poniedziałek, 22 października 2012

95. Mint & black.

Przyszła dziś do mnie moja perełka- torebka, o której wspominałam. Jest cudowna, zakochałam się w niej po prostu. Nigdy wcześniej nie sądziłam, że zakocham się w torebce. Serio! :D 
A więc obiecałam napisać swoją opinię o niej. W sumie nie mam jej nic do zarzucenia, jest ładniejsza niż na zdjęciach, pojemna bardzo, wszystko stabilnie zrobione, jednak dla dziewczyn, które chciałyby to cacko wziąć do szkoły, a do niej stos książek- niestety nie da rady. W sumie, gdyby nosić tylko na dwóch rączkach i do ręki, to jest ok, ale ta druga rączka na ramię nie utrzyma ciężaru. Ćwieki są dobrze przybite. 
Jedynie, co musiałam z nią robić- to wywietrzyć oraz nawkładać małych poduszek, by nabrała swoich kształtów. Minusem jest za mała podszewka, która właśnie deformuje torebkę, która nie może się do końca aż rozłożyć. Jednak za te pieniądze, porównując z Mizensą Aidą, to jest wspaniała i niczego jej nie brakuje.
Staje się moją ulubioną! ;)



Kiedy tylko przyszła, napchałam ją poduchami, i wzięłam co miałam pod ręką do outfitu, także wszystko na szybko. Przy okazji sfotografowałam kozaczki na sprzedaż. Muszę je zamienić na czarne workery albo motocyklówki. Pomyślę jeszcze. Do anonimka, który napisał, że jestem "galerianką"- pierwsze kotku zapoznaj się ze znaczeniem słów, a później ich używaj. Na przyszłość- radzę przejść na onet, tam możecie pisać komentarze bez obaw, że ich nie zatwierdzimy!Z fartem łajzy!

SZAFA.PL






















/ sweter- sh; legginsy- @; wisior- h&m; komin- DIY; kozaki- Graceland; torba- @; okulary-h&m /

28 komentarzy:

  1. Świetny zakup, ćwieki bardzo na czasie, życzę by służyła jak najdłużej :)

    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia,
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny kolorek sweterka : ) Lubię taki miętowy kolorek : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie kozaczki na sprzedaż? ; >

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz prześlicznie! :) ciąża bardzo Ci służy, bardzo lubię Twojego bloga. Z każdą notką jestem na bieżąco :) i nie przejmuj się tymi komentarzami od anonimów - nie warto! ;) trzymajcie się cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Eh to mnie trochę zasmuciłaś, bo chciałam ją raczej nosić na ramię... ale na szczęscie to czarny kolor więc pasek można przepiąć z innej :)
    Faktycznie Ci ją troche zmiętolili :)
    Ale dziękuję kochana za wpis, bardzo mi przydatny :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś w ciąży? :) Jeśli tak to gratulacje :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna biżuteria :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz;) sweter jest genialny, cała stylizacja jest świetna!! blog też ciekawy i daje do ulub:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej z jakiego jesteś miasta?:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pytam z ciekawości bo też jestem z podkarpacia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak Ty to robisz, ze masz taki maly brzuszek? hehe ;)) jak zwykle piekna, promienna i naturalna;)))

    OdpowiedzUsuń
  13. boski outfit! prosty, odpowiedni na każdy dzien :)
    zapraszam do mnie oraz do obserwowania!:) - urodzinowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na jakiej stronie kupiłaś torebkę? Chyba już ją gdzieś widziałam i nie byłam pewna czy jest warta zakupu..

    Zapraszam: joanastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. taki sweter masz z sh?(dziecina86 z szafy ;)) jestes niemozliwa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, w moim sh takie swetry to norma! :)

      Usuń
    2. o jakim sh mowisz gdzie onjest?:)

      Usuń
  16. Jestem Tobą oczarowana ,tak pięknie wyglądać w ciąży to marzenie każdej z nas :)))
    Jak tylko się podleczę ,też postaramy się o dziecko :))) Zerknij do mnie czasami .Buziaki :))
    http://biszkopcik86.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Uważasz, że torby z mizensy chodzi mi dokładnie o Aidę nie oplaca się kupować ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że opłaca się. Podróbki niestety nie są dobrej jakości.

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo za szybką odpowiedź :* Jesteś wspaniałą osobą, podziwiam Cię!

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.