czwartek, 25 października 2012

96. Jeans & leopard & black. /33tc1w

Oj, złapał mnie leń. Nic mi się nie chce po prostu. 
Wczoraj byłam w sh, ale niestety mój był już zamknięty, więc kupiłam tylko zwykły biały sweter i bluzkę w panterę, mam zrobić małe DIY, wyciąć panterkowe serce i przyszyć na ten sweterek.
Ale zastanawiam się, czy nie naszyć czarnego serca, a panterkowe zostawić na czarny sweter. 
Prezentowany outift- idealny na zakupy. Zazwyczaj tak właśnie śmigam. 

Nie mogłam zdecydować się, którą odzież wierzchnią wybrać- koszulę, czy katanę..
A Wy co myślicie?

I tak w ogóle.. Jak to jest z tymi miesiącami. Czytam czytam i wszędzie różnie podają. 
Tydzień temu czytałam, podporządkowywałam się pod 7 miesiąc.
Wczoraj oblukałam kilka stron, to zdecydowanie 8. 
Teraz tego się trzymam. Na początku strasznie mi się to mieszało, te tygodnie z miesiącami. Więc najlepiej po prostu mówić tygodnie.. 
Dziwnie się czuję- już 8 miesiąc. Niedługo 9... Aj nie wiem czy się cieszyć, czy bać. Jak na razie na szczęście nie stresuję się ani nie denerwuję. Nie zdaję sobie sprawy z tego co mnie czeka, pomimo, że wiele czytam na ten temat. W sumie te obliczenia wydają się być najbardziej wiarygodne:

 0 - 4,5 pierwszy miesiąc
4,5 - 9 drugi
9 - 13,5 trzeci
13,5 - 18 czwarty
18 - 22,5 piąty
22,5 - 27 szosty
27 - 31,5 siodmy
31,5 - 36 ósmy ( u mnie 33tc 1dzień)
36 - 40 dziewiąty 





 
i zestaw ten sam, ale z koszulą. Ten kolor jeansu chyba lepiej pasuje do panterki..

 Pozwoliłam sobie na małe ombre na paznokciach. Mięta+ czerń. Niestety mój "zawalisty" aparat w telefonie nie pokazał ich tak, jak faktycznie wyglądają. Zwłaszcza chodzi o te przejście z czerni na miętę.
Pazurki nie pasują do powyższego outfitu (wg mnie dobre byłyby czerwone), ale zwyczajnie nie chciało mi się ich zmazywać :)
/ katana- sh, DIY; koszula- sh; oversize- GinaTricot; bluzka biała- sh; leggi- Amisu; trampki- Converse; 
zegarek- Miler; bransoletka- szafa.pl; zerówki- @ /

22 komentarze:

  1. Cudowny kolor włosów *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. bardzo fajny zestaw, taki luzny, na pewno sie w nim komfortowo czujesz!
      Obserwuje rowniez Twoje konto na MP. Tez jestem mloda mama i powiem Ci, ze te pierwsze 6 miesiecy bede ciezkie, a potem bedzie juz lepiej..szczescie bedzie Ci sie mieszalo ze zmeczeniem i niepokojem, i tak juz chyba do konca..trzymaj sie!zapraszam Cie rowniez do mnie:
      livienlook.blogspot.com

      Usuń
  3. Jak robisz efekt przejścia kolorów na paznokciach?

    OdpowiedzUsuń
  4. 1 wszy zestaw bardziej mi sie podoba, a pazurki cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny zestaw, taki z pazurem :P
    Dodaj notkę jak robisz wzorki na paznokciach- są świetne!!!
    pozdrawiawiam Jadzinia ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwszy zestaw idealny;)
    moge zapytac ile Ty masz lat ?
    stawiam na 20,myle sie?

    OdpowiedzUsuń
  7. Co robisz że Twoje włosy są tak Podniesione U nasady??

    OdpowiedzUsuń
  8. tego brzucha ci wogóle niewidać na tych zdjęciach:) ślicznie:) jak sie czujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie będę kłamać, na razie czuję się bardzo dobrze, dziękuję :)

      Usuń
  9. jeju podziwiam Cię :) szczerze myślałam że Twoja ciąża to "wpadka", ale poczytałam wcześniejsze posty i już wiem jak było.
    gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Szczerze mówiąc w tych czasach to chyba trudno wpaść. Jest tyle metod antykoncepcji i tego wszystkiego, że trzeba się chyba już naprawdę o to postarać, by zajść w niechcianą ciążę.

      Usuń
  10. Pierwszy zestaw zdecydowanie lepszy:)
    Co do wyliczeń polecam tygodnie:) Tam się w niczym nie pomylisz;)
    To który to już?

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny zestaw :):)
    wyglądasz pięknie, ja w ciązy nie wyglądałam za bardzo zjawiskowo, ale Ty cudo :):):)

    a porodu sie nie bój :) to tak na prawdę nic strasznego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jaką farba farbowałaś włosy i jaki to kolor ? bo jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.