poniedziałek, 19 października 2015

Otulona w czerni.




Dzień dobry! 
To już nie jesień a zima zbliża się wielkimi krokami... Uwielbiam grube ciepłe futerka na tę porę. Płaszcz z dużym futrzanym kołnierzem jest świetnym wyjściem! Mam go już drugi rok i świetnie mi służy. Sama go skracałam, był za długi- nie cierpię dłuuugaśnych płaszczy, kurtek.. pomimo, że ta długość jest hitem! Niestety posiada zamek który przecięłam dlatego pasowałoby wstawić nowy. Póki co nie jest tak zimno, by się zasuwać po uszy. Jednak za jakiś miesiąc na pewno ten zamek będzie niezbędny. ;-) Jak dla mnie gra on w stylizacji główną rolę. A Wy jak sądzicie? Płaszcz jest moim ulubieńcem zaraz obok pudrowej parki, która już niedługo także pojawi się w poście. 

Postawiłam na prostotę. Odzież wierzchnia  jest wystarczająco urozmaicona, rękawami z ekoskórki, przeszyciami, kołnierzem futrzanym (oczywiście sztucznym!). Dlatego reszta poszła w czerń. Jedynie wyróżniający się jeden element- marmurkowa jeansowa koszula. Pytaliście kiedyś , jaka rzecz jest najdłużej w mojej szafie. Nie jestem pewna, ale chyba właśnie ta koszula..... ;-) Nigdy mi się nie znudzi. Jeans cały czas powraca. Tak samo jak gęste futerka, w tamtym roku bardzo mi się spodobały, w tym są już hitem. Nie ma co się dziwić, nadają tego czegoś nawet zwykłej czarnej stylizacji. 
Wysyłam buziaki z zimnych Bieszczad! ;-**

Jeśli macie jakiś temat, na który chcecie bym się rozpisała w kolejnym poście, piszcie śmiało! 

















PŁASZCZ- ROMWE (podobny TUTAJ)
ZEGAREK- MULIERSTORE;
SPODNIE- SIGNIFIC (podobne TUTAJ)
BUTY- LABOTTI;
KOSZULA- NO NAME (podobna TUTAJ)
TOREBKA- SZAFOMANIA;



Z okazji Haloween romwe przygotowało dla Was konkurs! Do zgarnięcia $100 na zakupy!
Jeśli chcesz wygrać:
1. Zarejestruj się na romwe tutaj --> KLIK
2. Polub Romwe na Facebook'u --> KLIK
3. W komentarzu wpisz swoje imię i nazwisko, oraz mail od rejestracji. 

Zwycięzcy zostaną wybrani za dwa tygodnie. Powodzenia! ;-))

120 komentarzy:

  1. El abrigo y las botas me han enamorado. Un beso guapa y feliz semana

    http://todreamtheimpossiblemnoeliaco.blogspot.com.es/2015/10/b.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Odkąd znalazłam na twój blog omijałam każdy tekst który sie tu pojawiał ale dzisiaj niestety przeczytalam i uwazam ze jesli ktos nie potrafi to nie powinien swoich wypocin publikować (btw. wyobrażam sobie ciebie siedzaca nad komputerem i rozmyslajacą ciężko nad zlepieniem kilku zdań). Albo mi sie wydaje albo nie skonczylas szkoly? Chociaz w sumie niewazne bo znam ludzi ktorzy szkoly nie skonczyli a potrafią sie wypowiadać i pisac a ogladajac twoje filmy na yt wnioskuję że z wymową też masz niemaly problem. Twoje fanki mogą mnie teraz zjechac ale jakos mnie to nie rusza. Chyba ze sie ladnie postarają to sie przedstawię. :)
    Ps.: lepiej wyglądasz niz piszesz wiec przy wygladaniu pozostań :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę ktoś od rana jedzie jadem konkretnie, fanki fankami ale tutaj nie chodzi o to. Znam Ewelinę ze snapów i mogę stwierdzić że uroda niekoniecznie musi wykluczać brak inteligencji.:):) tobie widocznie jej brakuje skoro potrafisz "wyklepac rozmyslajac ciezko" iz nie potrafi sie wypowiadac.zalosne i bez sensu, nie pozdrawiam. a przedtsawiac sie nie musisz, bo jednej malpki mniej.

      Usuń
    2. A co Ty w tym poście widzisz złego , że twierdzisz iż Ewelina nie potrafi się wysłowić ? Sama klepiesz trzy po trzy .

