sobota, 31 października 2015

Jeans w parze z traperami.


Wszystkie ciuchy bardzo dobrze są Wam znane, parka długo czekała w szafie na swoją publikację. Wy z tego co czytałam, również nie mogliście się doczekać jak wygląda w całej okazałości. Look streetwearowy, luźny (pomijając fakt spodni, które są obcisłe i mają zadanie podkreślać talię). To już ostatnie chwile gdzie można pozwolić sobie na kawałek gołego ciała czy to brzuszka pod kurtką, czy gołych kostek bez marznięcia i zgrzytania zębami. Wszystkie liście z drzew spadły, kiedy robiłam zdjęcia jeszcze kilka się trzymało, niestety przez tydzień krajobraz bardzo się zmienił. Jest szaro buro, czekamy już tylko na śnieg... 

Chciałabym dziś poruszyć ważną kwestię. Bycie osobą publiczną w internecie- ma swoje plusy i minusy. Oczywiście więcej jest tych pozytywnych emocji, wrażeń. Udostępniam swoje zdjęcia, dzielę się z Wami kawałkiem mojego życia, czy to snap czy instagram... Na blog poświęcam bardzo dużo czasu, by post był zgrany, zdjęcia dopracowane. Ale to już nie o to chodzi, zmierzam do sedna sprawy- dlaczego różne osoby/firmy bez pozwolenia kopiują moje zdjęcia? Nie po to wkładam w nie serce, czas by ktoś w sekundę miał piękne zdjęcie swetra który pojawił się w hurtowni i będzie dostępny u niego w sklepie... W dzisiejszych czasach estetyka , piękno zdjęć jest ważne, dlaczego nie zatrudni modelki, fotografa, zapłaci im, bądź sam nie pogimnastykuje się, nie kupi sprzętu, programu i nie cyknie kilku fotek? No właśnie, lepiej iść na łatwiznę. Tylko zapomina, że to jest łamanie praw autorskich. Wszystko fajnie: myśli pewna Kasia prowadząca butik na czarno na facebook'u "publikuje zdjęcia do sieci.. niech się liczy z tym że ktoś może skopiować, przecież zdjęcia są dla wszystkich. Jak jej nie pasuje, to niech nie wstawia" -myśli sobie. 
Chamstwo ludzi mnie coraz bardziej frustruje.. Jak można być tak głupim, ograniczonym?! Dziennie zgłaszam kilkanaście profili, już mniejsza o te wszystkie "fejki", które się pode mnie podszywają, z myślą że wyrwą jakieś ciacho w sieci. Bo i takie sytuacje się zdarzały. Dorośli faceci wypisują do mnie z żalem, że jestem oszustką i mam dziecko, zabawiam się facetami! Kiedyś nawet pewien koleś napisał do mojej mamy... 
To jest przecież szarpanie wizerunku, oczernianie mnie w sieci. Ale to już jest kilka dobrych lat. Człowiek się uodparnia... nie chciałam się denerwować i trochę "olewałam" sprawę, bo odpowiednie służby i tak nie chciały się tym zająć. Szkoda że osobami, które nie mogą się napić owocowego piwa w parku chętnie się zajmują i wypisują mandaty.. mniejsza o to! Kilka dni temu, pojawił się artykuł, który sprawił że moje nerwy i cierpliwość nie wytrzymała... Nadal jestem zła, jak można być tak okropną osobą? Najchętniej rozszarpałabym autorkę artykułu. Chodzi mianowicie o "Marża 400proc.za wciskanie nam chińskich ciuchów (...)" (nie chcę linkować robić im wejść) gdzie umieszczono moje zdjęcie, nick oraz ten chamski niestosowny dopisek, o "buticzankach" które zamawiają ciuchy z alliexpress (podróbki) sprzedając 5xdrożej. Tylko co tam robi moje zdjęcie?! Na dniach pojawia sie mój sklep odzieżowy, osoba, która czyta artykuł, widzi mój nick, zdjęcie... myśli, że to mowa o mnie! Gdzie ja z tą sytuacją nie mam nic wspólnego, a widocznie wstawiając moje zdjęcie chcieli zdobyć większą oglądalność i zainteresowanie.. Szkoda, że autorka wątku jest tak naiwna, myśląc, że cudze zdjęcia bez zgody można wstawiać do artukułów publicznych z oczerniającą treścią. Oczywiście, nie jestem za sprzedawaniem podróbek, oszustwami.. dziewczyny kupują za $5 bluzkę, która na zdjęciu wygląda ślicznie, wręcz kusząco, sprzedaje innym za 100zł i wysyła szmatkę, która jej przyszła z chin. Smutne ale prawdziwe. Lecz nadal nie rozumiem co moje zdjęcie robi w tym artykule, gdzie sukienka jaką mam na sobie jest Polskiej produkcji, zaufanej firmy, a jej wygląd jest taki sam jak prezentuje na zdjęciu. Ale cóż. Jak to się mówi "karma wraca" , a ja tej sytuacji na pewno tak nie zostawię. Napisałam do autorki wątku, widocznie ma to daleko gdzieś. Udzielam się na policję, do adwokata. Ktoś w końcu musi ponieść konsekwencję bezczelnego przywłaszczania sobie zdjęć, a w tym wypadku jeszcze oczerniania! 

