czwartek, 8 października 2015

MAXI Z WYCIĘCIEM


Cześć kotki! Ostatnio wydaje mi się, że były ostatnie dni na odkryte nogi. Ostatni taki weekend. Powoli powietrze robi się coraz bardziej chłodne, wieczory są na maxa zimne. Dlatego korzystając z tych chwil, mam dla Was post w sukience. Co prawda nie zdążyłam zrobić sesje w te cieplutkie dni i nie pokażę Wam kiecki w całej okazałości. Było dość zimno, na szczęście słońce pięknie świeciło, dlatego nie zmarzłam tak jak mi się wydawało. 



To już moja druga odzież wierzchnia z dużym futerkiem przy dekolcie. Uwielbiam je :) Płaszcz pokażę Wam innym razem. W sumie proste połączenie, ale sukienka ma coś w sobie. Wycięcie jest bardzo oryginalne, jest wygodna, na luzie... Bardzo dobrze się w niej czułam, gdzie nie przepadam za długimi sukienkami. Botki z ćwiekami pod styl militarny pasowały tutaj najlepiej. Botki na obcasie czy jakieś inne odpadają. Ewentualnie widzę tutaj trampki, ale wtedy to futerko niezbyt by się z nimi łączyło. 
Sama z siebie jestem dumna. Rzadko jadąc do miasta robimy sesję, zazwyczaj gdy wracam do domu, bądź jestem u rodziców na spokojnie sobie je robię. Jednak jest taki piękny park, gdzie na pewno będę nie raz się zatrzymywać na zdjęcia. Było dość dużo ludzi, bez zastanowienia poszłam, postawiłam statyw i robiłam zdjęcia. Czułam się jak ryba w wodzie- to mi daje pewność, że to co robię jest 100% moją ścieżką! ;-) Nie wyobrażam sobie by jeszcze 2lata temu, iść samej do parku i strzelać sobie fotki, podczas gdzie ludzie wokół spacerują. Świat jest dziwny! :D

Mój tydzień rozpoczął się słabo, ale kończy się dość fajnie. Umiem sama sobie nawet poprawić humor. Jeśli śledzicie mnie na snapchacie, bądź asku wiecie, że szafa w pokoju przeszła metamorfozę. Już wkrótce będziecie mogli zobaczyć post o tym tutaj! Muszę tylko dokupić kilka rzeczy, pozmieniać i spełnię Wasze prośby o pokazanie pokoju. Buziak, całuje!! ;-)














SUKIENKA- COCOMODA;
BUTY- ALLEGRO;
KURTKA- COCOMODA (podobna TUTAJ)
TOREBKA- SIGNIFIC;
ZEGAREK- GUESS;

86 komentarzy:

  1. nic dodać, fryzura i ubranie ekstra

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy ta kurteczka jest ocieplana czy tylko ma kołnierz z futerka? :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sukienka, stylizacja też świetna, wyglądasz kobieco a jednocześnie luźno i wygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Extra! Jednak wole Cię w rozpuszczonych włosach. Wtedy jesteś jeszcze bardziej sexi! Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. mogłabyś podać link do tych butów,albo nazwę sprzedawcy? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety sprzedawca już dawno je sprzedał, kupiłam je dość dawno.

      Usuń
  6. tez mam taka sama kurteczke:) kupilam ja rok temu w Niemczech - jestem z niej zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurtki z futerkiem są super :)
    gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. nie za ładnie ci w takich włosach, wolę cię w rozpuszczonych całkiem lub kucyku :p śliczna kurteczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz FENOMENALNIE!
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz FENOMENALNIE!
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie wyglądasz! :) Świetna stylizacja! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie. Stylizacja mi się bardzo podoba buty i kurtka w moim stylu ale w obecnej chwili nie mogę sobie pozwolić na taką niestety😢. Fryzurka odrazu wpadła mi w oko i mega mnie zauroczyła i chętnie wypróbuje na sobie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie Ci w tej sukience, nie mogę się odczekać, kiedy pokażesz pokój!
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mogłabyś dodać jak wygląda kurtka bez futerka???

