piątek, 16 października 2015

WYPRZEDAŻ SZAFY PAŹDZIERNIK'15



No hej! Nastał czas na kolejną wyprzedaż. Wypierałam się, że nie będę jej robić na pewno do zimy, końcem zimy chciałam. Jednak co tydzień z mojej szafy "wyrzucałam" po kilka rzeczy, w których faktycznie nie chodzę. Niektórzy czepiają się, że co chwilę coś sprzedaję. Nawet spotkałam się z komentarzem pod haulem "i tak to wszystko sprzedasz". No cóż, kobieta zmienną jest, ale nie rozumiem tej złośliwości. Zabrzmiało jakbym sprzedała wszystkie swoje ciuchy, a chodziła w samych majtkach. No bez kitu :-) Nic nie jest wieczne, ma prawo nam się coś znudzić, bądź po prostu było to nietrafnym zakupem, wyborem... Ja nie widzę w tym nic złego. Poza tym, będąc bloggerką dla mnie jest to zrozumiałe, ciągle pojawia się w naszej szafie coś nowego. A mi szczerze mówiąc.... zabrakło miejsca. Mam 3 duże wory ciuchów na sprzedaż. Ciuchy, w których wiem, że na 100% nie będę już chodzić. Podczas robienia zdjęć szczerze mówiąc kilka ciuchów schowałam znów do szafy... haha przyszło co do czego, to ciężko było mi się z tym rozstać. W głowie myśl "może kiedyś mi się przyda". Jednak gdybym tak postępowała z każdym ciuszkiem musiałabym zainwestować w wieeelką szafę i garderobę. A niestety mam mały pokój gdzie ciężko wszystko pomieścić.

To zaczynamy. Przypomnę każdemu zasady kupowania u mnie. Preferuję przedpłatę. Tak mi najlepiej ogarnąć wszystkie zamówienia. Przelew na konto. Wprowadziłam nowość jeśli chodzi o wyprzedaże u mnie. Zdjęcia nie będą usuwane od razu po wpłacie. Do każdego zdjęcia, rzeczy którą ktoś zakupi będę dodawała nr przesyłki. Będzie łatwiej i szybciej. Nie będę zasypywana mailami o wysyłce, wszystko będziecie miały tutaj w poście. Paczki można monitorować na stronie Poczty Polskiej. 
Do dziewczyn które nie są pewne kupna- zdecyduj się na 100%. Nie lubię usuwania rzeczy, zabierasz wtedy innym dziewczynom szansę na kupno rzeczy, którą Ty zamówiłaś, a później okazuje się że przelew nie dotarł. I milion wymówek... Takie osoby są automatycznie blokowane i tracą możliwość brania udziału w kolejnych wyprzedażach. Paczki są wysyłane po otrzymaniu przelewu, max. 3 dni od otrzymaniu. Jeśli nie dysponuję czasem w tych dniach informuję iż paczka zostanie nadana później. Wysyłam za granicę ;-)) Sprzedane rzeczy, które zostały zamówione a nie opłacone skreślam, po wysyłce wklejam nr. do śledzenia, po 3 dniach usuwam zdjęcie.

Jeśli chcesz zamówić.. Postępuj według wskazówek niżej:
a) Kontakt mailowy : styleevzamowienia@gmail.com
(na inne konta nie przyjmuję zamówień! Również fanpage. Proszę o wiadomości wyłącznie na maila podanego wyżej!)
b) W temacie wpisz "WYPRZEDAŻ"
c) W treści maila umieść nr ciuszka jaki Cię interesuje, wraz ze swoimi danymi do wysyłki. Otrzymasz wiadomość zwrotną z danymi do przelewu. 
d) Do zamówienia dolicz koszt wysyłki 9.50 (pojedyńcza sztuka) 11-13zł większe paczki, bądż kilka sztuk.


Włącz muzę i udanych zakupów! :)





Wszystkie paczki, za które doszły przelewy zostały wysłane!