Pozdrawiam Was! 















KURTKA- SHEIN;
BUTY- CZASNABUTY;
KOSZULA- MONASHE;
TOP- CHOIES (podobne KLIK);
SPODNIE- LILOSHOP (podobne KLIK)

63 komentarze:

  1. świetne stylizacja! pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Guapísima! La chaqueta denim me encanta.

    Un beso y feliz Halloween
    http://todreamtheimpossiblemnoeliaco.blogspot.com.es/2015/10/combinaciones-en-negro.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę istnieją takie gnidy na tym świecie? Nie dziwię się, że tak się zdenerwowałaś, jak ludzie mogą być tak podli?!
    Ale wracając do stylizacji - rewelacja! Jesteś tak śliczna, że, aż brak słów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem to nie jest stylówka na jesień. Goły brzuch, serio? I koszula, która pojawia się do znudzenia już. Zresztą jak to wygląda koszula przewiązana w pasie i na to parka? Wgl. się nie trzyma kupy. Rozumiem koszula i czarna ramoneska to okey. Mam wrażenie, że coraz mniej pracy wkładasz w stylizacje. Dodajesz, aby były. A to nie na tym powinno polegać. Skoro już masz tych widzów to powinnaś starać się ich zatrzymać na dłużej, żeby ogladali Twoje stylizacje. To moja szczere zdanie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wkładam dużo pracy w każdą moją stylizacje, zdjęcia, jeśli Ci nie odpowiada mój styl- po cóż tu zaglądać? Załóż bloga, skoro taka dobra z ciebie stylistka i zatrzymuj widzów na dłużej :-))

      Usuń
  5. Policja się z ciebie śmieje i ma ciebie już chyba fosc zajęli się chociaż jedna twoja sprawa? Bardzo dobrze że dali tam twoje zdjęcie! I celowo zakryli tylko twarz jednej z dziewczyn Julii bo ona faktycznie mogłaby coś z tym ztobic a ty jesteś tylko zwykła biedna dziewczynka wszystko co cię dopada wszystko co piszą o tobie ludzie to prawda i karma która dopada ciebie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żal mi ciebie kretynko.....oby ciebie dopadła ta karma ktora powroci!!!!

      Usuń
    2. niewychowana malolata! Widać, że to ty jestes tą biedną dziewczynką, ktora potrafi tylko napisac z anonima bo na więcej ją nie stać!

      Usuń
    3. Czy cb przypadkiem mózg nie boli? Ta dziewczyna sb na to wszystko zapracowala! Jeśli tak masz o niej pisac to nie pisz w ogóle..Zwykle nie bronie ludzi ale jak przeczytałam ten twoj wpis to mam ochote ci nakopac. ciekawe jakbys ty się zachowala w jej sytuacji.

      Usuń
    4. A ja się śmieje z ciebie:-Dmasz duże kompleksy i dlatego tak piszesz żałosne

      Usuń
    5. Co za frustratka!potrafisz tylko obrażać kogoś z anonima to słabe.Pewnie jesteś zakompleksioną biedną dziewczynką bez ambicji i zainteresowań,a wolny czas poświęcasz na hejtowanie innych osób.

      Usuń
    6. co za idiotka się wypowiada!!! skąd wiesz ile Ewelina zarabia ?! jakim prawem nazywasz ją biedną,w dodatku dziewczynką?! masz kontakty z policją,ciekawe wiesz co mówi i robi. karma powraca,naśmiewaj się dalej,niedługo spotka ciebie,potem Ewelka pojedzie tak po tobie i powyzywa cię! nie chcesz się wypowiedzieć bez anonima to wykaż się chociaż minimalną kulturą lub zachowaj sobie te wypociny! jeśli prawdą jest co ludzie piszą to Ewelina jest bardzo ciepłą osobą,ma cudowny gust,jest szczera i miła! a to jest 100% prawda! Eweluś nie przejmuj się kochana takimi hejterami, nie mają nic innego robić tylko kipią zawiścią!