    OdpowiedzUsuń
  15. te buty mi nie pasują,lepiej wygladałyby botki na obcasie lub koturnie

    OdpowiedzUsuń
  16. zestaw jest przepiękny:) śliczna kurtka i sukienka;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. http://allegro.pl/mega-paka-markowe-asos-hm-bershka-xs-gratis-i5712028937.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Beautiful lady!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. genialna stylizacja! zapraszam do siebie http://turbanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ślicznie wyglądasz, przecudownie ale jedna mała prośba nie upinaj tego małego kucyka u góry bo to cię odmładza i wyglądasz jak 15 latka, nie chcę cię urazić po prostu mówie to z czystej życzliwości ;) jesteś bardzo piękną kobieta i podziwiam Cię za to, że własnie nie wstydzisz się robić zdjeć przy tylu ludziach :) Trzymaj się kochana :* Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, czasem trzeba się odmłodzić! :D:*

      Usuń
    2. Nie zgodzę się z tamtą Panią wyżej, zajebista fryzura sama sobie taką zrobię :) częściej się tak musisz czesać np do jakiejś luźniejszej stykówki tak to widzę! :) hmm Ty masz strasznie dużo włosów Ewelina!! zazdroszczę i pozdrawiam!

      Usuń
  21. Wow! Prezentujesz się bajecznie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Czy ta sukienka jest jeszcze dostępna gdzieś? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Podziwiam, że robisz zdjęcia sobie sama. Ja mam z tym problem, ostrość zawsze szaleje.... eh (masz obracany lcd? )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, mam obracany :) po prostu musisz wyznaczyć sobie ostrość na środku, i tam właśnie w tym miejscu stać, a masz pilot? To dzieki niemu ostrość jest taka jak trzeba :)

      Usuń
    2. Tak, tak... ale myślę, że to kwestia braku obracanego ekranu :)
      Zawsze ustawiam kwadracik ostrości na twarz, a bez wglądu gdzie ona się znajduje w kadrze, ciężko mi cyknąć foto ;) co innego jak mam założoną kitówkę, ale oczywiście uparta jestem, by wszystkie zdjęcia był robione 50tką :)

      tak się teraz rozglądam, czy jakaś pełna klatka z canona ma obracany ekran, ale chyba nie :(

      Usuń
  24. Kurcze swietna stykizacja ale zamarzlabym w niej na smierc i pewnie niestety nie stac mnie ta te ciuszki,.. ale sa super, ewentualnie zalozylabym inne buty, te takie trapery czy jak one sie nazywaja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio mam fazę na takie ciężkie militarne butki do sukienek itd :D

      Usuń
    2. ja tez lubie lamac zasady w ten sposob :D do sukienek nie trzeba tylko nosic szpilek i balerin, trzeba im nadac jakiegos charakteru :> pozdrawiam !

      Usuń
  25. Jesteś prześliczna! Od razu widać,że jesteś damą z klasą ;)

    wiesz kochana(albo któraś z czytelniczek) może,gdzie kupię w sklepie,w którym przymierzę, traperki,timberki? Proszę o pomoc<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słyszałam że w sinsay. no i podejrzewam że cropp może mieć? ccc? ;-)

      Usuń
    2. Dziękuję <3 rozglądnę się :)

      Usuń
  26. Nie polaczylabym letniej sukienki z jesienna, gruba(wiem, nie jest ocieplana ale tak wyglada:)) kurtka ale powiem Ci ze super to polaczenie wyglada! Podoba mi sie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka nie jest do końca taka letnia, bo na długi rękaw i materiał jest troszkę grubszy, więc na taką ciepłą jesień :) Dzieki :)

      Usuń
  27. O kurcze fajny look. Mile mnie zaskoczyłaś świetnie wyglądasz w tej kurteczce


    miinikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo mi się podoba! Najbardziej moją uwagę przykuwa Twoja fryzurka. Świetnie Ci w niej :) A co stylizacji to kurtka super ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nic do siebie nie pasuje . coraz gorsze stylizacje .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brzmi, jakby założyła panterkę do białych lateksowych kozaczków i na to futro z lisa.... :Deh:D

      Usuń
  30. Jejku jaka ty jesteś piękna. Masz piękna figurę zwłaszcza jak na kobietę, która jest po porodzie dziecka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajna sukienka, ale jedna nie w moim stylu. Za to kurteczka, mega :D

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ta sukienka jest mega! Od jakiegoś czasu marzy mi się taka z wcięciem :)