2. Nowa koszula w serduszka. Rozmiar S. Materiał dość gruby, solidny.
49zł 







3. Nowa z metką kurtka military, rozmiar z metki S. 90zł


10. Biały top, od choies. Rozmiar S. 50zł



20. Nowa torebka od szafomania. Jest naprawdę fenomenalnie wykonana, gatunkowo pierwsza klasa. Pojemna, mieści zeszyty, mniejsze książki. 90zł 




22. Nowa narzutka od choies. Rozmiar uniwersalny. 50zł



23. Nowa bluza z wycięciem na biuście, rozmiar S, małe M. 50zł


29. Nowe adidasy od etnies. Posiadają oryginalne pudełko, z ceną itp. Rozmiar 38, wkładka 24cm 130zł




32. Ciepłe dresy podszyte misiem. Rozmiar S. 50zł




33. Komplet od mosquito, stan idealny. Rozmiar S. 65zł



35. Szorty jeansowe, jak nowe. Rozmiar S/M. 35zł


36. Spodenki w jasne wzory, rozmiar XS/S. 30zł.


37. Koszula rozmiar S. Stan bdb, świetna gatunkowo. 55zł.





39. Bawełniana sukienka khaki, rozmiar XS/S. Na niskie osoby. 25zł





41. Nowa bluzeczka, bokserka. Bardzo dobra jakościowo. Prązkowana. Rozmiar S/M. 45zł



43. Bluzka w palmy, materiał dość mgiełkowy, lekki. Rozmiar z metki L. 50zł



44. Koszula mgiełkowa od Terranova. Jest nowa, ale oderwałam metkę. 20zł


48. Bialo niebieski komplecik, jak nowy. Rozmiar z metki M.
85zł


49. Białe trampeczki, rozmiar 37/małe 38. wkładka 24cm.
40zł


50. Marynarska nowa sukienka, rozmiar M. Na mnie jest za duża w talii (spinałam klamrą do zdjęć) 
50zł

51. Szare zamszowe kozaczki muszkieterki, mam za szczupłą nogę i mi spadają... :( 
Są nowe, rozmiar 38/39, wkładka 24,5cm.
160zł


57 komentarzy:

  1. Gdzie kupiłaś sweterek ten pierwszy, lub z jakiej firmy jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy mogłabyś przybliżyć zasady zamowienia na tej stronie? bylabym wdzieczna :)

      Usuń
  2. Boże ile ciuchów... I pewnie co drugi dzień jest "nie mam się w co ubrać" :P Ale nie wiem czemu chcesz się niektórych pozbyć, skoro wyglądasz w nich świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś taka piękna !! :))))) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten pierwszy sweterek, jest śliczny i bardzo ciepły <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Czarne spodnie gdzie mozna kupic?

    OdpowiedzUsuń
  6. Skąd ten czarny sweterek nr 1? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skąd ten czarny sweterek nr 1? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Estas espectacular en todos los looks. Los botines negros y el jersey negro me encanta! Un beso y feliz fin de semana


    www.noecaro.com

    OdpowiedzUsuń
  9. 120zl za buty popisane długopisem? Śmieszne.. Nie wiem skąd bierzesz te niektóre ceny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śmieszne to są takie komentarze, które musiałam usunąć... nie każdy kupuje na targu, szczyci się że ma super porządne ciuchy. Buty są porządne kupione za x3 większą cenę, do tego skórzane, dodatkowo włożyłam w nie troszkę serca i pracy przerabiając, teraz takie rzeczy sie ceni. Ot stąd ta cena.
      Ale nie, przecież kupiłam za 50zł pochodziłam i sprzedaje 2x drożej... szkoda że niektórzy mają takie myślenie ograniczone.