      Usuń
    3. Czytając JEDEN tekst stwierdzasz,że nie umie pisać!? Jakby nie umiała to by nie napisała chyba! Pisze to co chce,to co jej serce dyktuje. Napisz coś sam,chętnie przeczytam i wywnioskuje czy skończyłeś szkołę czy nie. Dawaj,popisz się. Twoje wypociny są bez sensu, nie masz pomysłu co zrobić ze swoją zawiścią. Jesteś żałosna.

      Usuń
    4. nie o to chodzi,że teraz po tobie pojedziemy ,ale o to że nie zgadzamy się na traktowanie w ten sposób kogokolwiek -nie znasz nie oceniaj ! są posty przy których się śmiałam i przy których płakałam, bo Ewelina potrafi tak za serce chwycić! ♥ nie czytałaś żadnego z jej wpisów przed zdjęciami, więc nie masz pojęcia o czym w ogóle mówisz! zresztą gdyby dawała same zdjęcia,bez jakiegokolwiek tekstu to i tak hejty by się posypały... takiemu nie dogodzisz... ale Wela nie dla takich pisze i nie zrazi się twoimi ,,poruszającymi przemyśleniami".

      Usuń
    5. Hahaha jaka beka, anonimek z tytułem profesora po paru zdaniach stwierdza czyjeś wykształcenie,no nie wierzę.

      Usuń
  3. Świetny płaszczyk, a spodnie no mega! Od dłuższego czasu marzą mi się skórzane spodnie <3 pięknie wyglądasz w tej czerni :*
    zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna stylizacja! Ten płaczyk, jeansowa bluzka, spodnie, buty!, torebka. Wszystko się idealnie komponuje. I ta figura :). Bosko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylowka jak zwykle zachwyca a Ty kochana coraz piękniejsza ! ♡
    http://ca113roline.blogspot.com/2015/10/autumn.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja bym chciała posłuchać o ewolucji Twoich zdjęć ;) ze robisz je sobie sama i wyglądają jak profesjonalne a przecież kiedyś robiłaś zdjęcia telefonem ;p jak się tego nauczylas? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogę coś takiego naskrobać w nowym poście :)

      Usuń
    2. Miałam nadzieję że pomysł Ci się spodoba :) Pozdrawiam

      Usuń
  7. Śliczne zdjęcia ! Zapraszam do siebie dopiero zaczynam i liczę na Twoją pomoc :)
    ankasieodchudza.blogspot.com Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. no ładnie, niczym ruska dziwka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo widać, że miałaś z takimi do czynienia, skoro wiesz jak wyglądają :3 Nie ma się czym chwalić anonimku..

      Usuń
    2. Prosimy o uzasadnienie.

      Usuń
    3. anonimek w temacie, brawo.

      Usuń
  9. Super stylizacja, mega podobaja mi sie buty !ale masz za mala koszule..w biuscie sie rozchodzi i wyglada to nie najlepiej ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny zestaw :) ! To futerko przy kołnierzu kurtki jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rękawy tego płaszczyka przypominają mi ramoneski tak popularne na blogach. Całość wygląda świetnie. Spodnie mam identyczne i je po prostu kocham. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja bym chciała zobaczyc backstage twoich sesji ;) jak to wygląda zza kulis

    Jola Góralczyk
    niewyspanajola@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie jesteś w takich butach wyższa od swojego mena?:) ile jest cm różnicy między wami ?:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie stylizacje, w których dominuje czerń :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak Klaudia
    klaudia.takk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. beautiful!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja bym chciała kolejny filmik na Twoim kanale, uwielbiam Cię słuchac :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Te spodnie z tymi butami wyglądają super ;)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam, zawsze bardzo podobał mi się twoj blog ze względu na zdjęcia i twoją urodę. Lecz ostatnio zaczęło mi się już nudzić wchodzenie tutaj mimo ze zawsze czekałam na nowe posty. Wszystko za sprawą tego ze twoje zdjęcia wszystkie zaczynają być takie same tzn. Caly czas masz ta sama fryzurę,ten sam makijaż, tą samą minę jak bym patrzyła na to samo zdjęcie tylko ty w innym ubraniu. Myślę że stać cie na więcej. A co do treści postów to zawsze uważałam ze pisanie nie idzie Ci najlepiej ale nie każdy ma do tego dar. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście,w następnych postach będzie miała platynowe włosy, później zielone i czarne.