    OdpowiedzUsuń
  33. piękna! podziwiam Cię :)
    zapraszam >> gabsstylee

    OdpowiedzUsuń
  34. świetna sukienka!
    Jedna z fajniejszych stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  35. świetna stylizacja, ale najbardziej podoba mi się kurteczka! <3
    zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. podziwiam! ja nie miałabym tyle odwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo mi się podoba ta stylizacja! to będzie chyba mój faworyt wśród Twoich postów :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kurtkę masz piękną! A nogi takie zgrabne do samego nieba:D <3 Zapraszam do mnie : http://cichociemna316.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. jak zobaczyłam tą kurtke na snapie to totalnie mi się nie spodobała,ale chyba zmieniłam zdanie. Wygląda super, zwłaszcza z całą resztą! buty są obłędne i sukienka..ahh! jedna z Twoich lepszych stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Pięknie wyglądasz i super stylizacja! :)
    Jaki to model zegarka?

    OdpowiedzUsuń
  41. Pięknie wyglądasz super stylizacja! :)
    Jaki to model zegarka?

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękna stylizacja, ale żeby sobie na nią pozwolić trzeba mieć naprawdę idealną figurę. Co oczywiście w Twoim przypadku jest pewne;) I zgodzę się z moimi przedmówczyniami, że to jedna z Twoich lepszych stylizacji.

    Buziaki i zapraszam: http://zadwiestowki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Czemu na wiekszosci zdjec nie tylko w tej jednej sesji stoisz na palcach?:P

    OdpowiedzUsuń
  44. Super stylizacja a najbardziej podoba mi sie twoja fryzurka, bardzo Ci w niej do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Genialnie outfit ! I Twoje włosy... to chyba największy atut jaki masz <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, jej wlosy są piękne, tylko szkoda, że doczepki...

      Usuń
  46. Heej ;) Jaki masz model aparatu ?
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  47. Cudowny blog,piękne zdjęcia niesamowicie piszesz ! 😉 Zapraszam tez do mnie :) http://orginalblonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. przepiękna jest ta kurtka! Całość tworzy idealny zestaw! Sukienka mega seksowna, a fryzura wspaniale do Ciebie pasuje! SUPER :D

    OdpowiedzUsuń
  49. super stylizacja! ja jednak wciąż zachwycam się Twoimi włosami :) ach, czekam aż moje osiągną taką długość...

    + mój blog o urodzie, modzie, Azji i nie tylko, zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Hej, możesz podać link do sweterka z choies?

    OdpowiedzUsuń
  51. Hej kochana :*
    Jaka masz wysokość statywu ?? Tez zamierzam zakupić i nie mam pojęcia jaka wysokość wybrać 😀

    OdpowiedzUsuń
  52. Śliczna jesteś <3 Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga :) Dopiero zaczynam : http://cheap-trendy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. zajebista kurtka!!
    zapraszam do siebie - http://wronkaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. ale pięknie wyglądasz! sukienka bardzo mi się podoba,wszystko ładnie ze sobą współgra i tworzy cudowną całość :) Ewelka dlaczego ty jesteś taka idealna?! :D ♥♥ uwielbiam cię ! :*

    OdpowiedzUsuń
  55. POMOCY:(
    Niedługo w szkole mam studniówkę i będę tańczyć z moim chłopakiem poloneza (z innym nie wchodzi w grę), ale niestety jest on około mojego wzrostu (178), a nawet niższy o cm czy dwa. Wiem, że szpilki nie wchodzą w grę, myślałam o balerinkach, ale teraz myślę że są za mało eleganckie i źle się będę czuła jedyna która tańczy na płaskich..
    Myślisz, że powinnam iść w balerinkach? Czy może znasz jakieś inne płaskie? Czy może Wgl nie powinnam tańczyć :(
    Zwracam się do ciebie o radę, ponieważ bardzo podoba mi się twój styl i twoje stylizacje i wiem, że pomożesz :( z góry dziękuję za odp

    OdpowiedzUsuń
  56. UWielbiam cie <33 Ewelina <33

    OdpowiedzUsuń
  57. uwielbiam taką fryzurkę :)
    świetna jest ta maxi sukieneczka!

    OdpowiedzUsuń
  58. http://allegro.pl/botki-glany-zlote-dodatki-k066-black-36-41-i5719853811.html
    Są te buty na allegro jakby ktoś szukał. :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.