      Usuń
    2. Skoro 3x drożej kupiłaś to niezły interes zrobilas! Dołożylibyś dwie stówki i miałabyś oryginalne timberlandy a nie podroby ;)

      Usuń
    3. Podróby? Czy one robione są na krój timberlandów z podrobionym logo? śmieszne.
      Nie każdy czuje potrzebe kupna timberlandów czy innych markowych butów za 7-8stów, dla głupiego logo, bo jakość równie jest rewelacyjna w butach za 300zł. Może dla Ciebie 2 stówki to nic dołożyć do butów, dla mnie dużo ;-))

      Usuń
  10. Skąd spodnie pastelowe? Liczę na odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  11. Spodnie dresowe nr.32 sprzedane juz :( szkoda , a gdzie je kupilas ? :):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy ta kurtka moro jest troszkę ocieplana ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pierwszy rzut oka wygląda na cieniutką .. więc , czy jest ocieplana wewnątrz
      ?

      Usuń
    2. I ja też chciałabym to wiedzieć ! ;)
      Mym skromnym zdaniem wygląda mi na taki cieniutki płaszczyk , ale nie wiem ..

      Usuń
    3. Ale jaka moro? Nie mam tutaj takiej wystawionej ? :-)

      Usuń
    4. To zgniła zieleń xd

      Usuń
  13. Skąd ta narzutka nr 18 ? 😃

    OdpowiedzUsuń
  14. Robią Ci się "czarne kropki" na nosie? :) I jeszcze jedno pytanie, jak działa ten krem z nivea na noc? Jakie są skut :) pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  15. z jakiego sklepu są te siwe spodnie dresowe? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. moglabym wymiary nr 40 biala sukienka? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super botki z frędzlami, szkoda, że wykupione :/
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdzie kupiłaś ta narzutke nr 45? Jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gdzie kupiłaś spodnie dresowe nr 32?👍

    OdpowiedzUsuń
  20. nie przejmuj się tym, że ludzie mówią, że sprzedajesz ubrania :)
    myślę, że to wynika z ich zazdrości

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta spódniczka dresowa 31 jakiej jest firmy? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaki rozmiar ma ten ażurkowy sweterek nr 19 oraz ta mgiełkowa, czarna koszula od Terranova nr 44 :)
    Liczę na odpowiedź i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ojejku :D Nie dziwię się, że brakuje ci miejsca w szafie :D
    wildfiret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne rzeczy, szkoda że nie moje rozmiary :(
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. hej , gdzie kupiłaś tą narzutkę dresowa ? ;p

    OdpowiedzUsuń
  26. Skąd ta czarna narzutka nr 16? :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem zainteresowana sweterkiem numer 19 :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem zainteresowana również tunika nr 8 oraz sweterkiem azurowowym jak już pisałam wcześniej :) proszę o odpowiedź:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cześć.Fajne te spodnie dresowe gdzie można dostać!???:**
    Są mega.Proszę o odpowiedź :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewela pisała "w komplecie na romwe, link w poprzednim poście ;-)"

      Usuń
  30. Nr 42 i 43 gdzie można kupić? <3 Proszę o odpowiedź! :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Czy dresy z napisem lala są jeszcze dostepne?

    OdpowiedzUsuń
  32. Czy dresy z napisem lala są jeszcze dostepne?

    OdpowiedzUsuń
  33. czemu sprzedajesz pudrową sukienkę? Nie podoba Ci się?

    OdpowiedzUsuń
  34. Gdzie kupiłaś czarną narzutke dresową? :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Gdzie kupiłaś czarną dresową narzutke? :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ewelka skad ta biala sukienka nr 34 ? Bardzo bym ja chciała ale już sprzedana :( Jest piękna , taka prosta ale śliczna !

    OdpowiedzUsuń
  37. Gdzie kupowałaś krótkie spodenki z 10 zdjęcia ?

    OdpowiedzUsuń
  38. Witam czy jest dostępny jeszcze komplecik numer 48 i 33 bo jestem zainteresowana proszę o szybką odpowiedź. Pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.