to robisz, że tak super wszystko do siebie pasuje? ;) Mam trochę ubrań, ale nie mogę ich do siebie jak kolwiek dopasować :/ Nie mam "weny" na te ubrania, pomocy :D

    OdpowiedzUsuń
  60. Ile dałaś za te spodnie szare z reserved? :) proszę odpowiedz. I czy są wygodne?

    OdpowiedzUsuń
  61. cudowne zdjęcia ! jedne z najlepszych ! piękna kurtka :) kiedy nie mam pomysłu na strój przyznaje że często zaglądam do ciebie ! czy możesz robić sesje poświęcone dla tych mniejszych ? Oczywiści chodzi mi o twojego małego szkraba , którego pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Ile dałaś za te spodnie szare z reserved? :) proszę odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  63. jaki masz rozmiar tej kurteczki? ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. Jaki masz na sobie rozmiar kurtki? 😊

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetna stylizacja! <3
    Skąd czapka? :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Te buty są niebieskie czy szare? Są teraz na deezee na promocji, i nie wiem czy to te czy inne..

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.