      Usuń
    7. Ja się podpisuje to wy piszecie z anonimow :p wydaje mi się że Ewelina sama sobie pisze tu komentarze :)

      Usuń
    8. A ja nie rozumiem tej podlosci ? Po co ? Za co ? Bo dziewczyna ma bloga i Wam sie jej styl nie podoba ? Jaki jest faktyczny powód by taką nienawiscia zionąc w kierunku drugiej osoby ? Normalnie jakby Ci kokos zabila. Dorosnij dziewczyno bo Cie wlasny jad kiedys zeżre, ile Ty masz lat by nie tylko zyczyc zle drugiemu czlowiekowi ale jeszcze sie z tego cieszyc. Ciekawa jetem co pomysleliby sobie rodzice niektorych dziewczyn jakby zobaczyli cote wypisuja w internecie.

      Usuń
  6. Mi się podobają Twoje stylizacje. Widziałam jeden Twój post udostępniony przez jakąś stronę. Opis był nie przychylny.

    http://cathrinebloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. cudownie wyglądasz!!! bardzo dobrze,że poruszyłaś te kwestie z kopiowaniem twoich zdjęć! mam nadzieję,że to trafi do innych i to się już więcej nie powtórzy :) pozdrawiam kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewelinko! Ciagle do Ciebie piszę odnosnie parki z chinczyka.. czy nie chcialabys jej sprzedac? Prosze odezwij się

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem wielką fanką tej stylizacji :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylizacja! Lubię Cię w takim streetowym wydaniu ;). I świetne to nowe zdjęcie na tło bloga, pozdrawiam ;*
    https://missstyleblog.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana powiedz jaki rozmiar tych spodni wzielas i czy nie są za duże w pasie? Chcę zamówić tylko nie wiem jaki rozmiar XS czy S a wiem ze te spodnie z Lilo raz miałaś za duże w pasie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana! Nie przejmuj się tym, masz świetny styl, zapracowałaś na swój wizerunek, więc nikt nie ma prawa wykorzystywać tego. Życzę powodzenia z tą sprawą i pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ludzie są okrutni, ale nie sądziłam, że aż tak . Mam nadzieję, że wszystko wkrótce się uspokoi :)
    Piękne fotki ;*

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja sobie nie wyobrażam, aby wyjsć teraz z bosymi stopami czy z odkrytym brzuchem, pewnie od razu byłabym chora :/

    Stylowka super ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ewelka będziesz miała w swoim sklepie takie topy jak np na twoim nowym nagłówku? :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jej zazdrość nie zna granic ... Jesteś naprawdę piękna , większość tych wszystkich dziewczyn ci poprostu zazdrości , i zawsze im sie nic nie będzie podobać .. " usmiechnij sie , to wkurwia ludzi najbardziej "

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz rację, takie sytuacje w ogóle nie powinny mieć miejsca. Nie mieści mi się to w głowie czasami jak w ogóle tak można, ale w sumie na tym świecie nic mnie już nie zdziwi :) A stylizacja bardzo fajna, super też pasowałoby tu Twoje białe traperki :*

    OdpowiedzUsuń
  18. buciki mają śliczną panterkę :-) parka też śliczna :-) Jeśli chodzi o branie zdjęć bez pozwolenia właściciela to teraz nikt na to nie patrzy niestety... strony, do których należymy mogą bo po to się do nich dołączyłyśmy ale stronki nieznane nie mają prawa wstawiać naszych fot co niestety robą bardzo często...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi się, że jeśli ma się własną domenę (o co ostatnio pytałam Ciebie) to jednak inni bezprawnie nie mogą kopiować....
      jeśli jesteś na blogspocie to niestety ale blog nie należy do Ciebie tylko do google.... poczytaj o tym jest full info - wiem coś na ten temat bo sama kiedyś prowadziłam bloga
      pomyśl naprawdę o tym, domena to nie aż taki duży wydatek ;)

      Usuń
  19. bardzo podoba mi się twoja stylizacja, brzuch odkryty-no i co z tego, zimno to można zapiąć parkę chyba po to jest :D według mnie bardzo fajnie to wygląda, sama chętnie bym się tak ubrała :D
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam cię i twoje stylizacje:-Djesteś bardzo ładna. Nie przejmuj się głupimi komentarzami to zazdrość i zawiść

    OdpowiedzUsuń
  21. ludzka zazdrość nie zna granic..trzymaj się :)
    piękna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  22. pięknie wyglądasz, u mnie w miejscowości niestety już za zimno na odkryty brzuszek,więc czekamy na ciepło!♥ pewnie nie prędko się pojawi... :( parka cudeńko! ogółem wspaniale! ;***
    I NIE PRZEJMUJ SIĘ HEJTAMI! WSZYSTKO JEDNO JAKBYŚ SIĘ STARAŁA, NIE WSZYSTKICH ZADOWOLISZ! JESTEŚ NAJLEPSZĄ BLOGERKĄ,NAJPIĘKNIEJSZĄ KOBIETĄ,CUDOWNĄ MAMĄ I NARZECZONĄ ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. skad okularki ? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciagle takie same stylowy. I do tego ciagle masz jakis problem kogo to tak naprawde obchodzi to Twoja prywatna sprawa wiec zachowaj to dla siebie a nie ciagle jakies żale..