      Usuń
  20. Sandra Waclawik,
    stoprocentserc@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz swoj sklep internetowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Welcia dopiero go zakłada. Ostatnio pomogłyśmy jej wybrać nazwę i logo. Nie możemy się już doczekać!!!! <3 buźka ;*

      Usuń
  22. Piękny płaszczyk z futerkiem! Podobna kurtka ramoneska, także z futerkiem dostępna tutaj: www.bisette.pl, https://www.facebook.com/bisettepl

    Zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny zestaw :) Nie myślałaś nigdy o przejściu na własną stronę? Skoro ma się pojawić sklep to może warto przemyśleć opcję z połączeniem sklepu i własnej strony.

    OdpowiedzUsuń
  24. Stylizacja trafia jak najbardziej w mój gust :) Super!


    martasurowiecka2414@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Kamila Rychleicz

    k_rychlewicz90@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Niektore komentarze porazaja głupotą ...az rece opadaja ..A,Ty i stylizacja kak zawsze super .

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. wyglądasz fantastycznie:) zazdroszczę figury i obłędnej urody:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Koszula się rozchodzi na biuście, nie ładnie to wygląda.. Ale buty b. fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  30. http://blondithc.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam pytanie dotyczące butóe, czy są wygodne???

    OdpowiedzUsuń
  32. Dorota Bożemska
    hektorowna12@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Sliczne buty! Zazdroszcze, ze masz takiw malutkie stópki, tez bym takiw chciala... weszlam na strone gdzie kupilas te buty i widze ze tak jak w kazdym sklepie jwst tylko do 40 tak jakby kobiety nie mialy wiekszego rozmiaru... to bardzo przykre ze producenci zapominaja o kobietach, ktore maja wieksze stopy... przeciez nie mozemy sobie wybrac tego, jaki rozmiar bedziemy miec. Ja mam 42 i to dla mnie jest straszne, bo nie moge sobie kupic nigdy butow ktore mi sie podobaja, musze kupic tylko te, ktore na mnie pasuja...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie ! Porazka z tymi butami dla kobiet ktore maja wiekszy rozmiar... kobieta z rozmiarem 42+ nie moze sie czuc kobieco bo nie ma dla niej zadnych butow....

      Usuń
    2. Też się z tym zgadzam. To dyskryminacja jakaś :(

      Usuń
  34. Angelika Kmiecik
    a.kmiecik93@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Agnieszka Krześ
    krze15@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne zdjęcia jak zawsze ! Stylizacja jest cudowna ! <3

    http://moda-naszym-swiatem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Pięknie <3 ta koszula jest cudownaaa :) wszystko się ładnie łączy,ostatnio mam bzika na punkcie tych kołnierzy z sztucznego futerka,zresztą tak jak ty... i dzięki tobie! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna stylizacja! :D

    Sylwia Frączkowska
    sylwia18106@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne butki Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. Przepiękne zdjęcia !

    Milena Bogusz
    milenka3257@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  41. jejuu ♥ jakie cudowne ciuszki, idealnie to do ciebie pasuje, dopracowane ze wszystkimi szczegółami!! nawet muzyka pasuje doskonale,szacun <3 ;** buzi

    OdpowiedzUsuń
  42. Aleksandra Zuszman
    ola555.90.90@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajna stylizacja :) Bardzo w moim stylu :)

    Madzia Myślińska
    cczarnaporzeeczka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Ogólnie stylizacja całkiem fajna, choć popieram poprzednie wypowiedzi na temat koszuli, iż jest za mała, Polki mają to do siebie że kupują za małe ubrania, biorąc pod uwagę twoje poprzednie stylizacje uważam że ty też masz z tym problem... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jak dla mnie czarne stylizacje są najlepsze! :3
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja dla mnie czarne stylizacje są najlepsze :3
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  47. Super buty i płaszcz :) Wstaw zamek bo zmarzniesz :)

    http://cathrinebloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Kocham czerń w stylizacjach! Ty zrobiłaś to super :)
    pozdrawiam, gabsstylee ;*

    OdpowiedzUsuń
  49. Post jest przecudowny <3 <3 Jestes taka chudziutka *,*
    Zapraszam do mnie -> vicky-vicky00.blogspot.be
    Victoria De Haes
    wiki.zarlok@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetny płaszczyk :)
    http://kamillazajac.blogspot.com/
    Kamila Zając
    caamilla.zajac@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękny jesienny zestaw, całość bardzo mi się podoba;)

    zapraszam do mnie na jesienny zestaw;)

    www.vixenfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. bardzo w moim guście kochana <3 pozdrawiam xoxo

