czwartek, 29 października 2015

Mama i córa w kracie.

Dlaczego moja mama jest tak uparta i nie chciała do zdjęć założyć szpilek? Przy niej wyglądam jak żyrafa... ;-) Ale mniejsza o to, lubię swój wzrost! 



Są tu tacy, którzy śledzą moje posty uważnie, są wiernymi czytelnikami ? Jeśli tak, na pewno pamiętacie z kilku postów moją mamę. Dziś przychodzimy do Was z koszulami w kratę, na dwa sposoby. Ja wykorzystałam pogodę, choć w powietrzu czuć już naprawdę nieprzyjemny chłód. Po godzinie 14/15 robi się bardzo chłodno, dlatego tylko w dzień możemy sobie pozwolić na lekkie wdzianko, czy odkryte czółenka. 
Miałam rozkminę jeśli chodzi o stylówkę. Pokazywałam koszulę wiele razy w poście... cóż, nie chciałam jej powtórzyć. Najpierw myślałam, by pokazać się razem z mamą w trampkach, lecz było zbyt prosto, bez wyrazu. Wygrzebując czerwone klasyczne czółenka, wiedziałam już w co się ubiorę. Nadają one outfitowi charakteru, nie jest zwyczajny. Mama zaś- zmarzluszek ubrała cieplutki płaszcz i zakryte botki. Obie stylizacje nie są jakoś wyjątkowo wyszukane i wyjątkowe, aczkolwiek piękno tkwi w prostocie. Po co kombinować?! ;-)


Pozwolę sobie przy tych zdjęciach umieścić piękny cytat:

"Mama to osoba, która kocha nas tak bardzo, że czasem nie rozumiemy jej miłości. 
Mama to osoba, która sprawia, że czujemy się najlepsi... Czujemy, że nie ma lepszych od nas.  Mama jest osobą, dla której szczęściem jest nasz uśmiech. I która cierpi, gdy jest nam smutno. Mama jest osobą, która nas wspiera. Mama... Mama jest wszystkim." <3








Drugi plan.... super :D


(...) i moja młodsza siostra Amelia, nie pozwoliła, by starsza siostra "odebrała" jej mamę więc też musiała się przytulić ;-)


MAMA:
PŁASZCZ- SHEINSIDE (podobny KLIK)
BUTY- ELILU;
KOSZULA- MONASHE;
zapomniała torebki.... ;-(







SPODNIE- ROMWE (podobne: KLIK, KLIK)
KURTKA-COCOMODA.PL;
BUTY- ELILU.PL;
TOREBKA- SIGNIFIC.PL;
POMPON- SOWASTORE;
KOSZULA- MONASHE.PL (podobna: KLIK)
OKULARY- EVEN&ODD;


72 komentarze:

  1. Moim zdaniem obie swietnie sie prezentujecie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteście do siebie bardzo podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. www.czarnatruskawkaa.blogspot.com29 października 2015 13:07

    Przepiękna! Jestem Twoją stałą obserwatorką :) może mnie kojarzysz z IG? Buziaki :)!
    Czarnatruskawkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne zdjecia i stylizacje ! Piekna rodzinka!! 😘

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post! Uwielbiam Twojego bloga! Mam.do Ciebie pytanie Ewelinka, mam córkę w wieku Twojego synka i nigdzie nie pracuję, już trochę mnie roznosi w tym domu. Ty również nigdzie nie pracujesz? Czy łączysz prace z opieką nad synem? Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś przepiękna cudna po prostu,a Twoje stylizacje mnie inspirują <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam robić post z mamą! Bardzo ładnie, gratuluje odwagi dla mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy te szpileczki sa Twoje? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana zrobisz post o wszystkich Twoich butach ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam się czym chwalić, mam małą kolekcję :D

      Usuń
    2. oj tam oj tam ;) mimo wszystko miło by było zobaczyć ;)

      Usuń
  10. O matko kochana, jak pięknie wyglądacie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. super mamusia! :* ja też od dawna chcę post ze swoją, ale nie ma kto nam zrobić zdjęć. Muszę w końcu kupić tego pilota :D

    OdpowiedzUsuń
  12. patrzysz na Mamę i od razu inaczej się uśmiechasz, bije od Was ciepełko :) buzi :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł! Fajne fotki, super stylizacje! :) Mama też powinna w szpilkach wystąpić. :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. zakochałam się w tej stylizacji !<3

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz naprawdę cudnie! Klasyka zawsze broni się sama! I ta cudna koszula!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł , śliczne zdjecia ;)
    http://krze20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Przeslodka jestes na tych zdjeciach. Taka slodziutka piekna masz twarz.