    OdpowiedzUsuń
  25. Zrobisz stylowke na święta / kolację wigilijną ? ;-) pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. No i hejty się sypią jak sól do zupy.. Nie znam Cię od innych prywatnych stron więc Cię nie oceniam, ale jednoczeście podziwiam Cię za wiele rzeczy które dla mnie są ważne. Na plotki się uodparniam dopóki sama się nie dowiem prawdy.
    eh..
    Nie poradze Ci co masz zrobić, jedynie mogę Cię wesprzeć i powiedzieć żebyś się nie poddawała i walczyła.

    Co do stylizacji - nic dodać nic ująć, uwielbiam tutaj zaglądać :)
    Buziaki :*
    Drisska

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystko co Ci się nie spodoba to od razu lecisz na policje czy do adwokata...bezsensu. No ale miejsza z tym mam Cię na snapie,instagramie i tutaj cię oglądam fajny masz styl podobny jak ja ale ciuszki powtarzają się w stylówkach i to nie jest zbyt fajne, zastanów się nad taką stylówką gdzie będą ciuchy takie których jeszcze nie widzieliśmy....pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  28. Moim zdaniem powinnaś podpisywać zdjęcia. Wstawić napis nie na dole czy gdzieś po boku lecz w takim miejscu by nie było możliwości "zretuszowania". Pozdrawiam Cię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie, to najlepszy sposob na nieuczciwych ludzi.

      Usuń
  29. uwielbiam śledzić twojego bloga!!! ♥ wyglądasz cudownie :)
    najlepsze buty ever :3

    OdpowiedzUsuń
  30. Walcz kochana o swoje bo to stanowcza przesada. Mam nadzieję, że osoba, która sporządziła ten artykuł poniesie jego konsekwencje.

    OdpowiedzUsuń
  31. Oczernianie w sieci i przywłaszczanie sobie cudzych zdjęć potrafi naprawdę narobić problemów.Dobrze, że walczysz o swoje dobre imię, trzymam kciuki za pozytywne rozwiązanie sprawy :). Stylizacja jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  32. Super stylizacja!! Zapraszam do mnie :D
    mallkaa.blogspot.com/2015/10/powrot.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow, nie poznałabym Cię na zdjęciu na górze! Pięknie :)))

    OdpowiedzUsuń
  34. I co do artykułu to też bym szła na policję. Trzeba to badziewie tępić.

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo mnie denerwuje, jak inni przypisują sobie cudze zasługi, super zdjęcia!
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Stylizacja jak zwykle piękna! A skąd okularki?
    Pozdrawiam i zapraszam do Siebie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Hej Ewelinka ;-) Co powiesz o spodniach liloshop? Zauważyłam,że dosyć często nosisz je w swoich stylizacjach. Zastanawiam się nad kupnem marmurkowych z wysokim stanem(również je masz),ale nie wiem jak jest z rozciągliwością materiału, czy z rozmiaru S nie zrobią się po kilku praniach XL :) Jaki Ty masz rozmiar tych spodni ? Będę wdzięczna za odpowiedź. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. świetnie wyglądasz :) kurtka jest super!

    OdpowiedzUsuń
  39. Przepiękna - świetny styl !
    Nawiasem :

    http://bit.ly/aplikacja-facebook - nowość na facebooku. Aplikacja do pobrania - sprawdź kto podgląda Twój profil na facebooku ! Mega !

    OdpowiedzUsuń
  40. Zauważam spore zniszczenie Twoich długich włosów ;( Przestań prostować, kręcić bo będziesz zmuszona ściąć te rozdwojone puszące końcówki, a szkoda by było :(

    OdpowiedzUsuń
  41. Super jest ta kurteczka :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny blog uroczy styl i liczę ze znajdę w przyszłości w Twoim sklepie rozmiary s i xs pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  43. Swietna stylizacja! :)

    http://anonimowaa99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Piekny blog :) powiedz mi jak Ci się noszą te buty ? :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.