    OdpowiedzUsuń
  53. Karolina Czerwony czerwonka_6023@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. płaszczyk <3
    http://twinstyl.blogspot.com/2015/10/pink-love.html

    OdpowiedzUsuń
  55. Jak się sprawują butki? Byłabym wdzięczna za jakieś inf. Typu czy się wygodnie w nich chodzi,bo z tego co widzę to obcas jest dość wysoki. Pewnie mierzy koło 12 cm 😊 :-) a tak swoją drogą to cudowna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  56. Lubię czarne stylizacje, super tutaj wygląda kontrast, czarne buty, czarne spodnie, efekt- mega dłuuuugie nogi i wyszczuplona sylwetka. Jestem jak najbardziej na tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. płaszczyk <3
    Asia Jurczak asia_ju@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. płaszczyk <3
    Asia Jurczak
    asia_j@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. Piękna ♥
    Aleksandra Stojanović - damper@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetna stylizacja :)

    Nikola Wiącek
    nika2903@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. Magdalena Maciejowska
    madzia.m22@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  62. wyglądasz czarująco! masz takie piękne oczka! :3
    stylówka cudowna, mój styl ♥

    OdpowiedzUsuń
  63. Super stylizacja,jesteś śliczna

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetna ta kurteczka, a buty cudeńka :D

    natuuuu-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Witam :* Mam pytanko - czy przewidujesz post o tej czerwonej sukience maxi ? ;p Albo chociaż czy mogłabyś wrzucić fotkę na insta lub aska gdzie sukienka będzie całkowicie widoczna tj. jak stoisz ? :) I czy uważasz że wypada iść w takiej na studniówkę? :)
    Liczę na odpowiedź, buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  66. Piekna!
    Angelika Martyn
    andziathere@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Piekna kobieta, a do tego taka mila i normalna. Obserwuje Cie na snapie. Ja sama sie nie stylizuje na blogu, ale wrzucam mnostwo inspiracji. Zapraszam http://bymagdalencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Stylizacja cudo! :)

    Agata Wiśniewska
    xxyznd@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. Oliwia Kowalska

    oliwia.kowalska@hotmail.com

    :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Piękny zestaw, bardzo mi się podoba :)))

    OdpowiedzUsuń
  71. zapraszam   http://styleebyjulieee.blogspot.com/   odwdzięczę się <3

    OdpowiedzUsuń
  72. Stylizacja zasługuje na 6+! Jest naprawdę przepiękna.
    Pozdrowienia z równo zimnego Gdańska;) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  73. Pięknie! *.* zachwycasz mnie ;3

    OdpowiedzUsuń
  74. Pięknie Ci w czerni :)

    Marysia Lukas
    twosistersteam@gmail.com

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Julia Brandt
    juliabrandt@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. Julia Brandt
    juliabrandt@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. Płaszcz przepiękny :) kołnierz extra, mam podobny w swojej jesiennej kurtce :)

    Marta Telega
    marts93@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  78. Płaszcz przepiękny :) kołnierz mam podobny w swojej jesiennej parce ;)

    marts93@wp.pl
    Marta Telega

    OdpowiedzUsuń
  79. Alicja Gabriel
    ampalimpicjampa@wppl

    OdpowiedzUsuń
  80. Nikolina Vukelic
    strijelcic@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Patrycja Typiak
    patrycja.typiak@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  82. Marlena Figas

    marlena_17@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  83. Katarzyna Żelazny
    kelazny@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  84. werka1988@o2.pl Weronika Skibniewska

    OdpowiedzUsuń
  85. Kinga Pączek

    sloneczko0397@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  86. Magda Liskiewicz
    liskiewicz.magda@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  87. Kasia Miroń
    kasiula0903@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  88. Mega mi się podoba Twój płaszczyk, tylko ja bym jednak wolała dłuższy ;D Ale stylizacja świetna, taka kobieca jak lubię ;)

    A dane do konkursu to: Karolina Konopnicka, mail: kj.konopnicka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  89. Klaudia Świat
    klaudia.swiat@gmail.com
    Śliczna jak zawsze <3

    OdpowiedzUsuń
  90. Zakochałam się w tych butach!!!
    Jeśli tylko będziesz je chciała sprzedać to daj znać! :)
    http://asiablogmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. Fajnie wyglądasz cała na czarno. Szkoda tylko, że to sztuczne skóry.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.