    OdpowiedzUsuń
  18. obie świetnie wyglądacie na tych fotkach, super pomysł :D
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. mama jak siostra! super wyglądacie obie :*

    OdpowiedzUsuń
  20. myślałaś może o tym, żeby mieć bloga z własną domeną??

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnie zdj wymiata !

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękny post ! Jesteście strasznie podobne do Siebie :) Dwie przepiękne kobitki :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Najbardziej podoba mi się zdjęcie jak patrzysz na mamę,a ona trzyma rękę na twoim ramieniu,twoje spojrzenie i uśmiech są takie wyjątkowe! Pięknie się prezentujecie,dodatkowo nasz cudowną mamę! :) ale siostra jako mistrz drugiego planu mnie rozwala ;D wszystkie jesteście śliczne! ;* a i stylówki cudne,uwielbiam takie proste zestawy ale z charakterem,czyli takie jak macie! ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Post z mama jest trafiony w 100 % chce takich wiecej, świetnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. jestescie obie piekne i bardzo podobne
    :**

    ewela12345.blogspot.con

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny post. Uwielbiam twoje posty, twojego bloga. Jesteś piękna ;**
    Zapraszam na swojego bloga. Tam też nowy post ;)
    http://dariaannaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Zestaw idealny! Zarówno Twój jak i mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ewelinko jesteś przepiękna...
    nogi marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Obie świetnie wyglądacie :) Widać na zdjęciach, że się bardzo kochacie!

    OdpowiedzUsuń
  30. wow!
    widać bardzo bliską więź między Wami :))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. ślicznie piękne kobietki :P masz młoda mamę

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny pomysł na zdjęcia z mamą, zawsze to coś innego. Niesamowicie podobają mi się Twoje szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Czemu nie ma zdjęcia od tyłu? :(

    OdpowiedzUsuń
  34. Oddaj trochę urody ;* Jesteś śliczna ❤ Zdjęcia z mamą są piękne . Mało kto wpada na pomysł takiej sesji ;)
    Obserwuje ;*

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Obydwie pięknie wyglądacie :) Moja mama w życiu nie zgodziłaby się na takie zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  36. To już wiem po kim odziedziczyłaś urodę:) piękną masz mamę;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Prześlicznie wyglądasz z mama, no cudne sa te zdjecia :)
    natuuuu-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. jeju,ale urocze zdjęcia! wyglądacie razem bajecznie! :3

    OdpowiedzUsuń
  39. Super kobiety :) Ile lat jest młodsza siostra?

    http://cathrinebloog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajna stylizacja z mamą ładnie wyglądacie razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. wow! jestem pod ogromnym wrażeniem! ;*

    OdpowiedzUsuń
  42. You all look so cute together! :)

    And you look great in those jeans and red heels! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  43. pięknie razem wyglądacie :D

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękna wspólna sesja! A Twoje czerwone szpilki są cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. połączenie czerwonej koszuli z kratkę i szpilek cudowne! :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. super krata i szpileczki. urocze zdjęcia z mamcią pzdr

    OdpowiedzUsuń
  47. Ale masz piękną Mame! przecudowna kobieta, macie te same uśmiechy :)

    Bardzo fajny post, wyglądacie wszystkie 3 ślicznie :)
    pozdrawiam cieplutko,
    Drisska :*

    OdpowiedzUsuń
  48. Przeładna Mama i super zestawy:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo fajne zdjęcia i bardzo inspirujący wpis dla mnie... już od dawna chcę namówić moją mamę na taką sesję... mamy taki sam gust a ostatnio w naszych szafach wiszą identyczne kombinezony i swetry... Ach... tylko jak ją tu przekonać. Wy wyglądacie pięknie! Mamę masz super, widać, że ma klasę:) Piękne z Was kobitki :) z siostry też :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  50. Super zdjęcia! Mam pytanie odnośnie bucików.. czy są one wygodne? i jaki masz ich rozmiar? bo widzę, że na stronie jest zaniżona rozmiarówka.. i najlepiej patrzeń na długość wkładki, tak? :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Jestes bardzo podobna do mamy te same oczy i nosek <3 cos czuje ze z siostry tez wyrosnie slicznotka :D musisz uwazac :D

    OdpowiedzUsuń
  52. świetny post :) masz piękną mamę :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetne ciuszki,macie świetny gust,jesteście piękne i bardzo do siebie podobne,szczególnie uśmiech i oczy! <3

    OdpowiedzUsuń
  54. Jesteś moją ulubioną blogerką ! Świetne stylizacje !

    OdpowiedzUsuń
  55. Podobna do mamy :) Wiesz mam wrazenie ze czasem usmiechasz sie az za bardzo :p
    Super stylowka :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.